Is toch niets sociaal aan. Dan denk ik meer aan thuiszorg enzoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet alleen nagels, ook nepwimpers en dat soort meuk.
ja maar omdat Sharice zij wat haar beroep is wam Eva daarmeequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch niets sociaal aan. Dan denk ik meer aan thuiszorg enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus lekker lullen over hoe groen ze is, maar vervolgens de kachel bij 35 graden volop laten loeien omdat het anders zo koud is als ze uit de douche komt...quote:
Wat zij doet is wel degelijk een sociaal beroep, en dat is vrij breedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch niets sociaal aan. Dan denk ik meer aan thuiszorg enzo
Ow maar dat zou ik ook kunnen doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dus lekker lullen over hoe groen ze is, maar vervolgens de kachel bij 35 graden volop laten loeien omdat het anders zo koud is als ze uit de douche komt...
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:10 schreef Verity het volgende: Staat Jolien daar nou af te luisteren?!
Irritant weer jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is geen elkaar leren kennen dit is jordy op zijn praatstoel
Is er een opdracht? fill me in pleasequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:53 schreef ledn81 het volgende:
Jordy leuk verhaal (lekker kort), maar dit is niet de opdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |