Ik dacht dat die ook onder handen is genomen door Jeff gisteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:32 schreef Hznootje het volgende:
Is Keanu zijn haar geknipt met een bloempot erop of zo?
Denk dat ie gewoon 'doe maar zoiets' tegen z'n kapper zei...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:32 schreef Hznootje het volgende:
Is Keanu zijn haar geknipt met een bloempot erop of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ie gewoon 'doe maar zoiets' tegen z'n kapper zei...Dat beestje is schattig , kan ik van Keanu niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien dat deze opdracht de sfeer wel weer beter kan maken in het huis
ja en dan dingen er nog naast noemen zo weet je het nog niet ernaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:37 schreef Hznootje het volgende:
Eva is niet zo heel duidelijk in haar antwoorden.. onnozel
Niels is weg he dus hij heeft niet echt iemand meerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:50 schreef lojanda het volgende:
En Jordy doet inmiddels ook weer net of er niets is gebeurd en speelt weer beste maatjes te zijn met zijn verraders. Is ook een natte scheet hoor.. de hele week een grote smoel en als het er op aankomt kruipt hij ook in hun hol
Of hij is niet haatdragend. Maar denk niet dat hij het gaat vergetenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Niels is weg he dus hij heeft niet echt iemand meer
Nagels verzorgen is dat sociaalquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
hahaha Eva zit in sociale verzorging![]()
Niet alleen nagels, ook nepwimpers en dat soort meuk.quote:
volgens haar wel mensen vertellen haar dingen allemaal en als ze weg gaan hebben de mensen wel een goed gevoel hahaquote:
Is toch niets sociaal aan. Dan denk ik meer aan thuiszorg enzoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet alleen nagels, ook nepwimpers en dat soort meuk.
ja maar omdat Sharice zij wat haar beroep is wam Eva daarmeequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch niets sociaal aan. Dan denk ik meer aan thuiszorg enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus lekker lullen over hoe groen ze is, maar vervolgens de kachel bij 35 graden volop laten loeien omdat het anders zo koud is als ze uit de douche komt...quote:
Wat zij doet is wel degelijk een sociaal beroep, en dat is vrij breedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch niets sociaal aan. Dan denk ik meer aan thuiszorg enzo
Ow maar dat zou ik ook kunnen doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dus lekker lullen over hoe groen ze is, maar vervolgens de kachel bij 35 graden volop laten loeien omdat het anders zo koud is als ze uit de douche komt...
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:10 schreef Verity het volgende: Staat Jolien daar nou af te luisteren?!
Irritant weer jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is geen elkaar leren kennen dit is jordy op zijn praatstoel
Is er een opdracht? fill me in pleasequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:53 schreef ledn81 het volgende:
Jordy leuk verhaal (lekker kort), maar dit is niet de opdracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |