Rode vlag, als ik dit 1x had gezegd tegen mijn vrouw denk dat we dan ruzie hadden gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:37 schreef marky het volgende:
Jeff is boos Jolien heeft te veel gedronken gister.
Jordy was niet alleen leuk hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu met zijn dubbele moraal: milena hoeft zich niet te schamen als ze dronken is. Maar jordy die leuk dronken is over slecht praten.mattie zegt dat milena naar dbk moet gaan om te vragen dat ze sommige dingen niet uitzenden
Jordy was dronken en druk en overdreven.niemand kwaad gedaan. Elsa spreekt de meiden aan dat ze rekening moeten houden met haar als ze op bed ligt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy was niet alleen leuk hoor.
Maar over het algemeen was het een hoop, normale feestavond zoals die mensen wel vaker hebben.
Koos,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:51 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie zegt vorige keer was het elvis en nu milena. Mag hij niet zeggen.Roddelen over Eva die maakte een geintje over trouwen met axel enzo. Had Jeff gezegd je hebt een vriend. Die lui zien echt niet wat humor is of echt
Hij heeft niemand gekwetst hij had een hoop lol en druk. Bij die dames was er een hoop drama.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy was niet alleen leuk hoor.
Maar over het algemeen was het een hoop, normale feestavond zoals die mensen wel vaker hebben.
ja inderdaad die mag er snel uit van mijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:34 schreef Koos1958 het volgende:
Die Eva, ik heb eindelijk een dansje gemaakt op muziek. Die muts zit er 6 dagen. Vind haar egoïstisch met alles wat ze al wil hebben. Wil graag in eigen bed liggen en uitslapen. Nou kom op lekker huis toe gaan.
Inderdaad en geen ochtendhumeur of kater.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:56 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft niemand gekwetst hij had een hoop lol en druk. Bij die dames was er een hoop drama.
zoals wat? echt verkeerd iets was er nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu met zijn dubbele moraal: milena hoeft zich niet te schamen als ze dronken is. Maar jordy die leuk dronken is over slecht praten.mattie zegt dat milena naar dbk moet gaan om te vragen dat ze sommige dingen niet uitzenden
ja bij de andere BB werd daar ook altijd veel gekletstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel zo dat als ze een normale badkamer hadden gehad ze niet in bed bleven liggen.
Het is nu dringen bij het mini waterfonteintje in de wc..die stinkt naar kak of de buiten douche, waar het nu vriest.
hebben mattie en Jeff dat gezegd?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Milena en Jolien (hebben een hoop respect verloren bij Matt en Jeffrey...
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
"Wie is er te vertrouwen, en wie niet?'zegt Peter (de papegaai)
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
Wie is er te vertrouwen en wie niet x 2
Dat was het
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Wie is er te vertrouwen en wie niet... zegt Peter
Volgens mij zei Peterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:05 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Wie is er te vertrouwen en wie niet zegt Peter.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij zei PeterALs het nu nog niet duidelijk is wat hij zei
Ze hadden het er over dat die meiden hun slaapkamer binnen vielen en ze tegen gehouden moesten worden en Jeffrey zei dat hij de volgende keer na een feestje meteen zou gaan slapen en maakte een weggooi gebaar..dat hij geen zin had in die, die niet tegen alcohol kunnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben mattie en Jeff dat gezegd?
Wie hebben lawaai gemaakt dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:10 schreef OmaJacky het volgende:
Net in de dames slaapkamer heeft Elsa even de dames aangesproken.
Ze vond het disrespect dat de 3 zo'n lawaai maakten gisteren avond.
Elsa was expres naar bed gegaan na t feestje en ze vond het echt niet leuk.
Charice beaamde dat en gaf de alcohol de schuld waarop Elsa zei dat alcohol geen excuus mag zijn.
BB gaat echt niemand toezeggen dat bepaalde dronken acties niet uitgezonden wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Als je niet wil dat er dingen uitgezonden worden die je zegt had je niet moeten drinken. Keanu zegt als je dat besproken hebt zenden ze het niet uit. Vergeten even dat er streams zijn
Over Jef.quote:
Ja ze waren heel duidelijk over Jeff. En een dief maar dat hebben hun niet gezegd. Jeffrey is boos omdat ze te dronken was. Ze had teveel zender checksquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over Jef.
Ze stonden bij de papegaai en Jef loep langs, Jane zei ik deed een stapje achteruit anders had hij zo tegen mij aangelopen.
Elsa zegt dat als iemand 80 x zegt ik ben te vertrouwen en ik ben altijd eerlijk dan is hij dat dus niet.
David S zegt dat Jef een egoïst is.
Matt heeft op een nette manier Jolien er ook op aangesproken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ze waren heel duidelijk over Jeff. En een dief maar dat hebben hun niet gezegd. Jeffrey is boos omdat ze te dronken was. Ze had teveel zender checks
Nomineren en oprotten uit dat huis.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Gelukkig gaan de ogen open wat betreft Jeffrey... ik hoop ook dat ze dat duidelijk maken naar Jeffrey, dat gastje moet eens vreselijk op z'n nummer gezet worden!
Eng, egoïstisch, dominerend ventje...
Straks zeggen ze weer sorry tegen elkaar...kusje erop en we hebben toch weer 15 minuten drama TV gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:31 schreef OmaJacky het volgende:
Jolien is beetje beledigd, jef heeft nog niks tegen haar gezegd , niet eens goedemorgen.
Jef vond dat ze teveel gedronken heeft en ze vraagt nog even aan Milena en Charice of dat echt zo was.
Kom op Jolien laat die Jef lekker los en trek je eigen plan.
Dat ligt dan ook aan haarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is heel erg teleurgesteld in jeff
Onbeschoft gedrag.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jane vraagt aan Jeff of hij heeft kunnen slapen. Heel bot reageren met yu en loopt weg.
Ze zei daarstraks dat Jef de 1e week heel anders is als nu.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is heel erg teleurgesteld in jeff
Nee Jeff geeft Sharice de opdracht om Jolien te roepen...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:45 schreef Puzzie het volgende:
Jolien moet komen va n Sharice om met Jeff te praten
Het arme jong voelt zich niet zo goe, slecht geslapen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:45 schreef Tascha071 het volgende:
Charice komt Jolien halen om naar Jeff te gaan
En ze doen het nog ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Jeff geeft Sharice de opdracht om Jolien te roepen...
En Sharice zei dat Jolien moest komen om met Jeff te pratenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Jeff geeft Sharice de opdracht om Jolien te roepen...
Keanu is grootste meepraten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:55 schreef Droopie het volgende:
Doei Jeff, lekker naar huis.
Straks lekker gesprekjes dat het allemaal niet aan jou ligt.
Ondertussen Jolien en Keanu ja knikken.
Bijna een kusjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:34 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Straks zeggen ze weer sorry tegen elkaar...kusje erop en we hebben toch weer 15 minuten drama TV gehad.
Nee Jeffrey is zo goedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:58 schreef chufi het volgende:
Hij is niet zo ... Hij is totaal niet negatief .. nooit ///
Dat je ernaar kan luisteren, respect hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:58 schreef chufi het volgende:
Hij is niet zo ... Hij is totaal niet negatief .. nooit ///
Is dit een soort verkapt dreigement?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah hij begint weer te zeiken omdat hij niks heeft
Hij is gewoon geïrriteerdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:03 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey : "ik ben totaaaal niet negatief"
zoals zij wegliep bij Jeff dat had Jolien ook moeten doenquote:
Ik vind dat je elkaar als stel, best mag aznspreken op drankgebruikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Rode vlag, als ik dit 1x had gezegd tegen mijn vrouw denk dat we dan ruzie hadden gehad.
Ik had allang mijn portie aan fikkie gegeven. Daar is echt niet mee te leven. Je kan maar doen wat hij zegt en moet in alles zijn gelijk hebben. Geen relatie materiaal.quote:
Volgens mij ging het over Jane en beseft hij dat hij tegenwind gaat krijgenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff vindt dat milena heel de avond belachelijk aan het doen was
Jolien das echt niet waar
Jeffrey de rest heeft dat ook zo ervaren![]()
Nog 5 minuutjes dan maar?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Milena vind het erg voor Jolien dat ze verantwoording moet afleggen bij Jeff
ik moet wegggggggg boodschappen doen, maar ik kom maar niet weg![]()
![]()
en wat denkt hij dat hij daarover te zeggen heeft ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff vindt dat milena heel de avond belachelijk aan het doen was
Jolien das echt niet waar
Jeffrey de rest heeft dat ook zo ervaren![]()
Pootje?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje is niet te vertrouwen volgens Jeff
ben bang dat het bij BB die gesprekken nu wel langer duren dan 5 min maar ok ik rook er nog 1tjequote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
Volgens Jordy krijgen zij vanavond een bruine fruitschaal
zet de naam er even tussen hahah welke gast?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey vertrouwt die gast totaal niet
De eerste dier er op vliegt
Ik dacht ook jordy maar hij fluistert weer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef Puzzie het volgende:
Jeff aan het zeiken over David Pootje?
Pootjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zet de naam er even tussen hahah welke gast?
Oh Jordyquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht ook jordy maar hij fluistert weer.
valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
de enige die zich echt echt belachelijk heeft gedragen was Jordy!
Pootje waarschijnlijk ook want die heeft hem ook een keer wat durven zeggen.quote:
Ja die heeft zich voor 2 uur vannacht als een idioot gedragenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Viel wel mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
jeetje, ze zit er inmiddels lang genoeg in om ook gewoon de dingen te willen hebben die de anderen ook willen hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Eva wil warme trui en sloffen te hebben. Snapt ze nu niet dat ze heel egoïstisch overkomt
was ook meer als soort voorbeeld, maar hij is wel tegen gehouden door Elsa en Jane ook vaak hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
valt wel mee toch?
Die had gewoon lol, heeft lekker wat gedronken, gegeten en gezongen en wilde de vijver in
Jane en Elsa hebben hem in de gaten gehouden, maar hij heeft, volgens mij, niet veel fout gedaan.
Hij had lol en heeft lekker gegeten en gedronken
Idd en ben bang dat hem dit nog gaat lukken ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:17 schreef engine het volgende:
Nu krijgt het op de grond slapen weer de schuld. Hij gaat gewoon net zo lang mokken tot BB hem zijn kast geeft. Proberen de baas te dwingen.
En dat was lief en vriendschappelijk van Elsa en Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was ook meer als soort voorbeeld, maar hij is wel tegen gehouden door Elsa en Jane ook vaak hoor
hij was wel vervelend hoorquote:
nou zij is wel de laatste die iets moet krijgenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:18 schreef KinKiJan het volgende:
Eva wil gewoon nu haar kast om er een dikke wollen trui uit te halen, lekker haar 'slofjes aan te doen' ..
Achteraan -maar voor Jeffrey- aansluiten dan!
BB moet hem gewoon naar DBK halen en hem even op zijn plaats zetten en anders hem een vertrek aanbieden.quote:
Bij mij zijn ze net bezorgdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Milena vind het erg voor Jolien dat ze verantwoording moet afleggen bij Jeff
ik moet wegggggggg boodschappen doen, maar ik kom maar niet weg![]()
![]()
nee geen ruzie maar hij was opgegeven moment wel erg vervelendquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat was lief en vriendschappelijk van Elsa en Jane
maar hij heeft volgens mij alleen maar ervan genoten, lol gehad en geen ruzie gezocht ofzo
Ik vraag me dan toch af welke 'leuke dingen' Jef bedoeld. Er is niks leuks met /aan hem.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: "Als ze u op de lijst zetten omdat ze u een sterke speler vinden, dan is dat ok, dan is dat een compliment. Als het is omdat ze u negatief vinden, dat wil je niet he? "
Jeffrey: "Nee maar, dat gaat wel gebeuren. Een zuurpruim, een zaag."
Jolien: "Ah ja, en wil je dat? Nee toch? Zuur appeltje!"
Jeffrey: "Maar het is al te laat, das het enige wat ze gaan laten zien hoor. Al de leuke dingen gaan ze toch niet laten zien"
Jolien: "Maar zie hoe negatief dat je weeral denkt!"
Jeffrey: "Dat is sarcasme"
Jolien: "Ja maar dat ken ik niet, dan moet je zeggen 'ik ga nu sarcastisch zijn' "
Jeffrey: "Maar ik ben wel blij dat ik u heb. Sorry voor vanmorgen...."
Welke??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: "Als ze u op de lijst zetten omdat ze u een sterke speler vinden, dan is dat ok, dan is dat een compliment. Als het is omdat ze u negatief vinden, dat wil je niet he? "
Jeffrey: "Nee maar, dat gaat wel gebeuren. Een zuurpruim, een zaag."
Jolien: "Ah ja, en wil je dat? Nee toch? Zuur appeltje!"
Jeffrey: "Maar het is al te laat, das het enige wat ze gaan laten zien hoor. Al de leuke dingen gaan ze toch niet laten zien"
Jolien: "Maar zie hoe negatief dat je weeral denkt!"
Jeffrey: "Dat is sarcasme"
Jolien: "Ja maar dat ken ik niet, dan moet je zeggen 'ik ga nu sarcastisch zijn' "
Jeffrey: "Maar ik ben wel blij dat ik u heb. Sorry voor vanmorgen...."
Het is een patroon van haarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:30 schreef lojanda het volgende:
Jolien is nu Jeffrey even aan het goed praten..
En Milena waarschuwt haar over haar verleden. Je weet wat je hebt mee gemaakt he zei ze.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:30 schreef lojanda het volgende:
Jolien is nu Jeffrey even aan het goed praten..
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En Milena waarschuwt haar over haar verleden. Je weet wat je hebt mee gemaakt he zei ze.
Milena heeft Jef denk ik wel door dat hij z'n vrouwtje onder de duim wil houden.
Jordy, Jolien, Keanu, Elsa, Pootje, Eva en ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
Iemand meegetypt welke 7 er nu moesten??
Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy, Jolien, Keanu, Elsa, Pootje, Eva en ?
Jane, Elsa, Eva, Jordy,Keano en Pootjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
Zo dom.. en dat nu al zo in het begin van iets.quote:
Was vanaf de eerste dag al bij haar naar jeffquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo dom.. en dat nu al zo in het begin van iets.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Jane, Jolien, David(Pootje), Keanu, Jordy Eva en Elsa zijn de uitverkorenen die zich moeten melden
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
En Jolien was ik ff vergeten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jane, Elsa, Eva, Jordy,Keano en Pootje
Ene helft van de koppelsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Jane, Jolien, David(Pootje), Keanu, Jordy Eva en Elsa zijn de uitverkorenen die zich moeten melden
Dat heeft ze goed gezien maar dat waarschuwen heeft geen zin want Jolien ziet het niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En Milena waarschuwt haar over haar verleden. Je weet wat je hebt mee gemaakt he zei ze.
Milena heeft Jef denk ik wel door dat hij z'n vrouwtje onder de duim wil houden.
Ja, waarschijnlijk wel, nu nog kijken met wie ze gekoppeld worden.quote:
En waarom? Zou het echt liefde zijn geweest in het begin? Of ging ze voor een flirt wel heel snel (72 uur) voor de snelle aandacht en fake liefdequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo dom.. en dat nu al zo in het begin van iets.
Welnee die is alleen maar vrolijk geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Jaa, heel veel mensen denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had Jane aan Milena, dus dat zou van mij mogen!
Nou dat mag ik hopen van nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:35 schreef OmaJacky het volgende:
Zullen die de koppels moeten vormen en zelf een duo genoot moeten kiezen ?
Ik denk dat ze gekoppeld gaan worden aan iemand die niet mee mochten en dat ze uiteraard niet zelf mogen kiezen. Dat zal ff fijn zijn...vriendjespolitiek..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:35 schreef OmaJacky het volgende:
Zullen die de koppels moeten vormen en zelf een duo genoot moeten kiezen ?
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
I
[..]
Ik denk dat ze gekoppeld gaan worden aan iemand die niet mee mochten en dat ze uiteraard niet zelf mogen kiezen. Dat zal ff fijn zijn...vriendjespolitiek..
Kijkers mochten toch hierover stemmen?
Hij is zich er van bewust dat hij op de bank kan komen als hij negatief blijft. En ook dat de kijker hem er op afrekent.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:38 schreef lojanda het volgende:
Jeffrey is bezig met zijn excuses te maken tegen Milena..
Denk jij dan dat we echt invloed hebben ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat mag ik hopen van nietdan heeft het ons laten kiezen ook geen enkel nut gehad
Dat denk ik dus ook. Ze mogen of zelf een bewoner kiezen om een koppel mee te vormen of ze gaan er voor spelen of discussiëren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
I
[..]
Ik denk dat ze gekoppeld gaan worden aan iemand die niet mee mochten en dat ze uiteraard niet zelf mogen kiezen. Dat zal ff fijn zijn...vriendjespolitiek..
Nergens last van hij weet alles nog.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:36 schreef Verida het volgende:
[..]
jordy ziet er fris en fruitig uit na zijn feestje
Dus nu dit toneelstukje van hem. Bah vieze gozerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij is zich er van bewust dat hij op de bank kan komen als hij negatief blijft. En ook dat de kijker hem er op afrekent.
Neuh, maar als ze de suggestie dat we dat wel hebben op deze manier om zeep zouden helpen stemt/kijkt niemand meerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Denk jij dan dat we echt invloed hebben ?
De kijker heeft mogen beslissenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze mogen of zelf een bewoner kiezen om een koppel mee te vormen of ze gaan er voor spelen of discussiëren.
Nou daar is hij wel heel snel achterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij is zich er van bewust dat hij op de bank kan komen als hij negatief blijft. En ook dat de kijker hem er op afrekent.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
I
[..]
Je kon stemmen om de koppels samen te stellenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze mogen of zelf een bewoner kiezen om een koppel mee te vormen of ze gaan er voor spelen of discussiëren.
Ze hebben helemaal geen enkele invloed dus..quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
David S zegt hij is de boel aan het verzieken.
Dat heeft David S goed gezienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:45 schreef ledn81 het volgende:
David S is duidelijk helemaal klaar met Jeff
Heel veel mensen hebben op Jane en Milena gestemd als koppeltje.quote:
Als je ziet dat de kliek zich altijd verstopt, dan zal dat niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:47 schreef lojanda het volgende:
Zou mooi zijn als meerdere bewoners Jeffrey aanspreken op zijn houding en gedrag maar dat lef zullen ze wel niet hebben. Ze zullen allemaal wel weer net doen of er niets aan de hand is.
Ik heb het helemaal niet meegekregenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben op Jane en Milena gestemd als koppeltje.
Rest was niet aan te beginnen.
Ik verwacht zomaar dat Jordy hem weer helemaal oké vindt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je ziet dat de kliek zich altijd verstopt, dan zal dat niet zo snel gebeuren.
Het is of in het bourdoir, of op de rode lounge in de hoek.
Maar Jeff zal wel aanvoelen dat behalve Matt en Keanu er geen mannen zijn die zijn aanwezigheid waarderen.
Zal het een soort trauma zijn van altijd aan de zijlijn hebben moeten staan vanwege zijn gewicht en nu de kans heeft bij de popi jongens te horen? Dat hij dat te graag wil?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:50 schreef lojanda het volgende:
En Jordy doet inmiddels ook weer net of er niets is gebeurd en speelt weer beste maatjes te zijn met zijn verraders. Is ook een natte scheet hoor.. de hele week een grote smoel en als het er op aankomt kruipt hij ook in hun hol
Hij beeft gisteravond al gezegd dat hij Jeff, Matti en Keanu op de bank wil.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:50 schreef lojanda het volgende:
En Jordy doet inmiddels ook weer net of er niets is gebeurd en speelt weer beste maatjes te zijn met zijn verraders. Is ook een natte scheet hoor.. de hele week een grote smoel en als het er op aankomt kruipt hij ook in hun hol
jordy kan in een hoekje gaan zitten jammeren dat hij zijn maatje kwijt is,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht zomaar dat Jordy hem weer helemaal oké vindt.
Weet ik niet.. zou ook erg dom zijn. Hij heeft de hele week commentaar op ze gehad dus zou het echt huichelarij vinden als dit zou doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zal het een soort trauma zijn van altijd aan de zijlijn hebben moeten staan vanwege zijn gewicht en nu de kans heeft bij de popi jongens te horen? Dat hij dat te graag wil?
Jeff heeft alle chips zo'n beetje opgegeten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:53 schreef Kodiak100 het volgende:
De bitterballen waren veel te snel op aldus Jeffrey
Ik moet het nog zienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
Hij beeft gisteravond al gezegd dat hij Jeff, Matti en Keanu op de bank wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |