zoals zij wegliep bij Jeff dat had Jolien ook moeten doenquote:
Ik vind dat je elkaar als stel, best mag aznspreken op drankgebruikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Rode vlag, als ik dit 1x had gezegd tegen mijn vrouw denk dat we dan ruzie hadden gehad.
Ik had allang mijn portie aan fikkie gegeven. Daar is echt niet mee te leven. Je kan maar doen wat hij zegt en moet in alles zijn gelijk hebben. Geen relatie materiaal.quote:
Volgens mij ging het over Jane en beseft hij dat hij tegenwind gaat krijgenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff vindt dat milena heel de avond belachelijk aan het doen was
Jolien das echt niet waar
Jeffrey de rest heeft dat ook zo ervaren![]()
Nog 5 minuutjes dan maar?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Milena vind het erg voor Jolien dat ze verantwoording moet afleggen bij Jeff
ik moet wegggggggg boodschappen doen, maar ik kom maar niet weg![]()
![]()
en wat denkt hij dat hij daarover te zeggen heeft ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff vindt dat milena heel de avond belachelijk aan het doen was
Jolien das echt niet waar
Jeffrey de rest heeft dat ook zo ervaren![]()
Pootje?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje is niet te vertrouwen volgens Jeff
ben bang dat het bij BB die gesprekken nu wel langer duren dan 5 min maar ok ik rook er nog 1tjequote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
Volgens Jordy krijgen zij vanavond een bruine fruitschaal
zet de naam er even tussen hahah welke gast?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey vertrouwt die gast totaal niet
De eerste dier er op vliegt
Ik dacht ook jordy maar hij fluistert weer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef Puzzie het volgende:
Jeff aan het zeiken over David Pootje?
Pootjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zet de naam er even tussen hahah welke gast?
Oh Jordyquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht ook jordy maar hij fluistert weer.
valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
de enige die zich echt echt belachelijk heeft gedragen was Jordy!
Pootje waarschijnlijk ook want die heeft hem ook een keer wat durven zeggen.quote:
Ja die heeft zich voor 2 uur vannacht als een idioot gedragenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Viel wel mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
jeetje, ze zit er inmiddels lang genoeg in om ook gewoon de dingen te willen hebben die de anderen ook willen hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Eva wil warme trui en sloffen te hebben. Snapt ze nu niet dat ze heel egoïstisch overkomt
was ook meer als soort voorbeeld, maar hij is wel tegen gehouden door Elsa en Jane ook vaak hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
valt wel mee toch?
Die had gewoon lol, heeft lekker wat gedronken, gegeten en gezongen en wilde de vijver in
Jane en Elsa hebben hem in de gaten gehouden, maar hij heeft, volgens mij, niet veel fout gedaan.
Hij had lol en heeft lekker gegeten en gedronken
Idd en ben bang dat hem dit nog gaat lukken ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:17 schreef engine het volgende:
Nu krijgt het op de grond slapen weer de schuld. Hij gaat gewoon net zo lang mokken tot BB hem zijn kast geeft. Proberen de baas te dwingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |