En dat was lief en vriendschappelijk van Elsa en Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was ook meer als soort voorbeeld, maar hij is wel tegen gehouden door Elsa en Jane ook vaak hoor
hij was wel vervelend hoorquote:
nou zij is wel de laatste die iets moet krijgenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:18 schreef KinKiJan het volgende:
Eva wil gewoon nu haar kast om er een dikke wollen trui uit te halen, lekker haar 'slofjes aan te doen' ..
Achteraan -maar voor Jeffrey- aansluiten dan!
BB moet hem gewoon naar DBK halen en hem even op zijn plaats zetten en anders hem een vertrek aanbieden.quote:
Bij mij zijn ze net bezorgdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Milena vind het erg voor Jolien dat ze verantwoording moet afleggen bij Jeff
ik moet wegggggggg boodschappen doen, maar ik kom maar niet weg![]()
![]()
nee geen ruzie maar hij was opgegeven moment wel erg vervelendquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat was lief en vriendschappelijk van Elsa en Jane
maar hij heeft volgens mij alleen maar ervan genoten, lol gehad en geen ruzie gezocht ofzo
Ik vraag me dan toch af welke 'leuke dingen' Jef bedoeld. Er is niks leuks met /aan hem.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: "Als ze u op de lijst zetten omdat ze u een sterke speler vinden, dan is dat ok, dan is dat een compliment. Als het is omdat ze u negatief vinden, dat wil je niet he? "
Jeffrey: "Nee maar, dat gaat wel gebeuren. Een zuurpruim, een zaag."
Jolien: "Ah ja, en wil je dat? Nee toch? Zuur appeltje!"
Jeffrey: "Maar het is al te laat, das het enige wat ze gaan laten zien hoor. Al de leuke dingen gaan ze toch niet laten zien"
Jolien: "Maar zie hoe negatief dat je weeral denkt!"
Jeffrey: "Dat is sarcasme"
Jolien: "Ja maar dat ken ik niet, dan moet je zeggen 'ik ga nu sarcastisch zijn' "
Jeffrey: "Maar ik ben wel blij dat ik u heb. Sorry voor vanmorgen...."
Welke??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: "Als ze u op de lijst zetten omdat ze u een sterke speler vinden, dan is dat ok, dan is dat een compliment. Als het is omdat ze u negatief vinden, dat wil je niet he? "
Jeffrey: "Nee maar, dat gaat wel gebeuren. Een zuurpruim, een zaag."
Jolien: "Ah ja, en wil je dat? Nee toch? Zuur appeltje!"
Jeffrey: "Maar het is al te laat, das het enige wat ze gaan laten zien hoor. Al de leuke dingen gaan ze toch niet laten zien"
Jolien: "Maar zie hoe negatief dat je weeral denkt!"
Jeffrey: "Dat is sarcasme"
Jolien: "Ja maar dat ken ik niet, dan moet je zeggen 'ik ga nu sarcastisch zijn' "
Jeffrey: "Maar ik ben wel blij dat ik u heb. Sorry voor vanmorgen...."
Het is een patroon van haarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:30 schreef lojanda het volgende:
Jolien is nu Jeffrey even aan het goed praten..
En Milena waarschuwt haar over haar verleden. Je weet wat je hebt mee gemaakt he zei ze.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:30 schreef lojanda het volgende:
Jolien is nu Jeffrey even aan het goed praten..
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En Milena waarschuwt haar over haar verleden. Je weet wat je hebt mee gemaakt he zei ze.
Milena heeft Jef denk ik wel door dat hij z'n vrouwtje onder de duim wil houden.
Jordy, Jolien, Keanu, Elsa, Pootje, Eva en ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
Iemand meegetypt welke 7 er nu moesten??
Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy, Jolien, Keanu, Elsa, Pootje, Eva en ?
Jane, Elsa, Eva, Jordy,Keano en Pootjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
Zo dom.. en dat nu al zo in het begin van iets.quote:
Was vanaf de eerste dag al bij haar naar jeffquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo dom.. en dat nu al zo in het begin van iets.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Jane, Jolien, David(Pootje), Keanu, Jordy Eva en Elsa zijn de uitverkorenen die zich moeten melden
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
En Jolien was ik ff vergeten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jane, Elsa, Eva, Jordy,Keano en Pootje
Ene helft van de koppelsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Jane, Jolien, David(Pootje), Keanu, Jordy Eva en Elsa zijn de uitverkorenen die zich moeten melden
Dat heeft ze goed gezien maar dat waarschuwen heeft geen zin want Jolien ziet het niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En Milena waarschuwt haar over haar verleden. Je weet wat je hebt mee gemaakt he zei ze.
Milena heeft Jef denk ik wel door dat hij z'n vrouwtje onder de duim wil houden.
Ja, waarschijnlijk wel, nu nog kijken met wie ze gekoppeld worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |