Het is een patroon van haarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:30 schreef lojanda het volgende:
Jolien is nu Jeffrey even aan het goed praten..
En Milena waarschuwt haar over haar verleden. Je weet wat je hebt mee gemaakt he zei ze.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:30 schreef lojanda het volgende:
Jolien is nu Jeffrey even aan het goed praten..
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En Milena waarschuwt haar over haar verleden. Je weet wat je hebt mee gemaakt he zei ze.
Milena heeft Jef denk ik wel door dat hij z'n vrouwtje onder de duim wil houden.
Jordy, Jolien, Keanu, Elsa, Pootje, Eva en ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
Iemand meegetypt welke 7 er nu moesten??
Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy, Jolien, Keanu, Elsa, Pootje, Eva en ?
Jane, Elsa, Eva, Jordy,Keano en Pootjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
Zo dom.. en dat nu al zo in het begin van iets.quote:
Was vanaf de eerste dag al bij haar naar jeffquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo dom.. en dat nu al zo in het begin van iets.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Jane, Jolien, David(Pootje), Keanu, Jordy Eva en Elsa zijn de uitverkorenen die zich moeten melden
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
En Jolien was ik ff vergeten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jane, Elsa, Eva, Jordy,Keano en Pootje
Ene helft van de koppelsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Jane, Jolien, David(Pootje), Keanu, Jordy Eva en Elsa zijn de uitverkorenen die zich moeten melden
Dat heeft ze goed gezien maar dat waarschuwen heeft geen zin want Jolien ziet het niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En Milena waarschuwt haar over haar verleden. Je weet wat je hebt mee gemaakt he zei ze.
Milena heeft Jef denk ik wel door dat hij z'n vrouwtje onder de duim wil houden.
Ja, waarschijnlijk wel, nu nog kijken met wie ze gekoppeld worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |