Rode vlag, als ik dit 1x had gezegd tegen mijn vrouw denk dat we dan ruzie hadden gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:37 schreef marky het volgende:
Jeff is boos Jolien heeft te veel gedronken gister.
Jordy was niet alleen leuk hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu met zijn dubbele moraal: milena hoeft zich niet te schamen als ze dronken is. Maar jordy die leuk dronken is over slecht praten.mattie zegt dat milena naar dbk moet gaan om te vragen dat ze sommige dingen niet uitzenden
Jordy was dronken en druk en overdreven.niemand kwaad gedaan. Elsa spreekt de meiden aan dat ze rekening moeten houden met haar als ze op bed ligt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy was niet alleen leuk hoor.
Maar over het algemeen was het een hoop, normale feestavond zoals die mensen wel vaker hebben.
Koos,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:51 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie zegt vorige keer was het elvis en nu milena. Mag hij niet zeggen.Roddelen over Eva die maakte een geintje over trouwen met axel enzo. Had Jeff gezegd je hebt een vriend. Die lui zien echt niet wat humor is of echt
Hij heeft niemand gekwetst hij had een hoop lol en druk. Bij die dames was er een hoop drama.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy was niet alleen leuk hoor.
Maar over het algemeen was het een hoop, normale feestavond zoals die mensen wel vaker hebben.
ja inderdaad die mag er snel uit van mijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:34 schreef Koos1958 het volgende:
Die Eva, ik heb eindelijk een dansje gemaakt op muziek. Die muts zit er 6 dagen. Vind haar egoïstisch met alles wat ze al wil hebben. Wil graag in eigen bed liggen en uitslapen. Nou kom op lekker huis toe gaan.
Inderdaad en geen ochtendhumeur of kater.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:56 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft niemand gekwetst hij had een hoop lol en druk. Bij die dames was er een hoop drama.
zoals wat? echt verkeerd iets was er nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu met zijn dubbele moraal: milena hoeft zich niet te schamen als ze dronken is. Maar jordy die leuk dronken is over slecht praten.mattie zegt dat milena naar dbk moet gaan om te vragen dat ze sommige dingen niet uitzenden
ja bij de andere BB werd daar ook altijd veel gekletstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel zo dat als ze een normale badkamer hadden gehad ze niet in bed bleven liggen.
Het is nu dringen bij het mini waterfonteintje in de wc..die stinkt naar kak of de buiten douche, waar het nu vriest.
hebben mattie en Jeff dat gezegd?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Milena en Jolien (hebben een hoop respect verloren bij Matt en Jeffrey...
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
"Wie is er te vertrouwen, en wie niet?'zegt Peter (de papegaai)
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
Wie is er te vertrouwen en wie niet x 2
Dat was het
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Wie is er te vertrouwen en wie niet... zegt Peter
Volgens mij zei Peterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:05 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Wie is er te vertrouwen en wie niet zegt Peter.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij zei PeterALs het nu nog niet duidelijk is wat hij zei
Ze hadden het er over dat die meiden hun slaapkamer binnen vielen en ze tegen gehouden moesten worden en Jeffrey zei dat hij de volgende keer na een feestje meteen zou gaan slapen en maakte een weggooi gebaar..dat hij geen zin had in die, die niet tegen alcohol kunnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben mattie en Jeff dat gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |