En waarom? Zou het echt liefde zijn geweest in het begin? Of ging ze voor een flirt wel heel snel (72 uur) voor de snelle aandacht en fake liefdequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo dom.. en dat nu al zo in het begin van iets.
Welnee die is alleen maar vrolijk geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
de enige die zich echt echt belachelijk heeft gedragen was Jordy!
Jaa, heel veel mensen denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had Jane aan Milena, dus dat zou van mij mogen!
Nou dat mag ik hopen van nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:35 schreef OmaJacky het volgende:
Zullen die de koppels moeten vormen en zelf een duo genoot moeten kiezen ?
Ik denk dat ze gekoppeld gaan worden aan iemand die niet mee mochten en dat ze uiteraard niet zelf mogen kiezen. Dat zal ff fijn zijn...vriendjespolitiek..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:35 schreef OmaJacky het volgende:
Zullen die de koppels moeten vormen en zelf een duo genoot moeten kiezen ?
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
I
[..]
Ik denk dat ze gekoppeld gaan worden aan iemand die niet mee mochten en dat ze uiteraard niet zelf mogen kiezen. Dat zal ff fijn zijn...vriendjespolitiek..
Kijkers mochten toch hierover stemmen?
Hij is zich er van bewust dat hij op de bank kan komen als hij negatief blijft. En ook dat de kijker hem er op afrekent.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:38 schreef lojanda het volgende:
Jeffrey is bezig met zijn excuses te maken tegen Milena..
Denk jij dan dat we echt invloed hebben ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat mag ik hopen van nietdan heeft het ons laten kiezen ook geen enkel nut gehad
Dat denk ik dus ook. Ze mogen of zelf een bewoner kiezen om een koppel mee te vormen of ze gaan er voor spelen of discussiëren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
I
[..]
Ik denk dat ze gekoppeld gaan worden aan iemand die niet mee mochten en dat ze uiteraard niet zelf mogen kiezen. Dat zal ff fijn zijn...vriendjespolitiek..
Nergens last van hij weet alles nog.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:36 schreef Verida het volgende:
[..]
jordy ziet er fris en fruitig uit na zijn feestje
Dus nu dit toneelstukje van hem. Bah vieze gozerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij is zich er van bewust dat hij op de bank kan komen als hij negatief blijft. En ook dat de kijker hem er op afrekent.
Neuh, maar als ze de suggestie dat we dat wel hebben op deze manier om zeep zouden helpen stemt/kijkt niemand meerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Denk jij dan dat we echt invloed hebben ?
De kijker heeft mogen beslissenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze mogen of zelf een bewoner kiezen om een koppel mee te vormen of ze gaan er voor spelen of discussiëren.
Nou daar is hij wel heel snel achterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij is zich er van bewust dat hij op de bank kan komen als hij negatief blijft. En ook dat de kijker hem er op afrekent.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
I
[..]
Je kon stemmen om de koppels samen te stellenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze mogen of zelf een bewoner kiezen om een koppel mee te vormen of ze gaan er voor spelen of discussiëren.
Ze hebben helemaal geen enkele invloed dus..quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
David S zegt hij is de boel aan het verzieken.
Dat heeft David S goed gezienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:45 schreef ledn81 het volgende:
David S is duidelijk helemaal klaar met Jeff
Heel veel mensen hebben op Jane en Milena gestemd als koppeltje.quote:
Als je ziet dat de kliek zich altijd verstopt, dan zal dat niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:47 schreef lojanda het volgende:
Zou mooi zijn als meerdere bewoners Jeffrey aanspreken op zijn houding en gedrag maar dat lef zullen ze wel niet hebben. Ze zullen allemaal wel weer net doen of er niets aan de hand is.
Ik heb het helemaal niet meegekregenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben op Jane en Milena gestemd als koppeltje.
Rest was niet aan te beginnen.
Ik verwacht zomaar dat Jordy hem weer helemaal oké vindt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je ziet dat de kliek zich altijd verstopt, dan zal dat niet zo snel gebeuren.
Het is of in het bourdoir, of op de rode lounge in de hoek.
Maar Jeff zal wel aanvoelen dat behalve Matt en Keanu er geen mannen zijn die zijn aanwezigheid waarderen.
Zal het een soort trauma zijn van altijd aan de zijlijn hebben moeten staan vanwege zijn gewicht en nu de kans heeft bij de popi jongens te horen? Dat hij dat te graag wil?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:50 schreef lojanda het volgende:
En Jordy doet inmiddels ook weer net of er niets is gebeurd en speelt weer beste maatjes te zijn met zijn verraders. Is ook een natte scheet hoor.. de hele week een grote smoel en als het er op aankomt kruipt hij ook in hun hol
Hij beeft gisteravond al gezegd dat hij Jeff, Matti en Keanu op de bank wil.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:50 schreef lojanda het volgende:
En Jordy doet inmiddels ook weer net of er niets is gebeurd en speelt weer beste maatjes te zijn met zijn verraders. Is ook een natte scheet hoor.. de hele week een grote smoel en als het er op aankomt kruipt hij ook in hun hol
jordy kan in een hoekje gaan zitten jammeren dat hij zijn maatje kwijt is,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht zomaar dat Jordy hem weer helemaal oké vindt.
Weet ik niet.. zou ook erg dom zijn. Hij heeft de hele week commentaar op ze gehad dus zou het echt huichelarij vinden als dit zou doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zal het een soort trauma zijn van altijd aan de zijlijn hebben moeten staan vanwege zijn gewicht en nu de kans heeft bij de popi jongens te horen? Dat hij dat te graag wil?
Jeff heeft alle chips zo'n beetje opgegeten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:53 schreef Kodiak100 het volgende:
De bitterballen waren veel te snel op aldus Jeffrey
Ik moet het nog zienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:52 schreef marky het volgende:
[..]
Hij beeft gisteravond al gezegd dat hij Jeff, Matti en Keanu op de bank wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |