Wie hebben lawaai gemaakt dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:10 schreef OmaJacky het volgende:
Net in de dames slaapkamer heeft Elsa even de dames aangesproken.
Ze vond het disrespect dat de 3 zo'n lawaai maakten gisteren avond.
Elsa was expres naar bed gegaan na t feestje en ze vond het echt niet leuk.
Charice beaamde dat en gaf de alcohol de schuld waarop Elsa zei dat alcohol geen excuus mag zijn.
BB gaat echt niemand toezeggen dat bepaalde dronken acties niet uitgezonden wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Als je niet wil dat er dingen uitgezonden worden die je zegt had je niet moeten drinken. Keanu zegt als je dat besproken hebt zenden ze het niet uit. Vergeten even dat er streams zijn
Over Jef.quote:
Ja ze waren heel duidelijk over Jeff. En een dief maar dat hebben hun niet gezegd. Jeffrey is boos omdat ze te dronken was. Ze had teveel zender checksquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over Jef.
Ze stonden bij de papegaai en Jef loep langs, Jane zei ik deed een stapje achteruit anders had hij zo tegen mij aangelopen.
Elsa zegt dat als iemand 80 x zegt ik ben te vertrouwen en ik ben altijd eerlijk dan is hij dat dus niet.
David S zegt dat Jef een egoïst is.
Matt heeft op een nette manier Jolien er ook op aangesproken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ze waren heel duidelijk over Jeff. En een dief maar dat hebben hun niet gezegd. Jeffrey is boos omdat ze te dronken was. Ze had teveel zender checks
Nomineren en oprotten uit dat huis.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Gelukkig gaan de ogen open wat betreft Jeffrey... ik hoop ook dat ze dat duidelijk maken naar Jeffrey, dat gastje moet eens vreselijk op z'n nummer gezet worden!
Eng, egoïstisch, dominerend ventje...
Straks zeggen ze weer sorry tegen elkaar...kusje erop en we hebben toch weer 15 minuten drama TV gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:31 schreef OmaJacky het volgende:
Jolien is beetje beledigd, jef heeft nog niks tegen haar gezegd , niet eens goedemorgen.
Jef vond dat ze teveel gedronken heeft en ze vraagt nog even aan Milena en Charice of dat echt zo was.
Kom op Jolien laat die Jef lekker los en trek je eigen plan.
Dat ligt dan ook aan haarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is heel erg teleurgesteld in jeff
Onbeschoft gedrag.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jane vraagt aan Jeff of hij heeft kunnen slapen. Heel bot reageren met yu en loopt weg.
Ze zei daarstraks dat Jef de 1e week heel anders is als nu.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is heel erg teleurgesteld in jeff
Nee Jeff geeft Sharice de opdracht om Jolien te roepen...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:45 schreef Puzzie het volgende:
Jolien moet komen va n Sharice om met Jeff te praten
Het arme jong voelt zich niet zo goe, slecht geslapen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:45 schreef Tascha071 het volgende:
Charice komt Jolien halen om naar Jeff te gaan
En ze doen het nog ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Jeff geeft Sharice de opdracht om Jolien te roepen...
En Sharice zei dat Jolien moest komen om met Jeff te pratenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Jeff geeft Sharice de opdracht om Jolien te roepen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |