uit elkaar getrokken meerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie Jolien als een soort schaapje, die door de boze wolf verslonden wordt ......
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:14 schreef Hznootje het volgende:
Jolien heeft betere gesprekken met Axel dan met Jeffrey. Ik hoop dat dit haar ogen opent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een triest kindquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef ledn81 het volgende:
Jefflien issues![]()
Jolien vindt het nu lastig dat Jane straks meer weet van Jeffrey dan zij
Tsja, moet je iets meer kletsen ipv neuzen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef ledn81 het volgende:
Jefflien issues![]()
Jolien vindt het nu lastig dat Jane straks meer weet van Jeffrey dan zij
Wat me opviel dat ze veel meer spontaan lachtte met Axel .(had geen geluid aan)quote:
@lojanda is er mee begonnen en @KinKiJan maakte het visueelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:35 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet wie het zei hier, dat Eva een Trump hoofd heeft. I can't unsee. Bedankt he.
Maar Jolien gaf niet als antwoord dat zij nooit op Jef gaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:26 schreef Puzzie het volgende:
Jeff gaat het nooit laten gebeuren dat zij op Jolien gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |