Vraag me nu toch af hoe lang ze daar al stond, voordat ze haar in beeld namen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
raam staat ook op een kier
Ze zijn opgedeeld in duo's en ze moeten elkaar blijkbaar beter leren kennen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Is er een opdracht? fill me in please
Sorry over je vraag heen gelezenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef rinardo het volgende:
hmm oke, niemand? ik zoek wel ff op FB
Ahhhh oke, dus we hebben niet gehoord dat dit moet, maar gezien ze elkaar allemaal vragen aan het stellen zijn, zal het inderdaad zo zijn. Bedanktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze zijn opgedeeld in duo's en ze moeten elkaar blijkbaar beter leren kennen.
Ze ondervragen elkaar mede op basis van de vragenlijst die ze voorafgaand aan deelname hebben ingevuld.
Thanxquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sorry over je vraag heen gelezen![]()
Ze zijn koppels geworden en het lijkt er op dat er een spel gaat komen over elkaars leven en voorkeuren. Ze zijn elkaar aan het uithoren over favoriete kleur, eten, vakantieland enz.
Ja leuk he.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk dat Vlaams, Jolien vloog naar Tokio, "twaalf uur op de vlieger" .....
Heb het idee dat Jeff een waarschuwing heeft gehad, die gedraagt zich opeens anders heb ik het idee ....quote:
zou goed kunnen, helaas zien we toch niet alles, denk nog niet eens de helftquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb het idee dat Jeff een waarschuwing heeft gehad, die gedraagt zich opeens anders heb ik het idee ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |