Schijnbaar... nou laat mij dan maar een ouwe boomer wezen hoor...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Want tegenwoordig is dat net zo normaal als dat je influencer of tiktokker wil worden?
Geen idee, ik ben 66.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Want tegenwoordig is dat net zo normaal als dat je influencer of tiktokker wil worden?
Hij eet thuis elke dag soep met groenten, want dan lust ie het welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En hij eet ook al geen groenten. Hoe overleef je zo dan, lol
Heerlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:49 schreef KinKiJan het volgende:
Jane is fan van soto soep, krijg meteen honger
Jane kan hem wel aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik vind het wel jammer voor Jane, want Jeff zal natuurlijk nu weken lopen zeuren dat het allemaal haar schuld is.
Ja hij zeimal dat keurt hij wel goed. Als dit inderdaad gebeurd dan wordt Jeff geholpenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:50 schreef Ireth het volgende:
Hij zei Aziatisch eten of sushi...
En als ie het afkeurt zal Jeff strondsjaggerijnig zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:51 schreef ledn81 het volgende:
Geen koffer, geen bed geen eten
Er wordt die jongen niets gegund
Ja is toch zo. Het zal wel goedgekeurd worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:51 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey dacht dat sushi ook onder Aziatisch eten valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |