Inderdaad, ik dacht ff dat ze daar een jacuzzi binnen hadden staan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:54 schreef Lillfex het volgende:
Nou wat een gegil om een paar roosjes op een bed
Met wicky en Jolien die net naar binnen isquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef ledn81 het volgende:
Axel boeit het allemaal niet. Die zit lekker in het zonnetje met Pootje
Hij had het over nog een duoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Verity het volgende:
Axel zou het wel riskeren om Jeffrey en Jane op de bank te zetten. Hij denk dat dat Jane sterker staat dan Jeffrey.
dat kan ik me enigzins wel inkomen wat ze zegt,hoop voor haar dat BB inderdaad hiermee wat doetquote:
Geef Axel gelijk. Jane zal dat winnen denk ik als ik overal zo leesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Verity het volgende:
Axel zou het wel riskeren om Jeffrey en Jane op de bank te zetten. Hij denk dat dat Jane sterker staat dan Jeffrey.
Die namen had ik ook niet opgevangen, misschien Elsa en Milena? Milena heeft al een lange tijd iets tegen Elsa, al lijkt dat de laatste dagen wel minder te worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij had het over nog een duo
Maar kon ik niet verstaan
Was ook water en vuur
Dit zijn ook zaken die je zeker niet kan verwachten als je partner aan BB meedoet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat kan ik me enigzins wel inkomen wat ze zegt,hoop voor haar dat BB inderdaad hiermee wat doet
Mattheus heeft niets voor niets gezegd dat er al scheurtjes waren. Denk dat er veel meer speelt, dan dat we weten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit zijn ook zaken die je zeker niet kan verwachten als je partner aan BB meedoet.
Wat een onzin en dramaqueen.
Als je wordt bestookt door mensen dat je partner misschien wel heeft gezoendquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit zijn ook zaken die je zeker niet kan verwachten als je partner aan BB meedoet.
wat dan? of vind je der druk?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
Heeft Jolien een pilletje gehad ofzo ?
Of juist wel, heel veeeeeeel post voor jolien waar in gezegd wordt dat Axel veel liever voor haar kan zijn dan Jeffquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:55 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop ZO dat ze een sobere valentijnsdag krijgen. In ieder geval GEEN kaartjes en cadeautjes van kijkers. In godsnaam niet.
Ik snap niet dat ze dan haar profiel open heeft staan voor iedereen en niet op prive zetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
ja en volgens mij is het allemaal bullshit, denk niet dat er iets gebeurd isquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je wordt bestookt door mensen dat je partner misschien wel heeft gezoend
Geen idee maar vraag me wel af wat mensen mankeert dat ze dat doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en volgens mij is het allemaal bullshit, denk niet dat er iets gebeurd is
oh hahahha ja die optie hebben we ook nogquote:
Dan mag Mattheus naar huis gaan toch? Lekker praten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:12 schreef Verity het volgende:
[..]
Mattheus heeft niets voor niets gezegd dat er al scheurtjes waren. Denk dat er veel meer speelt, dan dat we weten.
Hopelijk werkt BB hierin mee en komt er duidelijkheid voor beiden. De een weet van niets en de ander lijkt er klaar mee te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |