Ja, volgens mij doen ze dat allemaal wel, hoort er ook wel een beetje bij.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:37 schreef Verity het volgende:
J
[..]
Hij praat er zelf ook kei veel over! Maakt zelfs plannen wie erop te zetten.
Hij doet echt alsof hij vorige week op de schopstoel heeft gezeten echt wat een lulquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:35 schreef engine het volgende: Het is gewoon karma als Niels en Jordy er morgen allebei op staan aldus Jeff. Volgende week tijd voor nog wat karma
![]()
Hij ontkent het nogal graag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, volgens mij doen ze dat allemaal wel, hoort er ook wel een beetje bij.
Ja en omdat Matthie iets uit die kamer heeft gehoord, Jeff niets eens zelf. Daarom mag hij nu alles.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:41 schreef marky het volgende:
[..]
Hij doet echt alsof hij virige week op de schopstoel heeft gezeten echt wat een lul
Met zijn kin schuivend over de keien zo die auto in.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Jeff ooit genomineerd is, maakt het me niet uit wie er naast staat, maar dan moet hij er wat mij betreft uit
Ik ben eigenlijk benieuwd naar zijn reactie als die genomineerd is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Jeff ooit genomineerd is, maakt het me niet uit wie er naast staat, maar dan moet hij er wat mij betreft uit
Synchroon-liggenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef engine het volgende:
Tijd van je leven![]()
[ afbeelding ]
Tevens naaien naaien en naaien.
Die Jolien weet niet waar ze aan begonnen is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef Snensie het volgende:
Jeff roddelt veel, echt kwaadspreken kan ik wel zeggen. Jeff vind dat hij altijd gelijk heeft. Hij gaat niet overtuigd worden door Jolien, nu niet en in de toekomst nog minder
Tijd dat ze geconfronteerd worden met berichten uit de buitenwereld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:44 schreef marky het volgende:
[..]
Die Jolien weet niet waar ze aan begonnen is.
Ze kan nu ook de poes ruiken van haar geheime liefde.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef engine het volgende:
Tijd van je leven![]()
[ afbeelding ]
Klopt, gelukkig kunnen haar fam en vrienden dit zien en haar behoeden voor hem.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:44 schreef marky het volgende:
[..]
Die Jolien weet niet waar ze aan begonnen is.
Wat een avontuur is BB. Lekker constant op elkaar liggen en klitten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef engine het volgende:
Tijd van je leven![]()
[ afbeelding ]
Mwoah vind het meer een standaard autoverkoper..Veel blabla en vol van zichzelfquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef Verity het volgende:
Jeffrey zou een goede verkoper zijn. Hij komt zo overtuigend en geloofwaardig over.
Ze wilde juist serieus genomen worden daarom zat ze daar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:45 schreef Puzzie het volgende:
Jolien wordt liever bedrogen dan uitgescholden
Inderdaad! Eentje die niet te vertrouwen is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mwoah vind het meer een standaard autoverkoper..Veel blabla en vol van zichzelf
Dat is sowieso een raar uitgangspunt als je meedoet aan een spelquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:47 schreef marky het volgende:
[..]
Ze wilde juist serieus genomen worden daarom zat ze daar.
Hij doet mij denken aan die mannetjes die langs komen om je een KPN abonnement aan te smerenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef Verity het volgende:
Jeffrey zou een goede verkoper zijn. Hij komt zo overtuigend en geloofwaardig over.
Nou ja ze wil laten zien dat ze meer is dan een miss.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is sowieso een raar uitgangspunt als je meedoet aan een spel
Zijn eeuwige klaagzang is prettig om naar te luisterenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:48 schreef engine het volgende:
"Voor de mensen die de livestream kijken....die zien over overal dood liggen.....dat is toch gewoon niet leuk"
Keanu
Volgens mij gaat hun kringspier ook voortdurend dicht, wat een waardeloze vent die Jef en wat een onnozel trezebees.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:46 schreef Snensie het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig kunnen haar fam en vrienden dit zien en haar behoeden voor hem.
Er werd teveel verknald, dus snel stoppenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:48 schreef Joyce-43 het volgende:
zie je hun hadden de vogelhuisjes ook liever blijven maken
Die klaagt al dagen en roept al dagen dat hij naar bed wilquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:46 schreef engine het volgende:
`Keanu kan niet meer. Wees gewaarschuwd, hij gaat klagen.
hij zei ook dat er weinig gewerkt is met oog op die Directeuren en Jeff beaamt dat en die had ook liever non stop vogelhuisjes maken gehadquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn eeuwige klaagzang is prettig om naar te luisteren
ja nou waren er 3 die het niet goed konden de rest deed het goed maak dan ook iets af BBquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er werd teveel verknald, dus snel stoppen
Ik hoorde ook liever dat getimmer met die hamers dan dat 'gejenk'quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn eeuwige klaagzang is prettig om naar te luisteren
Is hij ook niet degene die steeds die appels wegneemt?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:52 schreef mazaru het volgende:
Er zijn 2 gehaktballen extra. Jeffrey fluistert dat zij die wel even op gaan eten
Hij zegt van niet, maar ik durf te wedden van wel. Samen met Keanuquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is hij ook niet degene die steeds die appels wegneemt?
Waren het niet Jordy en/of Niels die op de aardappelschillen-avond opperden: en gaan we morgen appels stelen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is hij ook niet degene die steeds die appels wegneemt?
In ieder geval hele droge met dat persenquote:
Ik zat ook al te kijken en mij af tevragen waarom hij in die aardappelen aan het roeren was, nu doet hij het weerquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is dat toch met die mannen die maar blijven roeren in de groente en aardappels als die opstaan om te koken? Rare gewoonte
Die koken thuis ook nooit en nou moeten ze het eensquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is dat toch met die mannen die maar blijven roeren in de groente en aardappels als die opstaan om te koken? Rare gewoonte
Dat is typisch iets voor mensen die niet kunnen koken die denken dat roeren in een pan helpt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Mattie ook, stelletje rattenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:02 schreef engine het volgende:
Voor Keanu en Jeffrey is het avondeten al begonnen
Ja klopt die zag ik later pas.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Mattie ook, stelletje ratten
Matti is bij mij echt van de top 3 naar de onderste regionen gezakt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Mattie ook, stelletje ratten
Hij was mijn nr 1 ook maar staat nu een na laatste na Jeffreyquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:07 schreef marky het volgende:
[..]
Matti is bij mij echt van de top 3 naar de onderste regionen gezakt.
Ik vond hem in het begin ook 1 van de leukeren in het huis, maar is bij mij ook ver naar onder gezaktquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:07 schreef marky het volgende:
[..]
Er wordt echt te weinig geld uitgegeven dit seizoen. Zelfs het huis is deprimerend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:07 schreef Verity het volgende:
Met de aankondiging van BB dat alles anders zou zijn, dacht ik echt een leuk seizoen tegen te gaan. Op een of andere manier vind ik het tegenvallen. Denk vooral dat het komt, doordat ze hele dagen maar liggen/hangen en echt gemeen/lelijk over andere wordt gesproken. Niveau is dit jaar anders dan vorige jaren.
Ik mis mooie gesprekken en gezelligheid.
Eens, pas toen ik filmpjes ging kijken van Gordon Ramsey, leerde ik dat je zoveel met je klauwen ervan af moet blijven, tenzij anders aangegeven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is typisch iets voor mensen die niet kunnen koken die denken dat roeren in een pan helpt.
Van mij mag die snel gaan, ook omdat Milena dat klote vindquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:07 schreef marky het volgende:
[..]
en er zit geen moer smaak aan deze droge gehakt dingen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:10 schreef engine het volgende:
Matthie is burgers aan het insmeren met vocht uit de platgedrukte burgers![]()
[ afbeelding ]
De veranderingen vind ik op zich wel mooi dat had een mooi spel kunnen opleveren maar deze groep wil niet spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:07 schreef Verity het volgende:
Met de aankondiging van BB dat alles anders zou zijn, dacht ik echt een leuk seizoen tegen te gaan. Op een of andere manier vind ik het tegenvallen. Denk vooral dat het komt, doordat ze hele dagen maar liggen/hangen en echt gemeen/lelijk over andere wordt gesproken. Niveau is dit jaar anders dan vorige jaren.
Ik mis mooie gesprekken en gezelligheid.
Vooral die vrouwen niet, die denken dat ze in de apenheul zijn, lekker beetje liggen en vlooienquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De veranderingen vind ik op zich wel mooi dat had een mooi spel kunnen opleveren maar deze groep wil niet spelen.
Ik denk dat ze dit op tiktok gezien hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:12 schreef marky het volgende:
[..]
en er zit geen moer smaak aan deze droge gehakt dingen.
Zonnebloemoliequote:Op woensdag 29 januari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
En Jolien maakt weer appelmoes met olijfolie
toch bijzonder dat er nu ineens weer appels zijn om appelmoes van te maken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
En Jolien maakt weer appelmoes met olijfolie
Daar heb je helemaal gelijk in! En als ze het spel willen spelen of spelen, dan worden ze bestraft. Axel kwam binnen met dat hij er is om het spel te spelen, meteen genomineerd. Niels ook al beschuldigd van hebzuchtig, enkel omdat hij het kistje pakt en als eerste de telefoon oppakt en nog eens.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De veranderingen vind ik op zich wel mooi dat had een mooi spel kunnen opleveren maar deze groep wil niet spelen.
🤔quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
toch bijzonder dat er nu ineens weer appels zijn om appelmoes van te maken.
Dat zagen we met de druivensuiker van Jordyquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Waren het niet Jordy en/of Niels die op de aardappelschillen-avond opperden: en gaan we morgen appels stelen?
en Jeffrey reageerde toen meteen: ik niet, hoor, ik ben geen dief
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Jordy nu niet een beetje hypocriet?
Hij deed precies dit helemaal zelf met Niels eergister!quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee Niels kwam net in de keuken en zei er wat vanquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee Niels kwam net in de keuken en zei er wat van
Axel zegt dat hij Jeffrey veel appels ziet eten. Axel zegt alle bordjes staan daar en de rest aan de andere kant. Ze hebben dus gehoord dat die drie de extra burgers apart houden. Jordy zegt wij hebben ook wel eens stiekem chips gegeten.quote:
Ze deden alsof ze niet wisten waar hij het over had.quote:
Vind dat wel wat anders dan 2 hamburgers stiekem onder de koks verdelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel zegt dat hij Jeffrey veel appels ziet eten. Axel zegt alle bordjes staan daar en de rest aan de andere kant. Ze hebben dus gehoord dat die drie de extra burgers apart houden. Jordy zegt wij hebben ook wel eens stiekem chips gegeten.
Inderdaad, ik irriteer me eraan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey is gewoon de appeldief, axel ziet hem elke keer appels pakken en eten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind dat wel wat anders dan 2 hamburgers stiekem onder de koks verdelen
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey heeft altijd al "gestolen".quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel zegt dat hij Jeffrey veel appels ziet eten. Axel zegt alle bordjes staan daar en de rest aan de andere kant. Ze hebben dus gehoord dat die drie de extra burgers apart houden. Jordy zegt wij hebben ook wel eens stiekem chips gegeten.
Huh? Die jongens in de keuken zijn betrapt met eten van 2 hamburgers, tijdens het koken. Waar zit hij over te janken dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:25 schreef Lrod01 het volgende:
Iedere keer dat ik de streams aanzet zit Jordy over iets te janken. Zielig ventje.
gisteren was het toch netjes van Elsa.. gewoon nummer onder de 20.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij vertelde eerlijk dat ze dat ook gedaan hadden. Maar Jeffrey jat dus de appels en nu wilde hij hamburgers samen met mattie en keanu extra eten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik irriteer me eraan.
Andere mensen klein praten om zelf groter te lijken.
Maar aardappelschillen tellen blijkbaar niet voor hem (zei ie niet. Maar zo denkt ie wel)
Gunnen is wel een ding daarquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
gisteren was het toch netjes van Elsa.. gewoon nummer onder de 20.
Of je gunt het Elsa een keer omdat ze, onbezoldigd, de was doet.
Ze noemde ook die schillen die ze net tijdens het koken al opaten, vandaar dat ie z'n eigen schillen-eten erbij haalde. Moest ie eigenlijk ook wel, Niels staat erbij en weet ervan, kan ie beter zelf zeggen dan dat Niels het doet nadat ie erover klaagt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar geef ik haar groot gelijk inquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt zijn gewoon kleine kinderen.
Tsja hij heeft de hufters door en hij is teleurgesteld in ze.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Helemaal verzuurd en woestboos
[ afbeelding ]
In dat zelfde gesprek kwam Jordy er al voor uit dat ze ook al een keer stiekem chips hebben gegeten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze noemde ook die schillen die ze net tijdens het koken al opaten, vandaar dat ie z'n eigen schillen-eten erbij haalde. Moest ie eigenlijk ook wel, Niels staat erbij en weet ervan, kan ie beter zelf zeggen dan dat Niels het doet nadat ie erover klaagt.
bloedburgersquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij vertelde eerlijk dat ze dat ook gedaan hadden. Maar Jeffrey jat dus de appels en nu wilde hij hamburgers samen met mattie en keanu extra eten.
Hij moet zich niet zo laten kennen, dat maakt hem heel zwak.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Klusje voor BB: "Op diefstal staat een sanctie!"quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:32 schreef Snensie het volgende:
Maarrrr het is mooi dat er is uitgekomen wie het eten jat. Dit gaat nog een staartje krijgen!
Misschien mis je dan net wat er aan vooraf ging hahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:25 schreef Lrod01 het volgende:
Iedere keer dat ik de streams aanzet zit Jordy over iets te janken. Zielig ventje.
Als je t programma niet zou volgen zou je het niet eens kunnen geloven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:33 schreef Flory- het volgende:
Oja de boys zeiden ook nog dat Niels de burgers had geteld.
En hij hield hun met een verrekijker in de gaten
Beter, alleen gaat Niels wss naar huisquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:34 schreef marky het volgende:
[..]
Axel, Niels, Jordy en Jane. Het is in de maak.
Dat gaat niet gebeuren aangezien ze al alle regels overtreden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klusje voor BB: "Op diefstal staat een sanctie!"
Als niels blijft kan dit sterk worden. Maar ik ben niet zo voor bondjes. Maar allergrootste ergenis is het leugens vertellen door Jeffrey en mattiequote:Op woensdag 29 januari 2025 18:34 schreef marky het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren aangezien ze al alle regels overtreden.
Benieuwd of Elsa gaat aanhaken of Jordy niet kan vergeven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:34 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft ie een verrekijker dan of is het gewoon gelul?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je t programma niet zou volgen zou je het niet eens kunnen geloven.
Kijk, papa op tv zit met een verrekijker de hamburgers in de gaten te houden.
Boos wel verzuurd zeker niet. Die gaat komende week rare sprongen maken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Denk wel dat het leuker gaat worden als Jeffrey en mattie exposed gaan worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter, alleen gaat Niels wss naar huis
Nee tuurlijk niet, maar zo zien hun hetquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Heeft ie een verrekijker dan of is het gewoon gelul?
Dat zeg ik toch ook? Ik reageer op Moes die zich afvroeg wat chips met gehakt te maken heeft. Dat komt omdat hier weggelaten werd dat hij eerst zelf over de chips-etende koks klaagde voordat hij het toegaf...quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:31 schreef Verity het volgende:
[..]
In dat zelfde gesprek kwam Jordy er al voor uit dat ze ook al een keer stiekem chips hebben gegeten.
Ik heb het niet gezien, maar ik sluit niets meer uit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Heeft ie een verrekijker dan of is het gewoon gelul?
Ze zijn iig wakker geschud nu.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk wel dat het leuker gaat worden als Jeffrey en mattie exposed gaan worden.
Heb je het over mij?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Ik reageer op Moes die zich afvroeg wat chips met gehakt te maken heeft. Dat komt omdat hier weggelaten werd dat hij eerst zelf over de chips-etende koks klaagde voordat hij het toegaf...
Vond het ook leuk dag sharice er door David baard is op geattendeerd dat mattie op haar heeft gestemdquote:
Ah thanks, ik denk al…quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar zo zien hun het
Dat doen alle katten in het nauwquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:36 schreef marky het volgende:
[..]
Boos wel cerzuurd zeker niet. De gaat komende week rare sprongen maken.
1 hand bord andere hand vork, zolang er geen eettafel is, zal het zo moetenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hebben ze daar geen messen? Waarom eten ze daar met vork en vingers?
Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar!quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Benieuwd of Elsa gaat aanhaken of Jordy niet kan vergeven.
Denk dat Wicky en zij voorlopig even aan de zijkant staan en per situatie het aankijken.
Dat doen dieven nooit als ze betrapt zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey kijkt niet blij en keanu ook niet.
En daar wordt allebei de gevallen Jeffrey bij genoemd. De persoon die over zichzelf zei ik ben geen dief.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:40 schreef Ireth het volgende:
Dus na appel-gate hebben we nu ook droge-gehaktbal-gate
Hij begon vanaf dag een, ook die bananen die hij achterover drukte.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En daar wordt allebei de gevallen Jeffrey bij genoemd. De persoon die over zichzelf zei ik ben geen dief.
Yepquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:43 schreef Koos1958 het volgende:
Die jefgreybgaat er straks zelf over beginnen en dan zeggen dat alles door niels en jordy komt
Dat waren hun eigen chips die ze bewaard hadden en in de suite hadden gelegd. Dit was niet van de groep.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:22 schreef Verity het volgende:
Jordy komt er wel voor uit dat ze stiekem chips hebben gegeten. Netjes!!
quote:
In zijn innercircle ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:43 schreef Koos1958 het volgende:
Die jefgreybgaat er straks zelf over beginnen en dan zeggen dat alles door niels en jordy komt
Alles is van de groep.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat waren hun eigen chips die ze bewaard hadden en in de suite hadden gelegd. Dit was niet van de groep.
Vies leugenachtig ventje met arrogante smoel. Fam van jolien zal niet blij zijn met zo’n grof gebekt kereltje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:43 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben maandagavond stiekem van aardappel schillen chips gemaakt, dit was samen met Mattheus, Jeffrey en Keanu. Gisteren wilden ze dat weer doen, maar toen bleef iedereen te lang op.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat waren hun eigen chips die ze bewaard hadden en in de suite hadden gelegd. Dit was niet van de groep.
Zure nare mannetjes jordy en niels,quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik irriteer me eraan.
Andere mensen klein praten om zelf groter te lijken.
Maar aardappelschillen tellen blijkbaar niet voor hem (zei ie niet. Maar zo denkt ie wel)
het pikken van de druivensuiker van Jordy vond ik eigenlijk nog erger.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:46 schreef Luna68 het volgende:
Het is toch ook te triest. Dat van de aardappelschillen is niet heel belangrijk lijkt mij, maar fruit en droge burgers gaan jatten van medebewoners terwijl er al beperkt eten is, heel triest, zegt genoeg over het karakter van die personen 😡
BB ik zeg nominatie
Hopelijk laten ze dat in de uitzendingen zien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:46 schreef Luna68 het volgende:
Het is toch ook te triest. Dat van de aardappelschillen is niet heel belangrijk lijkt mij, maar fruit en droge burgers gaan jatten van medebewoners terwijl er al beperkt eten is, heel triest, zegt genoeg over het karakter van die personen 😡
BB ik zeg nominatie
Dat hij niets te verbergen heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:47 schreef cat123 het volgende:
[..]
Zure nare mannetjes jordy en niels,
jordy laat zn aard weer goed zien.
Ja dat vergat ik nog helemaalquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
het pikken van de druivensuiker van Jordy vond ik eigenlijk nog erger.
Hij had die druivensuiker gekregen omdat hij niet lekker werd van de honger,
Wat jij wil, ik sluit me liever aan bij zure mannetjes dan appels, vlees en dextrose (van jordy) stelende jochiesquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:47 schreef cat123 het volgende:
[..]
Je ziet het ook aan alles.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:46 schreef Luna68 het volgende:
BB ik zeg nominatie
Het v iel mij al meteen vanaf het begin op dat ze redelijk eerlijk zijn met de uitzendingen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:48 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze dat in de uitzendingen zien.
Nee Matt, Keanu en Jeff laten hun ware aard zien. Jordy ook wel maar meer dat hij teleurgesteld is.Voor mij zegt dat juist dat zijn hart op de goede plaats zit. Ook Niels vind ik eerlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:47 schreef cat123 het volgende:
[..]
Of ze laten het weten via de telefoon of Peter de Papegaai. Die staat daar ook maar voor de sier.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:48 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze dat in de uitzendingen zien.
Jeffrey heeft totaal geen respect voor BB, zijn medebewoners en zijn bb vriendinnetje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Je ziet het ook aan alles.
De anderen proberen zo weinig mogelijk pannen vieste maken.
Jeffrey pakte nog een pan "wij moeten toch niet afwassen"
Zegt al zoveel zoiets
De chips die Jordy bedoelde waren die gekocht en verdeeld waren door Niels, daar zaten ook de menms bij die verdeeld waren. Toen Jordy dat net zei gaf Niels nog aan dat ze die bewaard hadden in de suite.quote:
Dat wel, maar ik gun hem geen week meer in die hut.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:51 schreef engine het volgende:
Ik vind mopper Jordy wel leuk. Er gebeurd tenminste iets.
soms is het wel even grappig, maar ik zet vandaag 3x de stream aan en zijn gezicht staat dan net toevallig op onweer en hij is weer boosquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:51 schreef engine het volgende:
Ik vind mopper Jordy wel leuk. Er gebeurd tenminste iets.
Jordy leest hier niet mee hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
Oooh Jordy kan zich dood irriteren .... Jordy het is ergeren!!
Klopt maar wel beetje terecht boos.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
soms is het wel even grappig, maar ik zet vandaag 3x de stream aan en zijn gezicht staat dan net toevallig op onweer en hij is weer boos
Ach iets meer loslaten kan geen kwaadquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar wel beetje terecht boos.
Dat zeker, zijn emoties zijn van zijn gezicht te lezen maar hij is wel eerlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach iets meer loslaten kan geen kwaad
Jordy hangt er de hele dag al in. Al hebben zowel Jolien en Niels er wel naar gevraagd, waardoor het verhaal nog 2x extra werd herhaald. Het helpt ook niet dat al deze gesprekken op de live komen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar wel beetje terecht boos.
Ook niet altijd maar goed.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zeker, zijn emoties zijn van zijn gezicht te lezen maar hij is wel eerlijk.
Niet nodig Koos, die twee hebben er nu liever geen anderen bijquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
Is ook niemand die even meehelpt.met die hele grote afwas.
Ik kan wel lachen om de 2quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:58 schreef engine het volgende:
Niels stelt voor om morgen maar op 13 van de 15 borden vlees te leggen..."dat heb je gister al gegeten"
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
Grappig dat ie het allemaal tegen Niels zegt, waarover anderen daar dan weer klagen dat van de hoeveelheid slob die hij verorbert meerdere mensen van zouden kunnen eten.
Het spel fanatiek spelen en lef hebben (wat die anderen niet hadden)en daardoor wat voordelen te verdienen vind ik wat anders dan eten stelen van de groep. Gelukkig zien er steeds meer mensen dat. Ik hoop da5 het niet te laat is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:54 schreef Ireth het volgende:
Niels was toch degene die alles wou en een ander niks gunde, las ik vanmiddag hier? Volgens mij is hij zojuist van die discutabele eer verstoten door Jeff
Er wordt Slob over de datum weggegooid, dus denk dat daar genoeg van isquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
Grappig dat ie het allemaal tegen Niels zegt, waarover anderen daar dan weer klagen dat van de hoeveelheid slob die hij verorbert meerdere mensen van zouden kunnen eten.
Maar dat is toch ook wel raar om over te klagen want dat is er toch juist heel veel maar wil niemand?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
Maar slob is onbeperkt toch? Dat is wel een verschilquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
ja die is over datumquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar slob is onbeperkt toch? Dat is wel een verschil
Die zei, we hoeven toch niet zelf af te wassenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Mega veel afwas zegt jordy. Nou met dank aan jeffrey
Er werd weggegooid wat slecht werd voor het over de datum was, daarom moesten ze het in de koelkast gaan bewaren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er wordt Slob over de datum weggegooid, dus denk dat daar genoeg van is
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook wel raar om over te klagen want dat is er toch juist heel veel maar wil niemand?
Ook nu iedereen het in gebakken koekvorm eet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar slob is onbeperkt toch? Dat is wel een verschil
ze zonderen zich zelf steeds vaker af met dat gemopper en gezeur.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:02 schreef Verity het volgende:
Beetje jammer dat ze daar maar met z'n 2 staan af te wassen en drogen. Anderen kunnen toch ook helpen? Vaak genoeg dat ze daar met 4 staan
Omdat ze kennelijk teveel leveren. Nu schijnt er ook weer een enorme voorraad binnen gebracht te zijn. Waar sommigen hun vraagtekens bij stelden hoelang ze nog slib moesten eten.quote:
nee ze eten het te weinig , 3 x per dag boerenkool en gehakt eten en dan klagen dat er zo weinig isquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:04 schreef Snensie het volgende:
[..]
Omdat ze kennelijk teveel leveren. Nu schijnt er ook weer een enorme voorraad binnen gebracht te zijn. Waar sommigen hun vraagtekens bij stelden hoelang ze nog slib moesten eten.
2x per dagquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee ze eten het te weinig , 3 x per dag boerenkool en gehakt eten en dan klagen dat er zo weinig is
Ik zou hem de hemel in prijzen zo veel dat het als dochter eigelijk wordt. Hahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je dochter zal maar met een vriend als Jeff thuiskomen, ik zou daar zeker niet blij van worden.
Ja maar het zijn geen marionetten hè. Ik zou het denk ik niet weg krijgen telkens die slob.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee ze eten het te weinig , 3 x per dag boerenkool en gehakt eten en dan klagen dat er zo weinig is
Jolien heeft toezegde dat ze benieuwd/bezorgd is wat haar ouders van Sheffield gaan vinden. Dat zegt op zich al veel over hoe Jolien hem ziet… eerste twijfels.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:04 schreef Verity het volgende:
Jordy en Niels spreken vol lof over Jolien.
Niels: Jolien is heel oprecht en zorgzaam. Ik denk dat ze voor haar vriendinnen een goede vriendin is
Afwassen is toch niet afzonderen? Ze staan bijna altijd met z'n 4 af te wassen en drogen. Heel de dag liggen ze maar op de bank of Bourdoir. Niels merkte het zelf ook al op aan het begin van dit gesprek, heb het idee dat dit eerder persoonlijk is ipv spel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze zonderen zich zelf steeds vaker af met dat gemopper en gezeur.
Vind het van Niels leuk dat ie zich af en toe wel mengt met anderen en goede gesprekken heeft. Jordy kan dingen lastiger los laten. En toen ze hierheen liepen zeiden ze nog "ik hoop dat er niemand komt heb even geen zin in anderen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze zei vanmiddag ook al dat ze vind dat Jeffrey heel grof kan zijn. Terwijl Jolien zelf juist mensen nog een kans geeft en in gesprek met ze gaat. Vond ze ook al niet zo leuk van 'm.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:08 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Jolien heeft toezegde dat ze benieuwd/bezorgd is wat haar ouders van Sheffield gaan vinden. Dat zegt op zich al veel over hoe Jolien hem ziet… eerste twijfels.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:09 schreef odie22 het volgende:
ik hoop toch zo dat ze dit jaar met Valentijnsdag een keer niks doen , dat gezeik al weken erover
Vorig jaar ook al niet toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:09 schreef odie22 het volgende:
ik hoop toch zo dat ze dit jaar met Valentijnsdag een keer niks doen , dat gezeik al weken erover
uit de vuilnisbak of achtergehouden of wat dan ook, het blijft wel staan dat ze iets klaar hebben staan maken wat niet aan iedereen is aangebodenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hadden dus die schillen uit de vuilnisbak van de week gehaald. Die David senior weg had gegooid. Dus is geen stelen zegt niels. Die hadden ze dus gebakken die nacht.
Dat laat je toch niet toe, dat je dochter onderdrukt wordt door dat ventje, weg ermee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je dochter zal maar met een vriend als Jeff thuiskomen, ik zou daar zeker niet blij van worden.
Maar wel KiKiquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 2 beeld op iets anders
edit: ow, over Jordy
En maar roddelen en maar zwart praten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Als je keanu en axel ziet zonder geluid ziet er echt belachelijk uit. Oh jolien zit er ook bij.
Dat deden ze niet alleen????? Daar waren Jeffrey Mattheus en Keano bij!!!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
uit de vuilnisbak of achtergehouden of wat dan ook, het blijft wel staan dat ze iets klaar hebben staan maken wat niet aan iedereen is aangeboden
Dat was gewoon een domme actie, waardoor ze nu eigenlijk hypocriet zijn.
Ze stonden toen iedereen ging slapen nog in de koelkast die hebben ze gebakken en niet eens alles. Gister hebben ze hun deel achter gehouden maar dat is uiteindelijk niet gebeurd en vandaag alsnog de prullenbak ingegaan. Er is verder door niemand meer aardappelschilchips meer gegeten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
uit de vuilnisbak of achtergehouden of wat dan ook, het blijft wel staan dat ze iets klaar hebben staan maken wat niet aan iedereen is aangebodenZe
Dat was gewoon een domme actie, waardoor ze nu eigenlijk hypocriet zijn.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze kregen toen 15 minuten om al hun post te lezen toch?
Benieuwd wat ze dit jaar dan doen met Valentijn, zal wel niet veel worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef odie22 het volgende:
[..], toen waren ze al aan het afbouwen
ik hoop niks, alles wordt anders dit jaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze dit jaar dan doen met Valentijn, zal wel niet veel worden.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoop niks, alles wordt anders dit jaar
Brieven staan in de kluis kunnen ze met hun eigen geld kopen. Zoiets zal het wel worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:16 schreef Verity het volgende:
[..]
dus alle posts van X en fokquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:18 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]alleen maar haat berichten in het huis gooien met valentijnsdag!
het was stiekem gedoe, met achtergehouden spullenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat deden ze niet alleen????? Daar waren Jeffrey Mattheus en Keano bij!!!!
Er was water gekookt voor de afwasquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:20 schreef b_engeltje het volgende:
Nou jordy kan best hoor olie if boter bij gehad, je wilt het niet omdat het dan te vertrouwen word
Jou probleem is dat je vette pannen niet schoon kan maken met KOUD water
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:21 schreef odie22 het volgende:
wat zit die axel diep bij jane zeg , zum
Je moet die pannen helemaal niet wassen alleen met keukenpapier uitnemen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:20 schreef b_engeltje het volgende:
Nou jordy kan best hoor olie if boter bij gehad, je wilt het niet omdat het dan te vertrouwen word
Jou probleem is dat je vette pannen niet schoon kan maken met KOUD water
Dan nog kiest het publiek en ik zal zeker op Jordy stemmen om te blijvenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef ledn81 het volgende:
Axel en Jane gaan weer stoken (een vuurtje) over dat er mogelijk meer op Jordy gestemd en de stemmen op anderen wat meer verdeeld zijn zodat Jordy waarschijnlijk genomineerd is
Oh welke stream want ik zie David senior en het boudoirquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:24 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel 1 seconde in en Jordy is weer aan het zaniken... nu over appels?
1quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh welke stream want ik zie David senior en het boudoir
geen idee, Jordy is niet op streamquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh welke stream want ik zie David senior en het boudoir
Hij zou ook jane aanspreken of de meiden zoals hij tegen jane zei. Die.lafaard durft helemaal niets alleen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:25 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Als ik straks de ballen heb, dan ga ik hem aanspreken
Over wie gaat dit? Geloof er trouwens niks van dat Mattheus iemand gaat aanspreken.
Ik stuur NIEMAND een kaartje. Zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |