Hij zegt van niet, maar ik durf te wedden van wel. Samen met Keanuquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is hij ook niet degene die steeds die appels wegneemt?
Waren het niet Jordy en/of Niels die op de aardappelschillen-avond opperden: en gaan we morgen appels stelen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is hij ook niet degene die steeds die appels wegneemt?
In ieder geval hele droge met dat persenquote:
Ik zat ook al te kijken en mij af tevragen waarom hij in die aardappelen aan het roeren was, nu doet hij het weerquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is dat toch met die mannen die maar blijven roeren in de groente en aardappels als die opstaan om te koken? Rare gewoonte
Die koken thuis ook nooit en nou moeten ze het eensquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is dat toch met die mannen die maar blijven roeren in de groente en aardappels als die opstaan om te koken? Rare gewoonte
Dat is typisch iets voor mensen die niet kunnen koken die denken dat roeren in een pan helpt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Mattie ook, stelletje rattenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:02 schreef engine het volgende:
Voor Keanu en Jeffrey is het avondeten al begonnen
Ja klopt die zag ik later pas.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Mattie ook, stelletje ratten
Matti is bij mij echt van de top 3 naar de onderste regionen gezakt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Mattie ook, stelletje ratten
Hij was mijn nr 1 ook maar staat nu een na laatste na Jeffreyquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:07 schreef marky het volgende:
[..]
Matti is bij mij echt van de top 3 naar de onderste regionen gezakt.
Ik vond hem in het begin ook 1 van de leukeren in het huis, maar is bij mij ook ver naar onder gezaktquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:07 schreef marky het volgende:
[..]
Er wordt echt te weinig geld uitgegeven dit seizoen. Zelfs het huis is deprimerend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:07 schreef Verity het volgende:
Met de aankondiging van BB dat alles anders zou zijn, dacht ik echt een leuk seizoen tegen te gaan. Op een of andere manier vind ik het tegenvallen. Denk vooral dat het komt, doordat ze hele dagen maar liggen/hangen en echt gemeen/lelijk over andere wordt gesproken. Niveau is dit jaar anders dan vorige jaren.
Ik mis mooie gesprekken en gezelligheid.
Eens, pas toen ik filmpjes ging kijken van Gordon Ramsey, leerde ik dat je zoveel met je klauwen ervan af moet blijven, tenzij anders aangegeven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is typisch iets voor mensen die niet kunnen koken die denken dat roeren in een pan helpt.
Van mij mag die snel gaan, ook omdat Milena dat klote vindquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:07 schreef marky het volgende:
[..]
en er zit geen moer smaak aan deze droge gehakt dingen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:10 schreef engine het volgende:
Matthie is burgers aan het insmeren met vocht uit de platgedrukte burgers![]()
[ afbeelding ]
De veranderingen vind ik op zich wel mooi dat had een mooi spel kunnen opleveren maar deze groep wil niet spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:07 schreef Verity het volgende:
Met de aankondiging van BB dat alles anders zou zijn, dacht ik echt een leuk seizoen tegen te gaan. Op een of andere manier vind ik het tegenvallen. Denk vooral dat het komt, doordat ze hele dagen maar liggen/hangen en echt gemeen/lelijk over andere wordt gesproken. Niveau is dit jaar anders dan vorige jaren.
Ik mis mooie gesprekken en gezelligheid.
Vooral die vrouwen niet, die denken dat ze in de apenheul zijn, lekker beetje liggen en vlooienquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De veranderingen vind ik op zich wel mooi dat had een mooi spel kunnen opleveren maar deze groep wil niet spelen.
Ik denk dat ze dit op tiktok gezien hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:12 schreef marky het volgende:
[..]
en er zit geen moer smaak aan deze droge gehakt dingen.
Zonnebloemoliequote:Op woensdag 29 januari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
En Jolien maakt weer appelmoes met olijfolie
toch bijzonder dat er nu ineens weer appels zijn om appelmoes van te maken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
En Jolien maakt weer appelmoes met olijfolie
Daar heb je helemaal gelijk in! En als ze het spel willen spelen of spelen, dan worden ze bestraft. Axel kwam binnen met dat hij er is om het spel te spelen, meteen genomineerd. Niels ook al beschuldigd van hebzuchtig, enkel omdat hij het kistje pakt en als eerste de telefoon oppakt en nog eens.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De veranderingen vind ik op zich wel mooi dat had een mooi spel kunnen opleveren maar deze groep wil niet spelen.
🤔quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
toch bijzonder dat er nu ineens weer appels zijn om appelmoes van te maken.
Dat zagen we met de druivensuiker van Jordyquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Waren het niet Jordy en/of Niels die op de aardappelschillen-avond opperden: en gaan we morgen appels stelen?
en Jeffrey reageerde toen meteen: ik niet, hoor, ik ben geen dief
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Jordy nu niet een beetje hypocriet?
Hij deed precies dit helemaal zelf met Niels eergister!quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Jordy nu niet een beetje hypocriet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |