Ja, volgens mij doen ze dat allemaal wel, hoort er ook wel een beetje bij.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:37 schreef Verity het volgende:
J
[..]
Hij praat er zelf ook kei veel over! Maakt zelfs plannen wie erop te zetten.
Hij doet echt alsof hij vorige week op de schopstoel heeft gezeten echt wat een lulquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:35 schreef engine het volgende: Het is gewoon karma als Niels en Jordy er morgen allebei op staan aldus Jeff. Volgende week tijd voor nog wat karma
![]()
Hij ontkent het nogal graag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, volgens mij doen ze dat allemaal wel, hoort er ook wel een beetje bij.
Ja en omdat Matthie iets uit die kamer heeft gehoord, Jeff niets eens zelf. Daarom mag hij nu alles.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:41 schreef marky het volgende:
[..]
Hij doet echt alsof hij virige week op de schopstoel heeft gezeten echt wat een lul
Met zijn kin schuivend over de keien zo die auto in.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Jeff ooit genomineerd is, maakt het me niet uit wie er naast staat, maar dan moet hij er wat mij betreft uit
Ik ben eigenlijk benieuwd naar zijn reactie als die genomineerd is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Jeff ooit genomineerd is, maakt het me niet uit wie er naast staat, maar dan moet hij er wat mij betreft uit
Synchroon-liggenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef engine het volgende:
Tijd van je leven![]()
[ afbeelding ]
Tevens naaien naaien en naaien.
Die Jolien weet niet waar ze aan begonnen is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef Snensie het volgende:
Jeff roddelt veel, echt kwaadspreken kan ik wel zeggen. Jeff vind dat hij altijd gelijk heeft. Hij gaat niet overtuigd worden door Jolien, nu niet en in de toekomst nog minder
Tijd dat ze geconfronteerd worden met berichten uit de buitenwereld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:44 schreef marky het volgende:
[..]
Die Jolien weet niet waar ze aan begonnen is.
Ze kan nu ook de poes ruiken van haar geheime liefde.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef engine het volgende:
Tijd van je leven![]()
[ afbeelding ]
Klopt, gelukkig kunnen haar fam en vrienden dit zien en haar behoeden voor hem.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:44 schreef marky het volgende:
[..]
Die Jolien weet niet waar ze aan begonnen is.
Wat een avontuur is BB. Lekker constant op elkaar liggen en klitten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef engine het volgende:
Tijd van je leven![]()
[ afbeelding ]
Mwoah vind het meer een standaard autoverkoper..Veel blabla en vol van zichzelfquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef Verity het volgende:
Jeffrey zou een goede verkoper zijn. Hij komt zo overtuigend en geloofwaardig over.
Ze wilde juist serieus genomen worden daarom zat ze daar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:45 schreef Puzzie het volgende:
Jolien wordt liever bedrogen dan uitgescholden
Inderdaad! Eentje die niet te vertrouwen is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mwoah vind het meer een standaard autoverkoper..Veel blabla en vol van zichzelf
Dat is sowieso een raar uitgangspunt als je meedoet aan een spelquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:47 schreef marky het volgende:
[..]
Ze wilde juist serieus genomen worden daarom zat ze daar.
Hij doet mij denken aan die mannetjes die langs komen om je een KPN abonnement aan te smerenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef Verity het volgende:
Jeffrey zou een goede verkoper zijn. Hij komt zo overtuigend en geloofwaardig over.
Nou ja ze wil laten zien dat ze meer is dan een miss.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is sowieso een raar uitgangspunt als je meedoet aan een spel
Zijn eeuwige klaagzang is prettig om naar te luisterenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:48 schreef engine het volgende:
"Voor de mensen die de livestream kijken....die zien over overal dood liggen.....dat is toch gewoon niet leuk"
Keanu
Volgens mij gaat hun kringspier ook voortdurend dicht, wat een waardeloze vent die Jef en wat een onnozel trezebees.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:46 schreef Snensie het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig kunnen haar fam en vrienden dit zien en haar behoeden voor hem.
Er werd teveel verknald, dus snel stoppenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:48 schreef Joyce-43 het volgende:
zie je hun hadden de vogelhuisjes ook liever blijven maken
Die klaagt al dagen en roept al dagen dat hij naar bed wilquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:46 schreef engine het volgende:
`Keanu kan niet meer. Wees gewaarschuwd, hij gaat klagen.
hij zei ook dat er weinig gewerkt is met oog op die Directeuren en Jeff beaamt dat en die had ook liever non stop vogelhuisjes maken gehadquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn eeuwige klaagzang is prettig om naar te luisteren
ja nou waren er 3 die het niet goed konden de rest deed het goed maak dan ook iets af BBquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er werd teveel verknald, dus snel stoppen
Ik hoorde ook liever dat getimmer met die hamers dan dat 'gejenk'quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn eeuwige klaagzang is prettig om naar te luisteren
Is hij ook niet degene die steeds die appels wegneemt?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:52 schreef mazaru het volgende:
Er zijn 2 gehaktballen extra. Jeffrey fluistert dat zij die wel even op gaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |