Hij zegt van niet, maar ik durf te wedden van wel. Samen met Keanuquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is hij ook niet degene die steeds die appels wegneemt?
Waren het niet Jordy en/of Niels die op de aardappelschillen-avond opperden: en gaan we morgen appels stelen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is hij ook niet degene die steeds die appels wegneemt?
In ieder geval hele droge met dat persenquote:
Ik zat ook al te kijken en mij af tevragen waarom hij in die aardappelen aan het roeren was, nu doet hij het weerquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is dat toch met die mannen die maar blijven roeren in de groente en aardappels als die opstaan om te koken? Rare gewoonte
Die koken thuis ook nooit en nou moeten ze het eensquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is dat toch met die mannen die maar blijven roeren in de groente en aardappels als die opstaan om te koken? Rare gewoonte
Dat is typisch iets voor mensen die niet kunnen koken die denken dat roeren in een pan helpt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Mattie ook, stelletje rattenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:02 schreef engine het volgende:
Voor Keanu en Jeffrey is het avondeten al begonnen
Ja klopt die zag ik later pas.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Mattie ook, stelletje ratten
Matti is bij mij echt van de top 3 naar de onderste regionen gezakt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Mattie ook, stelletje ratten
Hij was mijn nr 1 ook maar staat nu een na laatste na Jeffreyquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:07 schreef marky het volgende:
[..]
Matti is bij mij echt van de top 3 naar de onderste regionen gezakt.
Ik vond hem in het begin ook 1 van de leukeren in het huis, maar is bij mij ook ver naar onder gezaktquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:07 schreef marky het volgende:
[..]
Matti is bij mij echt van de top 3 naar de onderste regionen gezakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |