Maar dat is toch ook wel raar om over te klagen want dat is er toch juist heel veel maar wil niemand?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
Grappig dat ie het allemaal tegen Niels zegt, waarover anderen daar dan weer klagen dat van de hoeveelheid slob die hij verorbert meerdere mensen van zouden kunnen eten.
Maar slob is onbeperkt toch? Dat is wel een verschilquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
Grappig dat ie het allemaal tegen Niels zegt, waarover anderen daar dan weer klagen dat van de hoeveelheid slob die hij verorbert meerdere mensen van zouden kunnen eten.
ja die is over datumquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar slob is onbeperkt toch? Dat is wel een verschil
Die zei, we hoeven toch niet zelf af te wassenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Mega veel afwas zegt jordy. Nou met dank aan jeffrey
Er werd weggegooid wat slecht werd voor het over de datum was, daarom moesten ze het in de koelkast gaan bewaren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er wordt Slob over de datum weggegooid, dus denk dat daar genoeg van is
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook wel raar om over te klagen want dat is er toch juist heel veel maar wil niemand?
Ook nu iedereen het in gebakken koekvorm eet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar slob is onbeperkt toch? Dat is wel een verschil
ze zonderen zich zelf steeds vaker af met dat gemopper en gezeur.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:02 schreef Verity het volgende:
Beetje jammer dat ze daar maar met z'n 2 staan af te wassen en drogen. Anderen kunnen toch ook helpen? Vaak genoeg dat ze daar met 4 staan
Omdat ze kennelijk teveel leveren. Nu schijnt er ook weer een enorme voorraad binnen gebracht te zijn. Waar sommigen hun vraagtekens bij stelden hoelang ze nog slib moesten eten.quote:
nee ze eten het te weinig , 3 x per dag boerenkool en gehakt eten en dan klagen dat er zo weinig isquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:04 schreef Snensie het volgende:
[..]
Omdat ze kennelijk teveel leveren. Nu schijnt er ook weer een enorme voorraad binnen gebracht te zijn. Waar sommigen hun vraagtekens bij stelden hoelang ze nog slib moesten eten.
2x per dagquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee ze eten het te weinig , 3 x per dag boerenkool en gehakt eten en dan klagen dat er zo weinig is
Ik zou hem de hemel in prijzen zo veel dat het als dochter eigelijk wordt. Hahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je dochter zal maar met een vriend als Jeff thuiskomen, ik zou daar zeker niet blij van worden.
Ja maar het zijn geen marionetten hè. Ik zou het denk ik niet weg krijgen telkens die slob.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee ze eten het te weinig , 3 x per dag boerenkool en gehakt eten en dan klagen dat er zo weinig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |