Jordy leest hier niet mee hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
Oooh Jordy kan zich dood irriteren .... Jordy het is ergeren!!
Klopt maar wel beetje terecht boos.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
soms is het wel even grappig, maar ik zet vandaag 3x de stream aan en zijn gezicht staat dan net toevallig op onweer en hij is weer boos
Ach iets meer loslaten kan geen kwaadquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar wel beetje terecht boos.
Dat zeker, zijn emoties zijn van zijn gezicht te lezen maar hij is wel eerlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach iets meer loslaten kan geen kwaad
Jordy hangt er de hele dag al in. Al hebben zowel Jolien en Niels er wel naar gevraagd, waardoor het verhaal nog 2x extra werd herhaald. Het helpt ook niet dat al deze gesprekken op de live komen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar wel beetje terecht boos.
Ook niet altijd maar goed.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zeker, zijn emoties zijn van zijn gezicht te lezen maar hij is wel eerlijk.
Niet nodig Koos, die twee hebben er nu liever geen anderen bijquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
Is ook niemand die even meehelpt.met die hele grote afwas.
Ik kan wel lachen om de 2quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:58 schreef engine het volgende:
Niels stelt voor om morgen maar op 13 van de 15 borden vlees te leggen..."dat heb je gister al gegeten"
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
Grappig dat ie het allemaal tegen Niels zegt, waarover anderen daar dan weer klagen dat van de hoeveelheid slob die hij verorbert meerdere mensen van zouden kunnen eten.
Het spel fanatiek spelen en lef hebben (wat die anderen niet hadden)en daardoor wat voordelen te verdienen vind ik wat anders dan eten stelen van de groep. Gelukkig zien er steeds meer mensen dat. Ik hoop da5 het niet te laat is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:54 schreef Ireth het volgende:
Niels was toch degene die alles wou en een ander niks gunde, las ik vanmiddag hier? Volgens mij is hij zojuist van die discutabele eer verstoten door Jeff
Er wordt Slob over de datum weggegooid, dus denk dat daar genoeg van isquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
Grappig dat ie het allemaal tegen Niels zegt, waarover anderen daar dan weer klagen dat van de hoeveelheid slob die hij verorbert meerdere mensen van zouden kunnen eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |