Alles is van de groep.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat waren hun eigen chips die ze bewaard hadden en in de suite hadden gelegd. Dit was niet van de groep.
Vies leugenachtig ventje met arrogante smoel. Fam van jolien zal niet blij zijn met zo’n grof gebekt kereltje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:43 schreef Koos1958 het volgende:
Die jefgreybgaat er straks zelf over beginnen en dan zeggen dat alles door niels en jordy komt
Ze hebben maandagavond stiekem van aardappel schillen chips gemaakt, dit was samen met Mattheus, Jeffrey en Keanu. Gisteren wilden ze dat weer doen, maar toen bleef iedereen te lang op.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat waren hun eigen chips die ze bewaard hadden en in de suite hadden gelegd. Dit was niet van de groep.
Zure nare mannetjes jordy en niels,quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik irriteer me eraan.
Andere mensen klein praten om zelf groter te lijken.
Maar aardappelschillen tellen blijkbaar niet voor hem (zei ie niet. Maar zo denkt ie wel)
het pikken van de druivensuiker van Jordy vond ik eigenlijk nog erger.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:46 schreef Luna68 het volgende:
Het is toch ook te triest. Dat van de aardappelschillen is niet heel belangrijk lijkt mij, maar fruit en droge burgers gaan jatten van medebewoners terwijl er al beperkt eten is, heel triest, zegt genoeg over het karakter van die personen 😡
BB ik zeg nominatie
Hopelijk laten ze dat in de uitzendingen zien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:46 schreef Luna68 het volgende:
Het is toch ook te triest. Dat van de aardappelschillen is niet heel belangrijk lijkt mij, maar fruit en droge burgers gaan jatten van medebewoners terwijl er al beperkt eten is, heel triest, zegt genoeg over het karakter van die personen 😡
BB ik zeg nominatie
Dat hij niets te verbergen heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:47 schreef cat123 het volgende:
[..]
Zure nare mannetjes jordy en niels,
jordy laat zn aard weer goed zien.
Ja dat vergat ik nog helemaalquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
het pikken van de druivensuiker van Jordy vond ik eigenlijk nog erger.
Hij had die druivensuiker gekregen omdat hij niet lekker werd van de honger,
Wat jij wil, ik sluit me liever aan bij zure mannetjes dan appels, vlees en dextrose (van jordy) stelende jochiesquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:47 schreef cat123 het volgende:
[..]
Je ziet het ook aan alles.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:46 schreef Luna68 het volgende:
BB ik zeg nominatie
Het v iel mij al meteen vanaf het begin op dat ze redelijk eerlijk zijn met de uitzendingen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:48 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze dat in de uitzendingen zien.
Nee Matt, Keanu en Jeff laten hun ware aard zien. Jordy ook wel maar meer dat hij teleurgesteld is.Voor mij zegt dat juist dat zijn hart op de goede plaats zit. Ook Niels vind ik eerlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:47 schreef cat123 het volgende:
[..]
Of ze laten het weten via de telefoon of Peter de Papegaai. Die staat daar ook maar voor de sier.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:48 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze dat in de uitzendingen zien.
Jeffrey heeft totaal geen respect voor BB, zijn medebewoners en zijn bb vriendinnetje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Je ziet het ook aan alles.
De anderen proberen zo weinig mogelijk pannen vieste maken.
Jeffrey pakte nog een pan "wij moeten toch niet afwassen"
Zegt al zoveel zoiets
De chips die Jordy bedoelde waren die gekocht en verdeeld waren door Niels, daar zaten ook de menms bij die verdeeld waren. Toen Jordy dat net zei gaf Niels nog aan dat ze die bewaard hadden in de suite.quote:
Dat wel, maar ik gun hem geen week meer in die hut.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:51 schreef engine het volgende:
Ik vind mopper Jordy wel leuk. Er gebeurd tenminste iets.
soms is het wel even grappig, maar ik zet vandaag 3x de stream aan en zijn gezicht staat dan net toevallig op onweer en hij is weer boosquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:51 schreef engine het volgende:
Ik vind mopper Jordy wel leuk. Er gebeurd tenminste iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |