Jolien heeft toezegde dat ze benieuwd/bezorgd is wat haar ouders van Sheffield gaan vinden. Dat zegt op zich al veel over hoe Jolien hem ziet… eerste twijfels.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:04 schreef Verity het volgende:
Jordy en Niels spreken vol lof over Jolien.
Niels: Jolien is heel oprecht en zorgzaam. Ik denk dat ze voor haar vriendinnen een goede vriendin is
Afwassen is toch niet afzonderen? Ze staan bijna altijd met z'n 4 af te wassen en drogen. Heel de dag liggen ze maar op de bank of Bourdoir. Niels merkte het zelf ook al op aan het begin van dit gesprek, heb het idee dat dit eerder persoonlijk is ipv spel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze zonderen zich zelf steeds vaker af met dat gemopper en gezeur.
Vind het van Niels leuk dat ie zich af en toe wel mengt met anderen en goede gesprekken heeft. Jordy kan dingen lastiger los laten. En toen ze hierheen liepen zeiden ze nog "ik hoop dat er niemand komt heb even geen zin in anderen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze zei vanmiddag ook al dat ze vind dat Jeffrey heel grof kan zijn. Terwijl Jolien zelf juist mensen nog een kans geeft en in gesprek met ze gaat. Vond ze ook al niet zo leuk van 'm.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:08 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Jolien heeft toezegde dat ze benieuwd/bezorgd is wat haar ouders van Sheffield gaan vinden. Dat zegt op zich al veel over hoe Jolien hem ziet… eerste twijfels.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:09 schreef odie22 het volgende:
ik hoop toch zo dat ze dit jaar met Valentijnsdag een keer niks doen , dat gezeik al weken erover
Vorig jaar ook al niet toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:09 schreef odie22 het volgende:
ik hoop toch zo dat ze dit jaar met Valentijnsdag een keer niks doen , dat gezeik al weken erover
uit de vuilnisbak of achtergehouden of wat dan ook, het blijft wel staan dat ze iets klaar hebben staan maken wat niet aan iedereen is aangebodenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hadden dus die schillen uit de vuilnisbak van de week gehaald. Die David senior weg had gegooid. Dus is geen stelen zegt niels. Die hadden ze dus gebakken die nacht.
Dat laat je toch niet toe, dat je dochter onderdrukt wordt door dat ventje, weg ermee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je dochter zal maar met een vriend als Jeff thuiskomen, ik zou daar zeker niet blij van worden.
Maar wel KiKiquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 2 beeld op iets anders
edit: ow, over Jordy
En maar roddelen en maar zwart praten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Als je keanu en axel ziet zonder geluid ziet er echt belachelijk uit. Oh jolien zit er ook bij.
Dat deden ze niet alleen????? Daar waren Jeffrey Mattheus en Keano bij!!!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
uit de vuilnisbak of achtergehouden of wat dan ook, het blijft wel staan dat ze iets klaar hebben staan maken wat niet aan iedereen is aangeboden
Dat was gewoon een domme actie, waardoor ze nu eigenlijk hypocriet zijn.
Ze stonden toen iedereen ging slapen nog in de koelkast die hebben ze gebakken en niet eens alles. Gister hebben ze hun deel achter gehouden maar dat is uiteindelijk niet gebeurd en vandaag alsnog de prullenbak ingegaan. Er is verder door niemand meer aardappelschilchips meer gegeten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
uit de vuilnisbak of achtergehouden of wat dan ook, het blijft wel staan dat ze iets klaar hebben staan maken wat niet aan iedereen is aangebodenZe
Dat was gewoon een domme actie, waardoor ze nu eigenlijk hypocriet zijn.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze kregen toen 15 minuten om al hun post te lezen toch?
Benieuwd wat ze dit jaar dan doen met Valentijn, zal wel niet veel worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef odie22 het volgende:
[..], toen waren ze al aan het afbouwen
ik hoop niks, alles wordt anders dit jaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze dit jaar dan doen met Valentijn, zal wel niet veel worden.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoop niks, alles wordt anders dit jaar
Brieven staan in de kluis kunnen ze met hun eigen geld kopen. Zoiets zal het wel worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:16 schreef Verity het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze dit jaar dan doen met Valentijn, zal wel niet veel worden.
dus alle posts van X en fokquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:18 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]alleen maar haat berichten in het huis gooien met valentijnsdag!
het was stiekem gedoe, met achtergehouden spullenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat deden ze niet alleen????? Daar waren Jeffrey Mattheus en Keano bij!!!!
Er was water gekookt voor de afwasquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:20 schreef b_engeltje het volgende:
Nou jordy kan best hoor olie if boter bij gehad, je wilt het niet omdat het dan te vertrouwen word
Jou probleem is dat je vette pannen niet schoon kan maken met KOUD water
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:21 schreef odie22 het volgende:
wat zit die axel diep bij jane zeg , zum
Je moet die pannen helemaal niet wassen alleen met keukenpapier uitnemen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:20 schreef b_engeltje het volgende:
Nou jordy kan best hoor olie if boter bij gehad, je wilt het niet omdat het dan te vertrouwen word
Jou probleem is dat je vette pannen niet schoon kan maken met KOUD water
Dan nog kiest het publiek en ik zal zeker op Jordy stemmen om te blijvenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef ledn81 het volgende:
Axel en Jane gaan weer stoken (een vuurtje) over dat er mogelijk meer op Jordy gestemd en de stemmen op anderen wat meer verdeeld zijn zodat Jordy waarschijnlijk genomineerd is
Oh welke stream want ik zie David senior en het boudoirquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:24 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel 1 seconde in en Jordy is weer aan het zaniken... nu over appels?
1quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh welke stream want ik zie David senior en het boudoir
geen idee, Jordy is niet op streamquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh welke stream want ik zie David senior en het boudoir
Hij zou ook jane aanspreken of de meiden zoals hij tegen jane zei. Die.lafaard durft helemaal niets alleen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:25 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Als ik straks de ballen heb, dan ga ik hem aanspreken
Over wie gaat dit? Geloof er trouwens niks van dat Mattheus iemand gaat aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |