quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee Niels kwam net in de keuken en zei er wat van
Axel zegt dat hij Jeffrey veel appels ziet eten. Axel zegt alle bordjes staan daar en de rest aan de andere kant. Ze hebben dus gehoord dat die drie de extra burgers apart houden. Jordy zegt wij hebben ook wel eens stiekem chips gegeten.quote:
Ze deden alsof ze niet wisten waar hij het over had.quote:
Vind dat wel wat anders dan 2 hamburgers stiekem onder de koks verdelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel zegt dat hij Jeffrey veel appels ziet eten. Axel zegt alle bordjes staan daar en de rest aan de andere kant. Ze hebben dus gehoord dat die drie de extra burgers apart houden. Jordy zegt wij hebben ook wel eens stiekem chips gegeten.
Inderdaad, ik irriteer me eraan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Jordy nu niet een beetje hypocriet?
Jeffrey is gewoon de appeldief, axel ziet hem elke keer appels pakken en eten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind dat wel wat anders dan 2 hamburgers stiekem onder de koks verdelen
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Jordy nu niet een beetje hypocriet?
Jeffrey heeft altijd al "gestolen".quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel zegt dat hij Jeffrey veel appels ziet eten. Axel zegt alle bordjes staan daar en de rest aan de andere kant. Ze hebben dus gehoord dat die drie de extra burgers apart houden. Jordy zegt wij hebben ook wel eens stiekem chips gegeten.
Huh? Die jongens in de keuken zijn betrapt met eten van 2 hamburgers, tijdens het koken. Waar zit hij over te janken dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:25 schreef Lrod01 het volgende:
Iedere keer dat ik de streams aanzet zit Jordy over iets te janken. Zielig ventje.
gisteren was het toch netjes van Elsa.. gewoon nummer onder de 20.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind dat wel wat anders dan 2 hamburgers stiekem onder de koks verdelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |