Nee Niels kwam net in de keuken en zei er wat vanquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee Niels kwam net in de keuken en zei er wat van
Axel zegt dat hij Jeffrey veel appels ziet eten. Axel zegt alle bordjes staan daar en de rest aan de andere kant. Ze hebben dus gehoord dat die drie de extra burgers apart houden. Jordy zegt wij hebben ook wel eens stiekem chips gegeten.quote:
Ze deden alsof ze niet wisten waar hij het over had.quote:
Vind dat wel wat anders dan 2 hamburgers stiekem onder de koks verdelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel zegt dat hij Jeffrey veel appels ziet eten. Axel zegt alle bordjes staan daar en de rest aan de andere kant. Ze hebben dus gehoord dat die drie de extra burgers apart houden. Jordy zegt wij hebben ook wel eens stiekem chips gegeten.
Inderdaad, ik irriteer me eraan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Jordy nu niet een beetje hypocriet?
Jeffrey is gewoon de appeldief, axel ziet hem elke keer appels pakken en eten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind dat wel wat anders dan 2 hamburgers stiekem onder de koks verdelen
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Jordy nu niet een beetje hypocriet?
Jeffrey heeft altijd al "gestolen".quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel zegt dat hij Jeffrey veel appels ziet eten. Axel zegt alle bordjes staan daar en de rest aan de andere kant. Ze hebben dus gehoord dat die drie de extra burgers apart houden. Jordy zegt wij hebben ook wel eens stiekem chips gegeten.
Huh? Die jongens in de keuken zijn betrapt met eten van 2 hamburgers, tijdens het koken. Waar zit hij over te janken dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:25 schreef Lrod01 het volgende:
Iedere keer dat ik de streams aanzet zit Jordy over iets te janken. Zielig ventje.
gisteren was het toch netjes van Elsa.. gewoon nummer onder de 20.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij vertelde eerlijk dat ze dat ook gedaan hadden. Maar Jeffrey jat dus de appels en nu wilde hij hamburgers samen met mattie en keanu extra eten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik irriteer me eraan.
Andere mensen klein praten om zelf groter te lijken.
Maar aardappelschillen tellen blijkbaar niet voor hem (zei ie niet. Maar zo denkt ie wel)
Gunnen is wel een ding daarquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
gisteren was het toch netjes van Elsa.. gewoon nummer onder de 20.
Of je gunt het Elsa een keer omdat ze, onbezoldigd, de was doet.
Ze noemde ook die schillen die ze net tijdens het koken al opaten, vandaar dat ie z'n eigen schillen-eten erbij haalde. Moest ie eigenlijk ook wel, Niels staat erbij en weet ervan, kan ie beter zelf zeggen dan dat Niels het doet nadat ie erover klaagt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar geef ik haar groot gelijk inquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt zijn gewoon kleine kinderen.
Tsja hij heeft de hufters door en hij is teleurgesteld in ze.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Helemaal verzuurd en woestboos
[ afbeelding ]
In dat zelfde gesprek kwam Jordy er al voor uit dat ze ook al een keer stiekem chips hebben gegeten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze noemde ook die schillen die ze net tijdens het koken al opaten, vandaar dat ie z'n eigen schillen-eten erbij haalde. Moest ie eigenlijk ook wel, Niels staat erbij en weet ervan, kan ie beter zelf zeggen dan dat Niels het doet nadat ie erover klaagt.
bloedburgersquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij vertelde eerlijk dat ze dat ook gedaan hadden. Maar Jeffrey jat dus de appels en nu wilde hij hamburgers samen met mattie en keanu extra eten.
Hij moet zich niet zo laten kennen, dat maakt hem heel zwak.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Helemaal verzuurd en woestboos
[ afbeelding ]
Klusje voor BB: "Op diefstal staat een sanctie!"quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:32 schreef Snensie het volgende:
Maarrrr het is mooi dat er is uitgekomen wie het eten jat. Dit gaat nog een staartje krijgen!
Misschien mis je dan net wat er aan vooraf ging hahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:25 schreef Lrod01 het volgende:
Iedere keer dat ik de streams aanzet zit Jordy over iets te janken. Zielig ventje.
Als je t programma niet zou volgen zou je het niet eens kunnen geloven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:33 schreef Flory- het volgende:
Oja de boys zeiden ook nog dat Niels de burgers had geteld.
En hij hield hun met een verrekijker in de gaten
Beter, alleen gaat Niels wss naar huisquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:34 schreef marky het volgende:
[..]
Axel, Niels, Jordy en Jane. Het is in de maak.
Dat gaat niet gebeuren aangezien ze al alle regels overtreden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klusje voor BB: "Op diefstal staat een sanctie!"
Als niels blijft kan dit sterk worden. Maar ik ben niet zo voor bondjes. Maar allergrootste ergenis is het leugens vertellen door Jeffrey en mattiequote:Op woensdag 29 januari 2025 18:34 schreef marky het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren aangezien ze al alle regels overtreden.
Benieuwd of Elsa gaat aanhaken of Jordy niet kan vergeven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:34 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft ie een verrekijker dan of is het gewoon gelul?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je t programma niet zou volgen zou je het niet eens kunnen geloven.
Kijk, papa op tv zit met een verrekijker de hamburgers in de gaten te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |