SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jens Toornstra ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zat gister wel in het stadion!
Op zich eens, maar sommige dingen had hij niet hoeven veranderen. Een van de grote wapens van het team van de afgelopen jaren was hoe het het laatste kwartier van de wedstrijd kon blijven gaan vol energie. Fitheid en uithoudingsvermogen zijn daarvoor essentieel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:56 schreef VoMy het volgende:
Arne Slot heeft 3 jaar bij Feyenoord gezeten en zijn herinnering gaat nog 10 jaar lang als een soort Ferguson boven elke trainer hangen die niet op precies de Arne Slotmanier druk laat zetten want dat is verheven tot clubCULTUUR.
Waarom zou je een trainer willen die probeert te voetballen zoals onder Arne Slot als die trainer geen toegang of kennis heeft over de afwegingen van Slot over welke keuzes er voor welke wedstrijd gemaakt werden en waarom? Dan kan het op het eerste oog wel hetzelfde lijken maar op de achtergrond heeft het niets met Slot te maken en is het dus ook lang niet altijd even effectief.
Een trainer moet de beste tactische keuzes proberen te maken. Dat is iets anders dan een spelbeeld proberen te kopiëren, dat is informatie die je als trainer hebt over je ploeg en je tegenstander, koppelen aan kennis en inzicht dat je hebt. En natuurlijk heb je dan als trainer bepaalde voorkeuren voor spelsystemen, maar doorgaans betekent dat ook dat je binnen die spelsystemen het beste op de hoogte bent van de mogelijkheden en dus ook het best in staat bent om de ploeg goed te instrueren.
Goede trainers excelleren doorgaans in hun beslissingen binnen hun eigen vertrouwde spelsystemen. Een trainer die Arne Slot probeert na te doen maar niet het inzicht heeft van Arne Slot, is niet een goede trainer en zal dus ook geen successen boeken. Natuurlijk is het zo dat je een direct voordeel hebt als iemand ongeveer dezelfde plannen heeft met de selectie als de vorige trainer, maar je moet dan ook juist een coach de tijd geven om de kern van zijn ideeën over te dragen aan een selectie als je op de lange termijn echt wil presteren.
Lang verhaal kort: Tief John de Wolf er gewoon uit als het daarom draait. Man man man wat een amateurisme.
Er is heel erg gerommeld met de performance staff, die Ruben Peeters ging mee met Slot naar Liverpool. Dus dat er iets veranderde was onoverkomelijk. Ik weet niet hoe groot de markt is van zeer professionele fitheidscoaches met precies dezelfde werkwijze.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Op zich eens, maar sommige dingen had hij niet hoeven veranderen. Een van de grote wapens van het team van de afgelopen jaren was hoe het het laatste kwartier van de wedstrijd kon blijven gaan vol energie. Fitheid en uithoudingsvermogen zijn daarvoor essentieel.
En dan wordt de breakfast club opgeheven.
Waarom?
Dat Priske ondermaats presteert heeft toch weinig met De Wolf te maken lijkt mij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:56 schreef VoMy het volgende:
Arne Slot heeft 3 jaar bij Feyenoord gezeten en zijn herinnering gaat nog 10 jaar lang als een soort Ferguson boven elke trainer hangen die niet op precies de Arne Slotmanier druk laat zetten want dat is verheven tot clubCULTUUR.
Waarom zou je een trainer willen die probeert te voetballen zoals onder Arne Slot als die trainer geen toegang of kennis heeft over de afwegingen van Slot over welke keuzes er voor welke wedstrijd gemaakt werden en waarom? Dan kan het op het eerste oog wel hetzelfde lijken maar op de achtergrond heeft het niets met Slot te maken en is het dus ook lang niet altijd even effectief.
Een trainer moet de beste tactische keuzes proberen te maken. Dat is iets anders dan een spelbeeld proberen te kopiëren, dat is informatie die je als trainer hebt over je ploeg en je tegenstander, koppelen aan kennis en inzicht dat je hebt. En natuurlijk heb je dan als trainer bepaalde voorkeuren voor spelsystemen, maar doorgaans betekent dat ook dat je binnen die spelsystemen het beste op de hoogte bent van de mogelijkheden en dus ook het best in staat bent om de ploeg goed te instrueren.
Goede trainers excelleren doorgaans in hun beslissingen binnen hun eigen vertrouwde spelsystemen. Een trainer die Arne Slot probeert na te doen maar niet het inzicht heeft van Arne Slot, is niet een goede trainer en zal dus ook geen successen boeken. Natuurlijk is het zo dat je een direct voordeel hebt als iemand ongeveer dezelfde plannen heeft met de selectie als de vorige trainer, maar je moet dan ook juist een coach de tijd geven om de kern van zijn ideeën over te dragen aan een selectie als je op de lange termijn echt wil presteren.
Lang verhaal kort: Tief John de Wolf er gewoon uit als het daarom draait. Man man man wat een amateurisme.
Nee, precies hetzelfde gaat niet lukken, snap ik. Maar if it ain't broke...quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is heel erg gerommeld met de performance staff, die Ruben Peeters ging mee met Slot naar Liverpool. Dus dat er iets veranderde was onoverkomelijk. Ik weet niet hoe groot de markt is van zeer professionele fitheidscoaches met precies dezelfde werkwijze.
Op zich zijn dit ook heerlijke potjes voor verdedigers. Beetje duels winnen, ballen weg knallen, zijn aanpassingsproblemen zitten met name in het positiespel leren begrijpen maar in een potje met 20% balbezit heb je dat niet echt nodig.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hee maar ff wat anders, die Mitchell viel wel geinig in he? Beetje gek doen, beetje rennen, maar won wel aardig wat duels. Ik dacht serieus dat die er ook geen kut van kon maar bood wel hoop.
Nadje daarentegen was echt een grap.
Die Stijn Vandenbroucke is toch uiteindelijke het hoofd van de hele medical- en performance staff. Die zit er nog wel gewoon, je zou denken dat die het proces wel bewaakt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is heel erg gerommeld met de performance staff, die Ruben Peeters ging mee met Slot naar Liverpool. Dus dat er iets veranderde was onoverkomelijk. Ik weet niet hoe groot de markt is van zeer professionele fitheidscoaches met precies dezelfde werkwijze.
Die krijg je alleen niet bij een topclub en zeker niet bij eentje die de afgelopen zomers tientallen miljoenen heeft uitgegeven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:56 schreef VoMy het volgende:
Tief jij Sjaak Troost d’r ff uit dan ajb tnxquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Alles wordt vergeleken met slot
Die had ook vaak slechte resultaten
Priske blijft gewoon wat mij betreft en mij macht reikt ver
quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die pylonnenzetter was er ook wel uit geflikkerd als hij duidelijk de rotte appel was. Maar de perceptie van de selectie is dat er drie Denen de boel komen omgooien waar jaren aan gewerkt is en vervolgens vallen de resultaten tegen omdat het tactische plan een stuk minder goed werkt. Ook zonder John was de selectie vanzelf gefrustreerd geraakt.
Het probleem is juist eerder dat ze Priske geen strobreed in de weg hebben gelegd. Er was een bepaalde visie qua voetbalfundament en die is iets te losjes toegepast bij het zoeken van een nieuwe trainer. Die kan je vervolgens aan het lijntje houden, maar dat is ook niet gedaan. Dan ook nog eens alle blessurepech en zo heb je alles overhoop gegooid zonder er iets voor terug te hebben. Terwijl de selectie blijkbaar genoeg kwaliteit heeft om met ouderwets Dickieball 1 op 1 met 3-0 te winnen van Bayern Muchen.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om de onderlinge verhoudingen te herstellen gaat Pusic wel werken, maar verder vind ik het geen best idee. Het is een beetje alsof je weer teruggrijpt naar de leeglopende ballon van het tijdperk Arne Slot in plaats van dat je door blijft bouwen.
Dit is weer een tegenreactie de andere kant op, want met Priske is er iemand gekozen die veel te veel afweek van de Arne methode. Er had gewoon gekozen moeten worden voor een jongere trainer met een vergelijkbare visie als Arne die door had willen bouwen op dat fundament. Ik denk dat de RvC bij beide aanstellingen een kwalijke rol speelt om te willen kiezen op KUNDE en ERVARING.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wordt ontslagen omdat hij met ons duurste elftal ooit schandalig slecht presteert in de Eredivisie, we nauwelijks goede wedstrijden met veel balbezit hebben gespeeld en blijkbaar geen klik heeft met de spelersgroep. Vanaf het begin af aan slechte keuzes gemaakt en tactisch hebben we heel vaak klop gekregen, voornamelijk tegen PSV en Ajax waar er echt helemaal niks van klopte. Daar verandert een leuke zege gisteren niks aan, het is gewoon onvoldoende geweest om het vertrouwen te behouden.
In de CL hebben we overigens ongelooflijk veel geluk gehad tegen Girona en City vind ik zelf, en zijn we ook met 1-3 weggeblazen door een dolend Salzburg.
Ik vind het heel opportunistisch om na een tamelijk bizarre 3-0 tegen Bayern nu te roepen dat Priske een heel zielig slachtoffer is etc terwijl dit proces al een lange tijd bezig was.
En nee, natuurlijk moeten we niet 1 op 1 Dickieball spelen in alle wedstrijden, het is meer om te illustreren dat er in wedstrijden waarin minder tactisch vermogen gevraagd wordt er blijkbaar genoeg kwaliteit rondloopt. Voor Priskeball zijn we na een halfjaar veel te kwetsbaar achterin gebleken, loopt het spel te traag voorin en is er -ook door blessures- nauwelijks progressie geboekt. Het is gewoon geen succes. Maar als nu Pusic wordt aangesteld hebben ze er niks van geleerd. Dat ben ik wel met je eens
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had het zichzelf wel een hoop simpeler kunnen maken door wat meer voorwerk te doen. Nu kwam hij als een soort buitenstaander de club binnen denderen met 3-4-3, de huddle, spelers die eigenlijk al afgeschreven waren een nieuwe kans geven, daar is hij gelukkig snel mee gestopt maar het heeft eigenlijk al te veel tijd gekost. En door al die blessures en het gepruts op de transferwindow heeft ie nooit de tijd gevonden om het goed te maken. Maar hij heeft ook zelf veel slechte beslissingen gemaakt voor zijn eigen beeldvorming.
Maar goed, Priske was natuurlijk ook zelf overtuigd van zijn eigen methode. Het blijft verbazingwekkend dat te Kloese dacht dat dit een goede opvolging was. Eigenlijk zou Dennis nu afgerekend moeten worden, maar dan is het aan Toon en Sjaak en die vertrouw ik al helemaal niet. Het is erg genoeg dat ze nu met Pusic op de proppen komen.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk een beetje hetzelfde hoe het met veel dure spelers is gegaan die geen succes zijn bij ons (zie Zerrouki, Ivanusec). Een directe opvolger voor Slot was altijd een lastig profiel omdat er behoefte was aan een bewezen trainer met een vergelijkbaar aanvallend pressiespel. Priske zal in dat netwerk van te Kloese het meest voor de hand gelegen hebben. Maar bij te Kloese mist net dat beetje tactische know-how om in te schatten dat Priske’s filosofie best wel veel verschilde van die van Arne, of wellicht onderschatte hij hoe groot die transitie zou zijn.
We hadden beter voor een minder ervaren trainer kunnen gaan wiens visie meer leek op die van Slot en die zich wat meer kon aanpassen aan onze clubCULTUUR, maar ze zijn dus voor ervaring gegaan. Alleen heeft juist die ervaring van Priske ervoor gezorgd dat hij als een soort olifant in een porseleinkast vanuit goede bedoelingen zijn eigen visie heeft geforceerd op iets wat nog niet stabiel stond. Dan ziet de spelersgroep, het publiek en de ballenpomper je al gauw als een rare kwiebus en als vervolgens de prestaties tegenvallen is het doek snel gevallen.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die krijg je alleen niet bij een topclub en zeker niet bij eentje die de afgelopen zomers tientallen miljoenen heeft uitgegeven.
Rest de vraag waarom Priske met die druk het nodig vond om het voetbal direct opnieuw uit te willen vinden, ik heb het wel vaker gezegd maar de noodzaak voor iets nieuws was er niet, het heeft ettelijke tijd gekost in de voorbereiding terwijl het geen resultaat heeft opgeleverd en mede door blessurepech zijn die automatismen nooit gekomen.
Priske had het zichzelf veel makkelijker kunnen maken door direct de weg van het minste weerstand kunnen kiezen, zich goed te informeren in Slotball, bepaalde spelers (Ivanusec!!!) harder naar de uitgang werken. Eigenlijk heeft hij in de voorbereiding zoveel foute keuzes gestapeld en daarna nooit meer genoeg tijd en ook wel geluk gehad om dit nog op te kunnen lossen. Hij was zelfs bereid zijn visie aan te passen aan de kwaliteit en wensen van de selectie, des te onbegrijpelijker is hoe wereldvreemd hij binnen kwam om 3-4-3 met Lopez en Nieuwkoop te spelen terwijl iedereen wist dat dat niet ging werken, behalve Priske blijkbaar die daar zelf nog moest achterkomen.
Los daarvan vind ik zijn tamelijk beroerde in-game management ook wel een heel zwak punt van hem. Dat heeft ook wedstrijden en punten gekost. Daarom ben ik ook wel blij als hij vertrekt.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat mensen ook een beetje vergeten dat de komst van Arne Slot een gevolg was van een aanpassing in beleid en clubcultuur, niet de oorzaak. Anders was hij nooit gekomen. Dit was al aan de gang sinds de komst van Arnesen.
Dat Slot een cruciale factor is geweest in het succes, dat klopt. En wellicht is door het vertrek van Arnesen, de dubbelrol van te Kloese en de verstevigde machtspositie van Slot de trainersrol verschoven van ‘uitvoerend’ naar ‘bepalend’. En daar is het nu fout gegaan. Ook de spelers, scouting, staf en jeugdopleiding werkten al jaren toe naar een bepaald systeem, dan moet je een goede duurzame aanleiding hebben om dat op de schop te gooien. Een nieuwe trainer is dat niet, want dat is toch altijd een passant.
Dank voor het bundelen van mijn lange postsquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:“De komst van Priske zorgde voor een breuk met de opgebouwde clubcultuur en speelstijl onder Arne Slot. Zijn visie sloot niet aan bij de club, wat leidde tot frustratie, slechte prestaties en gebrek aan vertrouwen. Fouten in tactiek, transfers, en blessurepech versterkten dit. Het bestuur wordt verweten geen trainer te hebben gekozen die voortbouwde op bestaande fundamenten. Ondanks incidentele successen werd Priske gezien als een mismatch en de overgang slecht gemanaged.”
Wtfquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Tief jij Sjaak Troost d’r ff uit dan ajb tnx
Wat heeft Sjakie gedaan dan…quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sjaak gaat nooit weg.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ja, ik veerde ook op bij dat pushbericht, gaat het over die Ier die weken geleden al een supertotaalakkoord had.quote:
Gemiste kans voor de social media meneer, enige juiste titel was geweestquote:
Tipsbladet in the mud!quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:40 schreef Caland het volgende:
De sympathieke en onverstaanbare Willem Vissers heeft nieuws
[ x ]
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:40 schreef Caland het volgende:
De sympathieke en onverstaanbare Willem Vissers heeft nieuws
[ x ]
Herhaling van zetten en onderdeel van het wanbeleid. Ik gun hem verder een fijn pensioen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat heeft Sjakie gedaan dan…
Dat vrees ik realistisch gezien ook, ja.quote:
Mwah. Ik gok dat Te Kloese gewoon geen gezichtsverlies wil lijden en de beslissing dus met een paar weken uitsteltquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou mij niet verbazen als de berichtgeving van gisteren gewoon schromelijk overdreven was en Priske helemaal niet zo dichtbij een ontslag zat.
Mag het hopen, heb werkelijk geen idee wat die nou toevoegt. Je zou maar trainer zijn en verplicht worden om met hem tactieken te bespreken. Laat staan de hele dag met hem opgeschept te zitten. Zou er gek van worden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens ene Willem Vissers van de Volkskrant mag hij blijven.
Dus nu DE WOLF OUT?
Arne Slot heeft ook een domme Sjon als assistent.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mag het hopen, heb werkelijk geen idee wat die nou toevoegt. Je zou maar trainer zijn en verplicht worden om met hem tactieken te bespreken. Laat staan de hele dag met hem opgeschept te zitten. Zou er gek van worden.
Klopt er iets van dat verhaal over John de Wolf eruit of ik eruit?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:17 schreef fetX het volgende:
Uitstel van executie natuurlijk, tenzij je ineens alles gaat winnen. Zal Priske zelf ook wel weten.
Gegokt om hem nog een wedstrijd te laten zitten en verloren. Of nou ja, gewonnen eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:17 schreef fetX het volgende:
Uitstel van executie natuurlijk, tenzij je ineens alles gaat winnen. Zal Priske zelf ook wel weten.
Brian zag Sjon zeker weer valsspelen met klaverjassen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt er iets van dat verhaal over John de Wolf eruit of ik eruit?
Ongetwijfeld, die waren ook niet echt samen aan het juichen gisteren terwijl Sjon bij Arend Martijn meestal als een schoothondje vooraan stond om de knuffel in ontvangst te nemenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt er iets van dat verhaal over John de Wolf eruit of ik eruit?
Scheve vergelijkingquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Arne Slot heeft ook een domme Sjon als assistent.
Dat laatste zit er dik in, maar dat is niet zo vreemd als je in zo'n situatie belandt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gegokt om hem nog een wedstrijd te laten zitten en verloren. Of nou ja, gewonnen eigenlijk.
Wat een soap. Terwijl Priske waarschijnlijk zelf gelekt heeft.
Zou ook kunnen, ik geloof ook zeker wel dat er bepaalde fricties in de staf onderling of tussen staf en spelers zijn maar dat die soep een stuk minder heet wordt gegeten dan gesteld is gisteren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Ik gok dat Te Kloese gewoon geen gezichtsverlies wil lijden en de beslissing dus met een paar weken uitstelt
Assistenten, helemaal de derde of vierde, hoeven ook gewoon niet zoveel toe te voegen.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brian zag Sjon zeker weer valsspelen met klaverjassen.
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er beelden van een paniekerende Te Kloese?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er beelden van een paniekerende Te Kloese?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nu al de meme van het seizoen.
Renze de Vriesedquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]Sjaak Storm heeft ook goeie herinneringen aan John.
Toch zuur als je je plan in duigen ziet vallen. Die had liever een 6-0 nederlaag gezienquote:
De Wolf is gewoon een pyloynnenzetter natuurlijk. Maar ook wel een sfeermaker en een goede brug tussen de hoofdcoach en selectie. Je weet niet zo goed of Priske dit totaal verkeerd heeft aangevoeld of dat de Wolf zich moeizaam heeft opgesteld, maar de waarheid zal ergens in het midden zitten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Assistenten, helemaal de derde of vierde, hoeven ook gewoon niet zoveel toe te voegen.
Ik denk dat John de Wolf prima kan inschatten of iets wel of niet werkt bij deze spelersgroep, aan de andere kant moet je misschien als simpele assistent ook wel de eer aan jezelf houden als er duidelijk geen klik is met de hoofdtrainer en diens meegenomen assistenten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Wolf is gewoon een pyloynnenzetter natuurlijk. Maar ook wel een sfeermaker en een goede brug tussen de hoofdcoach en selectie. Je weet niet zo goed of Priske dit totaal verkeerd heeft aangevoeld of dat de Wolf zich moeizaam heeft opgesteld, maar de waarheid zal ergens in het midden zitten.
Tja, dat is ook een beetje de rol van ‘cultuurbewaarder’ denk ik dan, dat je hem helpt met de club begrijpen. Feyenoord is toch iets complexer dan een Sparta of Midgetland. Je weet alleen niet goed of de Wolf dat ook echt heeft geprobeerd en dat Priske en zijn staf alsnog hun eigen plannen doordenderden, of dat de Wolf vooral heel sceptisch/negatief is geweest waardoor Priske überhaupt niet echt serieus is genomen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat John de Wolf prima kan inschatten of iets wel of niet werkt bij deze spelersgroep, aan de andere kant moet je misschien als simpele assistent ook wel de eer aan jezelf houden als er duidelijk geen klik is met de hoofdtrainer en diens meegenomen assistenten.
Een nieuwe hoofdtrainer denkt nu ook wel twee keer na over het 'aannemen' van domme Sjon natuurlijk.
De supporters moeten nu in actie komen nu het nog kanquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welke cultuur moet Sjon eigenlijk bewaken? De cultuur van pure middelmaat?
We worden weer allemaal in de maling genomen door Sjaak.
Sjaak moeten ze natuurlijk direct eruit tyfen. Die had onder Slot (en Arnessen) niks te zeggen, nu denkt die weer relevant te zijn en zich met voetbal te moeten bemoeien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welke cultuur moet Sjon eigenlijk bewaken? De cultuur van pure middelmaat?
We worden weer allemaal in de maling genomen door Sjaak.
Sjaak zit er al 40-45 jaar, dus dat is niet iets van de laatste tijdquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Sjaak moeten ze natuurlijk direct eruit tyfen. Die had onder Slot (en Arnessen) niks te zeggen, nu denkt die weer relevant te zijn en zich met voetbal te moeten bemoeien.
Ze hebben een VHS van Remember The Titans gekeken, maar dat ging over een American Football clubquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha dus Priske wordt alsnog bij het eerste beste verliespotje ontslagen.
Soap
deense media serieus nemenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou mij niet verbazen als de berichtgeving van gisteren gewoon schromelijk overdreven was en Priske helemaal niet zo dichtbij een ontslag zat.
wat mislintat heeft gepresteerd bij ajax lukt niemand meer in de wereld...quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:51 schreef Scorpie het volgende:
Die te kloese is een soort mislintat light ?
Wij hebben in ieder geval niet een contract van 3 miljoen aan een keeper gegeven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat mislintat heeft gepresteerd bij ajax lukt niemand meer in de wereld...
Mislinrat is een omhoog gevallen scout die al twee voetbalclubs aan de rand van de afgrond heeft gebracht (bij Arsenal hadden ze hem te vlug anders waren het er drie geweest). In beide gevallen vonden de clubs een trainer die er met het brandhout iig nog resultaten mee haalde (Seb Hoeness in Stuttgart, Farioli in A'dam), hoe het er uit ziet is dan even bijzaak.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat mislintat heeft gepresteerd bij ajax lukt niemand meer in de wereld...
Slechts vijf miljoen neergelegd voor een keeper die op de bank zit ten faveure van een opa die niet meer bij de hoek kan, koopjequote:Op donderdag 23 januari 2025 18:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wij hebben in ieder geval niet een contract van 3 miljoen aan een keeper gegeven.
Salaris van ¤420.000, prima voor een bankzitter.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Slechts vijf miljoen neergelegd voor een keeper die op de bank zit ten faveure van een opa die niet meer bij de hoek kan, koopje
Duurder dan Bijlow dus als je de overige kosten meeneemtquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Salaris van ¤420.000, prima voor een bankzitter.
Die logica mag je me uitleggen. 3 miljoen per jaar is toch een stuk meer dan 5 miljoen eenmalig en 420.000 per jaar als je langer dan 1 jaar kijkt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Duurder dan Bijlow dus als je de overige kosten meeneemt
Als je ergens tussen de 5 en 8 miljoen aan transfersom neerlegt en rond de miljoen aan brutosalaris voor iemand die 0,0 toevoegt omdat hij op de bank zit, wie zou dan uiteindelijk duurder zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die logica mag je me uitleggen.
Des te meer reden dat hij eens opstapt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak zit er al 40-45 jaar, dus dat is niet iets van de laatste tijd
Mwa, Te Kloese is als AD echt een zegen voor de club, zet prima beleid neer en heeft (mede met Arnessen en Slot) echt de cultuur veranderd. Hij is daar wel een motor in geweest met de professionalisering.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:51 schreef Scorpie het volgende:
Die te kloese is een soort mislintat light ?
In principe was er ook gewoon een aardige TD in de vorm van Frank Arnesen. Maar Meneertje Te Kloesse overschatte zichzelf behoorlijk door zelf die positie te willen innemen en Arnesen op een viese manier eruit te werken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Mwa, Te Kloese is als AD echt een zegen voor de club, zet prima beleid neer en heeft (mede met Arnessen en Slot) echt de cultuur veranderd. Hij is daar wel een motor in geweest met de professionalisering.
Wat Te Kloese niet moet doen, en waar die nu de mist mee ingaat, is om naast AD ook als TD te functioneren. Buiten dat het teveel hooi op zijn vork is ligt daar ook niet zijn kwaliteit. Hij heeft gewoon een goede en sterkte TD nodig naast hem. Wat mij betreft is de oplossing dus ook niet Te Kloese weg, maar gewoon een goede TD erbij zetten.
We spelen dit weekend niet Klaas.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Is die Pool komend weekend al inzetbaar?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We spelen dit weekend niet Klaas.
Erg jammer. Was een leuke transfer geweest. Al hebben we meer een echte 6 nodig.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel weer stom als dit waar is.
Gelijk doen natuurlijk.
Het is toch wel een beetje vreemd als je concrete belangstelling he bals club maar uiteindelijk geen belangstelling heb omdat hij te duur isquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk doen natuurlijk.
Priske is nooit ter discussie geweest denk ik zoquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:17 schreef Zipportal het volgende:
De kou is uit de lucht. Feyenoord is weer een warm bad.
Een trainer ontslaan kost heel veel geldquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:20 schreef GGMM het volgende:
Dat verhaal is niet uit de lucht komen vallen natuurlijk, dus nu net doen alsof het niet waar is daar zal niemand intrappen.
Maar goed je moet wat nu je hem niet meer geloofwaardig kan ontslaan.
quote:NOS Voetbal
•
vandaag, 20:23
Feyenoord houdt vast aan trainer Priske na bewogen 24 uur: 'Blijven kritisch'
Deel dit artikel
Brian Priske blijft trainer van Feyenoord. Dat heeft algemeen directeur Dennis te Kloese donderdagavond bevestigd.
De afgelopen dagen werd druk gespeculeerd over het naderende ontslag van de 47-jarige Deen, die in de eredivisie met Feyenoord nog niet heeft weten te overtuigen. In de Champions League wél, met de 3-0 zege op Bayern München woensdagavond als hoogtepunt.
"Hoewel ik er geen gewoonte van wil maken om te reageren op verhalen en geruchten, wil ik graag bevestigen dat Brian de hoofdtrainer is van Feyenoord", stelt Te Kloese in een schriftelijke reactie. "Vandaag, na de bijzondere avond tegen Bayern, hebben we uitgebreid met elkaar gesproken en onze visie verder aangescherpt."
Niet goed genoeg
"Wat we samen zien, is dat er veel zaken zijn die ontzettend positief zijn en goed gaan", vervolgt Te Kloese. "Denk bijvoorbeeld aan de indrukwekkende prestaties in de Champions League, die niet alleen het team maar ook onze spelers verder versterken en in waarde doen stijgen. Daarnaast zijn we trots op het doorstromen en ontwikkelen van onze jonge talenten, die ook een steeds belangrijkere rol spelen in de ploeg."
"Tegelijkertijd blijven we als team, en als club, continu streven naar verbetering en blijven we tevens kritisch op onszelf en naar elkaar. De prestaties in de eredivisie en daarmee de stand op de ranglijst zijn natuurlijk niet goed genoeg."
Ambitie
Vooral in Deense media werd al geschreven dat Priske ongeacht het resultaat tegen Bayern München zijn congé zou krijgen. Verzoeken van de trainer om wijzigingen in zijn staf aan te brengen zouden eerder zijn geweigerd door de clubleiding.
"Met een gezamenlijke ambitie en focus zullen we verder bouwen aan ons spel en het verbeteren van onze prestaties", aldus Te Kloese. "Bij Feyenoord geloven we in de kracht van samenwerken, waarin spelers, staf en organisatie als één geheel opereren. Dat is immers de basis van ons succes."
Al afscheid genomenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als je dit verhaal zo leest kan het niet anders dan alsnog klappen, maar dan een maandje later
Als dat echt waar is is dat ook amateurisme ten top van Kloese.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als je dit verhaal zo leest kan het niet anders dan alsnog klappen, maar dan een maandje later
Het is 1 grote TERINGZOOI bij jullie Gurney!quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een circus. Allemaal veroorzaakt door het lek van Tipsbladet.
Maar dit lijkt mij een aardig onwerkbare situatie, met de Wolf en Priske die elkaar niet kunnen luchten en de spelersgroep die die andere twee assistenten helemaal niet kunnen luchten. Dat laatste speelt al sinds september blijkbaar.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank voor het bundelen van mijn lange posts
Omdat ik iedereen dit boekwerk verder wil besparen heb ik chatgpt een samenvatting laten schrijven:
[..]
Pas in een kist. De gemiddelde levensverwachting voor mannen in Nederland in de periode 2019-2022 is 79,9 jaar. Troost Troost is van 28 augustus 1959, maar dat 'ie uit Pernis komt moet er toch 5-10 jaar af kunnen snoepen.quote:
Maak dan het seizoen ook maar af.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De grootste teringzooi sinds Berghuis spelers met cornervlaggen aanviel en alsnog winnen we met 3-0 van Bayern Munchen in de Champions Leaguequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is 1 grote TERINGZOOI bij jullie Gurney!
Dit natuurlijk. Als we verliezen van Ajax en PSV, en dus definitief geen prijs pakken en geen (rechtstreekse) CL, dan kun je het natuurlijk veel makkelijker doorzetten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Ik gok dat Te Kloese gewoon geen gezichtsverlies wil lijden en de beslissing dus met een paar weken uitstelt
Niet heel veel vreemder dan Beenhakker die Johan Derksen via een telefoon stiekem liet meeluisteren bij een vergadering en daarna zelf een persconferentie in de Kuip belegde om zijn afscheid aan te kondigen en nog wat trappen na te gevenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De grootste teringzooi sinds Berghuis spelers met cornervlaggen aanviel en alsnog winnen we met 3-0 van Bayern Munchen in de Champions League
Zeker niet de eerste crisisperiode, maar wel de vreemdste.
Nee, een nog duurder contract aan een zelf opgeleide spits van 18 miljoen die nooit scoort, koekoekquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wij hebben in ieder geval niet een contract van 3 miljoen aan een keeper gegeven.
Teringsjaak. Wat had je dan verwacht. Had er dan gewoon geen tijd in gestoken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk doen natuurlijk.
Bevinden die "bronnen" zich toevallig in je medicijnkastje?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Priske is nooit ter discussie geweest denk ik zo
In de kuip lachen ze zich rot om wat er gisteren allemaal gebeurd is heb ik uit bronnen
En dan ook nog ter afsluiting die wedstrijd
Succes maatquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:20 schreef GGMM het volgende:
Dat verhaal is niet uit de lucht komen vallen natuurlijk, dus nu net doen alsof het niet waar is daar zal niemand intrappen.
Maar goed je moet wat nu je hem niet meer geloofwaardig kan ontslaan.
Volgens dat artikel van VI - net boven de paywall cut - pakweg 5 miljoenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een trainer ontslaan kost heel veel geld
Priske zal heus wel wat meer centjes kosten als de Wolf na een ontslag
Dat vind ik als Feyenoorder allemaal een stuk normaler voor een crisisperiode dan 3-0 winnen van Bayern Munchen en doorbekeren in de Champions League.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet heel veel vreemder dan Beenhakker die Johan Derksen via een telefoon stiekem liet meeluisteren bij een vergadering en daarna zelf een persconferentie in de Kuip belegde om zijn afscheid aan te kondigen en nog wat trappen na te geven
Of Gert Jan Verbeek die zelf een fitnessruimte in elkaar timmerde en de spullen van Gerard Meijer in een kliko flikkerde
Of spelers die tijdens een trainingskamp een stemronde organiseerden om de trainer eruit te krijgen
Het is maar net wat je wil zien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
https://youtube.com/shorts/coHwF1R4cpU?si=GvnCHrhfSvubLVTm
Gimenez loopt SJON straal voorbij en valt in de armen van Brian.
Ik ga METEEN kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
https://youtube.com/shorts/coHwF1R4cpU?si=GvnCHrhfSvubLVTm
Gimenez loopt SJON straal voorbij en valt in de armen van Brian.
United kan nog wel een scorende spits gebruiken. Die betalen rustig 90 miljoen voor Antony dus dan kan je voor Santi ook wel zo'n bedrag vangenquote:
Priske moet je bedanken voor bewezen diensten als je nog 2e kan worden. Of de 2e plek nog haalbaar is heb ik even niet helder. Zo niet, dan kan je hem beter nog even laten zitten. Denk overigens dat hij binnen nu en 6 maanden alsnog wel wordt ontslagen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een trainer ontslaan kost heel veel geld
Priske zal heus wel wat meer centjes kosten als de Wolf na een ontslag
Feyenoord kan zich nog steeds niet permitteren om geld over de toonbank te gooien op zo een manier.
pop up melding van NOS...![]()
Het verschil is 9 punten. Het resultaat tegen Ajax kan er 6 of 12 punten van maken, dat is zo'n beetje allesbepalend voor de kansen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Priske moet je bedanken voor bewezen diensten als je nog 2e kan worden. Of de 2e plek nog haalbaar is heb ik even niet helder. Zo niet, dan kan je hem beter nog even laten zitten. Denk overigens dat hij binnen nu en 6 maanden alsnog wel wordt ontslagen.
Op basis van wat moet hij ontslagen wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Priske moet je bedanken voor bewezen diensten als je nog 2e kan worden. Of de 2e plek nog haalbaar is heb ik even niet helder. Zo niet, dan kan je hem beter nog even laten zitten. Denk overigens dat hij binnen nu en 6 maanden alsnog wel wordt ontslagen.
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:21 schreef VoMy het volgende:
Vanuit financieel perspectief is het behalen van de 8e finale in de CL nu al half zo belangrijk als het behalen van de Champions League volgend jaar als je vervolgens in de groepsfase maar matig presteert. De wedstrijd tegen Lille winnen gaat echt om heel erg veel geld:
- Stel je wint. Redelijke kans dat je dan 8e wordt ipv 20e, dat levert 3,5 miljoen op.
- Wedstrijd winnen is sowieso 2,1 miljoen.
- Halen van de achtste finales = 1,1 + 11 = 12,1 miljoen.
1 goed wedstrijdresultaat levert dan nu opeens al direct meer dan 15 miljoen op. En dan hebben we het nog niet eens over de meerwaarde die het voor je spelers op zou kunnen leveren én het feit dat je betere clubcoëfficiënt in de komende jaren voor extra inkomsten bij Europese toernooien zorgt.
Iedereen is altijd bezig met het hálen van de Champions League, want dat levert zoveel geld op, maar eenmaal in de Champions League kan je dat bedrag nog enorm doen toenemen door te presteren in de Champions League. En dat is algauw evenveel waard als 2x op rij de Champions League halen maar als een Sturm Graz vervolgens matig presteren. Financieel gezien kan Feyenoord misschien wel beter 4e worden in de competitie en de kwartfinale halen in de CL, dan 2e worden en nu in de tussenronde eruit vliegen.
Niet per se. Dit is de fase waarin het geld pas echt met wagonladingen tegelijk binnenkomt rijden.quote:
Ze moeten wel even goed nadenken waar al die blessures vandaan komen, maar ook daar loopt de coach tegen aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op basis van wat moet hij ontslagen worden
Feyenoord wil 1 x in de 3 jaar kampioen worden
Dat Feyenoord dit jaar geen kampioen wordt is geen reden om hem te ontslaan
Slot werd ook maar 1 x in 3 jaar kampioen
Priske heeft met heel veel zaken te maken. Volledig nieuwe spelersgroep en nieuwe technische staf. Daarnaast ook met Te Kloesse die blundert met de transfers.
Je gaat ervan uit dat je volgend jaar 0 punten haalt?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet per se. Dit is de fase waarin het geld echt met wagonladingen tegelijk binnenkomt rijden.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jens Toornstra ook.
(Ik ook).
De meest 2 walgelijk spelers ooit in een Feyenoord shirtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ x ]
foto: Jens Toornstra (rechts) en Gurneyisbestoke.
Haten op de (beperkte) voetballer Toornstra, daar kan ik mee inkomen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De meest 2 walgelijk spelers ooit in een Feyenoord shirt
dat spelers met zulke beperkte capaciteiten bij feyenoord hebben gespeeld
ik heb niets tegen de persoon toornstraquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:11 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Haten op de (beperkte) voetballer Toornstra, daar kan ik mee inkomen.
Maar haten op de persoon Toornstra, dan ben je zelf ook niet 100.
Geen woorden voor.quote:
Wat verdrietig ditquote:
Te Kloese is een grote leugenaar. Als hij zo overtuigd is van Priske dan had hij direct een statement moeten geven en het voor zijn trainer op moeten nemen. Maar dat deed hij niet. Hij liet hem zwemmen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:45 schreef Haringkop het volgende:
Nou zijn statements van voorzitters die nog het vertrouwen uitspreken in hun trainer meestal niet van een bijster hoog niveau, maar deze van Ten Kloese slaat alles![]()
Die zit gewoon te wachten tot hij hem eruit kan pleuren. Turkse toestanden.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Te Kloese is een grote leugenaar. Als hij zo overtuigd is van Priske dan had hij direct een statement moeten geven en het voor zijn trainer op moeten nemen. Maar dat deed hij niet. Hij liet hem zwemmen.
Hij was wel degelijk van plan Te Kloese de zak te geven, maar de sensationele zege op Bayern heeft de hele directie doen schrikken. Dat bracht ze in een heel lastige situatie. Veelzeggend was dat ik geen enkele glimlach op hun gezichten zag bij de zege, maar zuinigjes zag zitten te kijken. Het had er veel van weg dat ze het zelfs jammer vonden dat er gewonnen was. Want de zege dwarsboomde hun voornemen.
Want een trainer er uit gooien die zo succesvol is in Europa en zoveel geld binnen brengt, is gewoon niet te verkopen. Daarom verbaasd dit bericht mij niet.
Te Kloese heeft gewoon zijn eigen glazen ingegooid. Hij is ongeloofwaardig geworden als AD. Dat komt ook doordat hij denkt zowel TD als AD te kunnen spelen. De frictie die er is ontstaan op het trainingsveld had hij moeten managen en niet moeten laten escaleren. En had nooit mogen leiden tot het ontslag van Priske.
Dit statement is mosterd na de maaltijd. Te Kloese is niet meer geloofwaardig.
Behalve Sjon.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Iedereen vindt Brian aardig.
Wat een kneuzenkermis.quote:Priske zou ongeacht het resultaat tegen Bayern worden ontslagen, schreven andere media. Maar hij bleef aan, onthulden Bart Vlietstra en jij daags na de 3-0.
‘Ik heb in 37 jaar sportjournalistiek nog nooit meegemaakt dat een trainer ontslagen wordt als hij met 3-0 van Bayern München heeft gewonnen. Bart en ik probeerden uit te zoeken of Priske wel echt ontslagen zou worden. We hadden binnen Feyenoord de bevestiging dat dat wel echt het plan was, maar de club is na die 3-0 gedraaid.
Waarom moest Priske nog op de bank zitten tegen Bayern? Die meeting met dat ultimatum was al op maandag. Te Kloese heeft het zichzelf onnodig moeilijk gemaakt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:57 schreef VoMy het volgende:
Volgens Willem Vissers:
[..]
Wat een kneuzenkermis.
Dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk gaat Brian ieder mondje snoeren om daarna op een mooie trein te kunnen springen aan het eind van het seizoen.
Omdat ze hebben gegokt en verloren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom moest Priske nog op de bank zitten tegen Bayern? Die meeting met dat ultimatum was al op maandag. Te Kloese heeft het zichzelf onnodig moeilijk gemaakt.
Omdat niemand een stuiver had gegeven voor een resultaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom moest Priske nog op de bank zitten tegen Bayern? Die meeting met dat ultimatum was al op maandag. Te Kloese heeft het zichzelf onnodig moeilijk gemaakt.
Maar de kans dat het 3-0 zou worden was ook geen 0,5%.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat niemand een stuiver had gegeven voor een resultaat.
Stukje DennisDisasterclass.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar de kans dat het 3-0 zou worden was ook geen 0,5%.
Een goede overwinning had toch, pak m beet, 15 tot 20% kans.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag borrel genotquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ga er ook eentje opsteken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar de kans dat het 3-0 zou worden was ook geen 0,5%.
Ongeacht deze disasterclass moet je toch ergens vertrouwen houden in Dennis. Ik denk niet dat Sjaak en Toon met een betere algemene directeur gaan aankomen, sterker zelfs dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een gênante vertoning.![]()
Ik had Dennis heel hoog zitten, dat veranderde gedurende dit seizoen, maar nu…
Dit is niet de eerste CL wedstrijd waar met passie gespeeld wordt. Dat zegt dus niet zoveel. Ze moeten diezelfde intensiteit en wil om te winnen tonen in de Eredivisie en daar is al uitgebreid de kans voor geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:50 schreef snabbi het volgende:
Ik snap de conclusies over gegokt en verloren, of winnen of verliezen niet.
Als je trainer zegt dat hij de spelers niet weet te motiveren en dat hij al het hele seizoen daar geen grip op kan krijgen, dan kan je niet anders dan zoeken naar een andere oplossing. Als er plots dan wel met passie gespeeld wordt, dan is het gewoon afwachten of het een toevalligheid is - of dat hij het nu wel weet te vinden. Het gaat ook niet over de voetbal resultaten van de wedstrijden, het gaat over die click en over of ze geraakt kunnen worden of niet.
Dit is geen winnen of verliezen, dit is meer besluiten of je wel of niet moet ingrijpen.
Dat laatste vooral, hopelijk zorgt het voor dat iedereen wakker is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste CL wedstrijd waar met passie gespeeld wordt. Dat zegt dus niet zoveel. Ze moeten diezelfde intensiteit en wil om te winnen tonen in de Eredivisie en daar is al uitgebreid de kans voor geweest.
Denk wel dat deze ontslagsoap wat mensen wakker kan schudden, dus misschien bereikt het op die manier het gewenste effect.
Het is vooral een heerlijke selectie als je niet echt het spel hoeft te maken, dat is namelijk wat moeilijkerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste CL wedstrijd waar met passie gespeeld wordt. Dat zegt dus niet zoveel.
dat ben ik wel eens, daarom ook dat ik zei afwachten of het een toevalligheid is. Als hij niet de spelers kan raken, dan moet ie gewoon weg.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste CL wedstrijd waar met passie gespeeld wordt. Dat zegt dus niet zoveel. Ze moeten diezelfde intensiteit en wil om te winnen tonen in de Eredivisie en daar is al uitgebreid de kans voor geweest.
Denk wel dat deze ontslagsoap wat mensen wakker kan schudden, dus misschien bereikt het op die manier het gewenste effect.
daar kan je ook voor kiezen als je tegen willem ii speelt wmbquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral een heerlijke selectie als je niet echt het spel hoeft te maken, dat is namelijk wat moeilijker
Dan had Ajax Farioli al lang ontslagen toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap niet hoe 20% balbezit en 61% passnauwkeurigheid opeens reden is om je coach te laten zitten. Uiteindelijk is het prima voor mij 3 gratis punten volgende week, maar gek is het wel.
Ja, dit vat het wel uitstekend samen. Ik denk sowieso nog steeds dat Dennis een prima AD is en dat heeft hij ook lang en breed bewezen, maar hij moet niet zo ijdel zijn dat hij ook denkt TD te kunnen zijn. Daar moet hij lekker vanaf blijven.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongeacht deze disasterclass moet je toch ergens vertrouwen houden in Dennis. Ik denk niet dat Sjaak en Toon met een betere algemene directeur gaan aankomen, sterker zelfs dat weet ik wel zeker.
Alleen moet de afstand tussen Dennis en het technische beleid veel verder komen te staan.
De situatie lijkt mij redelijk onwerkbaar zo, na een 3-0 tegen Bayern en deze hele beeldvorming kan je niet eenvoudig Priske ontslaan, maar de Wolf ontslaan ten faveure van twee passante assistenten die door de spelersgroep uitgekotst worden lijkt mij ook geen best beleid.
Uiteindelijk maakt het voor de ‘passie’ ook gewoon uit of het tactische plan zin heeft. Slot had altijd een antwoord en daarom waren we vaak in de eindfase sterker, bij Priske blijft een antwoord uit en dan oogt het inspiratieloos.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En zullen die spelers ook niet denken van ‘kut, doordat wij nu winnen blijven die Babaloba en Hamberg nog langer’quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:35 schreef Irritatie100 het volgende: Toen het voor de wedstrijd uitlekte had je een behoorlijk groot kamp van mensen die een ontslag prima zouden begrijpen, maar na een uiterst gelukkige 3-0 door een fenomenale Bijlow wil iedereen ineens dat ie blijft.
Er is altijd een wisselwerking tussen de tactiek en de intensiteit inderdaad, maar als je twijfelt of onzeker bent ben je ook vaker net een stapje te laat of is een pass net niet accuraat. Met zelfvertrouwen kan je meer energie in de juiste dingen stoppen. Dus ik denk dat het niet alleen inspiratieloos oogt, dat is het ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het voor de ‘passie’ ook gewoon uit of het tactische plan zin heeft. Slot had altijd een antwoord en daarom waren we vaak in de eindfase sterker, bij Priske blijft een antwoord uit en dan oogt het inspiratieloos.
Het is niet dat ze minder hard rennen of slap de duels aangaan dan vroeger.
Dat is gek, UEFA zegt idd 33% terwijl google, livescore, flashscore en al dat soort sites 20% zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:36 schreef VoMy het volgende:
Die 20% balbezit, waar komt die statistiek nou vandaan? Vlak voor de 3-0 kwam dit nog voorbij:
[ afbeelding ]
Passing moet je ook niet te serieus nemen omdat het vaak god zegene de greep ballen waren vanuit de defensie.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is gek, UEFA zegt idd 33% terwijl google, livescore, flashscore en al dat soort sites 20% zeggen.
Ze zijn het wel allemaal soort van eens over die 60-65% passing.
Ik wens je veel sterkte met de Hollandse Ziekte.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap niet hoe 20% balbezit en 61% passnauwkeurigheid opeens reden is om je coach te laten zitten. Uiteindelijk is het prima voor mij 3 gratis punten volgende week, maar gek is het wel.
De spelers die onverstaanbaar "ken je dat niet horen dan" brabbelenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Iedereen vindt Brian aardig.
Tottenham schijnt ook in beeld te zijn gekomen....quote:
Voor die fooi mogen ze domme Brubby hebben.quote:AC Milan heeft opnieuw interesse getoond in Santiago Giménez, dat meldt het Algemeen Dagblad vrijdagavond. De Italiaanse topclub zag eerder een bod van minder dan 30 miljoen euro afgewezen door Feyenoord, maar is volgens Italiaanse bronnen aan de Nederlandse krant nog altijd in gesprek met de Rotterdammers.
En waarom zouden we Willem Vissers opeens op zn woord geloven?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:57 schreef VoMy het volgende:
Volgens Willem Vissers:
[..]
Wat een kneuzenkermis.
krantjes moeten gevuld worden met zelf verzonnen onzinquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
krantjes moeten gevuld worden met zelf verzonnen onzin
In de verklaring van Ten Kloese lees je tussen de regels gewoon door dat het verhaal juist was. Anders had hij daar echt met veel fellere bewoordingen afstand van genomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:05 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
En waarom zouden we Willem Vissers opeens op zn woord geloven?
Het is toch een ontzettend raar verhaal als ze inderdaad al voor de wedstrijd tegen Bayern München hadden besloten dat hij ontslagen zou worden? Waarom zou je hem dan tijdens die wedstrijd nog wel laten zitten?
En als het besluit al genomen was, waarom zou je daar ook terugkomen na deze wedstrijd? Dat de wedstrijd fantastisch was zegt toch verder niets over het vertrouwen wat je in hem zou hebben als coach? We speelden namelijk eenmalig een totaal andere tactiek (counter voetbal), wat in 90% van de wedstrijden in de Eredivisie niet relevant is. Dus dat hij deze tactiek goed kan neerzetten geeft geen enkele aanleiding om te denken dat hij het in de competitie opeens ook even kan omdraaien.
Ik denk echt dat het hele verhaal over zijn ontslag complete onzin is. Er is 1 Deense krant met een verhaal gekomen en de rest lult er vrolijk achteraan omdat ze te bang zijn om een primeur te missen.
Doet me toch een beetje teveel denken aan het Tymoschuk verhaal: bewust nepnieuws de wereld in geholpen om te testen welke media het allemaal klakkeloos zitten overnemen.
Het is gewoon allemaal te onlogisch om waar te kunnen zijn.
Dat vond ik ook het grappigste gedeelte, al hoeft dat niet per definitie slecht te zijn wel exemplarisch voor de voetbalwereld dat er zo neerbuigend naar wordt gekekenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De data man net overgekomen van RKC leidde de zoektocht naar de opvolger van Arne.
Toch gelachen.
Moder gaat de eredivisie op een hoopje spelen makkerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Elan het volgende:
Waar blijven die versterkingen gvd.
Op deze manier met al die blessures ga je natuurlijk nooit tweede worden.
We zijn nog ongeslagen in uitwedstrijden in de CL! En Lille zal veel ruimte laten want die kunnen bij winst ook nog top 8 halen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Winnen van Lille is niet de stunt die we nodig hebben maar een bizar scenario waar alle concurrenten punten laten verliezen vind ik minder aannemelijk.
Maar denk dat we niet gaan winnen. Tenzij we lekken op de dag dat ze Priske gaan ontslaan weer.
Prima versterking maar er mag nog wel wat bij qua middenveld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Moder gaat de eredivisie op een hoopje spelen makker
Mwah, daar ben je wel redelijk klaar. Zie liever een buitenspelerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima versterking maar er mag nog wel wat bij qua middenveld.
In het programma wat ik zie is het best wel mogelijjk om de achtste finale te halenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Winnen van Lille is niet de stunt die we nodig hebben maar een bizar scenario waar alle concurrenten punten laten verliezen vind ik minder aannemelijk.
Maar denk dat we niet gaan winnen. Tenzij we lekken op de dag dat ze Priske gaan ontslaan weer.
Volgens mij zegt het ook niet zo heel veel hoe hoog je eindigt behalve voor de premie voor je eindranking dan. Ik las volgens mij ergens dat als dit de eindstand zou zijn Feyenoord tegen PSG of City moest en PSV tegen Brest of een andere club die ik niet heb onthouden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er is nog wel veel mogelijk
je kan ook zomaar heel wat plaatsen zakken als je verliest
De bal is rondquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Er is nog wel veel mogelijk
je kan ook zomaar heel wat plaatsen zakken als je verliest
Ja het is daarom interessanter om te kijken wat de mindere goden als Brest doen next week zodat je die misschien krijgt in een tussenronde.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij zegt het ook niet zo heel veel hoe hoog je eindigt behalve voor de premie voor je eindranking dan. Ik las volgens mij ergens dat als dit de eindstand zou zijn Feyenoord tegen PSG of City moest en PSV tegen Brest of een andere club die ik niet heb onthouden.
De cl gaat voornamelijk om geld en dat is voor Feyenoord heel erg belangrijk aangezien je volgend seizoen weer financieel stappen terug moet doen je als je geen 2e wordtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij zegt het ook niet zo heel veel hoe hoog je eindigt behalve voor de premie voor je eindranking dan. Ik las volgens mij ergens dat als dit de eindstand zou zijn Feyenoord tegen PSG of City moest en PSV tegen Brest of een andere club die ik niet heb onthouden.
Ik zit te lezen over die positie-bonus. Wat een kutsysteem hebben ze daar weer voor bedacht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
We hebben nog een stunt nodig volgende week
pak je nog is 2 (positie 1-8) +11( achtste finale)= 13 miljoen en ga je naar de achtste finale
daarnaast nog de positie bonus
dromen mag
[ afbeelding ]
het lijkt een playoff wedstrijd te worden met jong almere of sparta II, of zie ik iets over het hoofd?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
O21 blijft winnen, deze keer met wat geluk.
Als onze O21 ook voorjaarskampioen wordt en Jong Almere of Jong Sparta niet bij de eerste 10 eindigt, dan heb je gelijk. Als de O21 geen voorjaarskampioen wordt krijg je nog een playoff eerst tegen de voorjaarskampioen voor het algemene kampioenschap en die zou dan tegen Jong Sparta of Jong Almere gaan spelenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
het lijkt een playoff wedstrijd te worden met jong almere of sparta II, of zie ik iets over het hoofd?
Normaal doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:37 schreef Flitsbezorger het volgende:
Weg met Dennis.
Ter herinnering.
Als je hier nu over gaat lopen lekken / stoken verdien je natuurlijk wel een corrigerende tik / ontslagbrief.quote:
Ben je lekker meequote:Dat de clubleiding aankoerste op een vertrek van Priske (en niet De Wolf), wordt door ingewijden gezien als een politieke keuze. De Wolf ligt als ‘clubicoon’ goed bij de harde kern. En hij heeft de steun van ‘voetbaltechnische’ commissaris Sjaak Troost, als noeste oud-verdediger net als De Wolf het toonbeeld van de gecultiveerde Feyenoord-mentaliteit.
0 urgentie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Elan het volgende:
Waar blijven die versterkingen gvd.
Op deze manier met al die blessures ga je natuurlijk nooit tweede worden.
"Feyenoord haalt tweede winterse versterking"
Blijkt het nog een keeper te zijn.
Maar hoe moeilijk is het nou om zo;n simpel iemand te vriend te houden. Priske is geen mensenmens.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je hier nu over gaat lopen lekken / stoken verdien je natuurlijk wel een corrigerende tik / ontslagbrief.
[..]
Ben je lekker mee
Nouja. Als Sjon de hele tijd kaarten uit z’n mouw blijft trekken…quote:Op zondag 26 januari 2025 00:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar hoe moeilijk is het nou om zo;n simpel iemand te vriend te houden. Priske is geen mensenmens.
Priske is een data-autist.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar hoe moeilijk is het nou om zo;n simpel iemand te vriend te houden. Priske is geen mensenmens.
Dat zou uitstekend zijn.quote:
Zou hem dan eerder een half jaartje alvast laten meedraaien, helemaal omdat het ook nog eens een 6 isquote:Op zondag 26 januari 2025 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou uitstekend zijn.
Las ergens iets dat ze hem nog een half jaar bij Excelsior willen laten en dat hij dan in de zomer komt.
We gaan het zien. Kan een hele goede worden, dus snap dat ze hem halen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hem dan eerder een half jaartje alvast laten meedraaien, helemaal omdat het ook nog eens een 6 is
Ik had gisterenochtend het flimpje toevallig gezien op youtube, zat er nog aan denken zal ik hem posten....quote:
boula moet zich lekker met zijn eigen club bemoeien,....quote:AC Milan bereidt tweede bod voor: "Maak niet dezelfde fout als met Jørgensen"
vandaag, 00:01 2291 reacties
Feyenoord kan spoedig een tweede bod verwachten voor Santiago Gimenez. De Italiaanse topclub AC Milan heeft afgelopen vrijdag een bod van iets onder de dertig miljoen euro ingediend. De Rotterdammers hebben dat geweigerd, maar inmiddels is duidelijk dat de club uit de Serie A zich opnieuw gaat melden in De Kuip.
Khalid Boulahrouz adviseert Feyenoord om nu zaken te doen omtrent Gimenez. De Mexicaan is klaar voor een stap om zich verder te ontwikkelen. ''De Serie A is een hele moeilijke competitie. Hij heeft ook laten zien dat hij het lastig kan hebben, en dan hebben we het nog over de Nederlandse competitie. In de Serie A gaat hij echt tegen mannen spelen. Dus dat wordt voor hem heel erg moeilijk.''
''Als Feyenoord zijnde zou ik zeggen: verkopen'', vervolgt de oud-Feyenoorder zijn verhaal in gesprek met Ziggo Sport. ''We hebben goede resultaten samen behaald, en dit is het moment om hem weg te doen. Maak nu niet dezelfde fout als wat je met Jørgensen hebt gedaan. Ik denk dat dit het moment is: als zij willen betalen wat Feyenoord vraagt, dan is het voor iedereen een win-winsituatie. En dan moet je gewoon door.''
Gimenez laat het dit seizoen in de Champions League zien door vier keer te scoren. ''Het is niet alleen die vier goals. Hij heeft het natuurlijk ook al laten zien bij Feyenoord in zijn beginperiode, dat hij goede goals kan maken. Als ik het voor het zeggen had, zou ik zeggen: weet je, het is mooi geweest. We hebben genoten van je goals. Je hebt het goed gedaan. Weer. krijgen er een zak geld voor, succes, en wij gaan verder
Je ziet die vergelijking ook nooit voor spelers bij PSV en Ajax (lol)quote:Op zondag 26 januari 2025 11:46 schreef Caland het volgende:
Die Jorgensen vergelijking begint ook wel ongekend dommig te worden.
Ja eens, Santi en Hancko nog lekker behouden en in de zomer laten vertrekken. En ondertussen nu al bezig gaan met zoeken naar waardige opvolgers zodat je geen deadline day transfers moet gaan doen zoals afgelopen zomer.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:00 schreef fetX het volgende:
Gewoon nog een half jaartje houden, tenzij echt een belachelijk hoog bod. Die maakt er nog makkelijk 10.
Die ene keer heeft mensen echt getraumatiseerd inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2025 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ziet die vergelijking ook nooit voor spelers bij PSV en Ajax (lol)
Het is blijkbaar exclusief voor Feyenoord dat succesvolle spelers nadat een redelijk transferbod geweigerd wordt fysiek en mentaal totaal instorten, want het is één keer gebeurd.
Nee, joh, we wachten gewoon tot op de laatste dag en dan blijkt dat zo'n laatste dag niet genoeg tijd is om genoeg posities te vullen.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens, Santi en Hancko nog lekker behouden en in de zomer laten vertrekken. En ondertussen nu al bezig gaan met zoeken naar waardige opvolgers zodat je geen deadline day transfers moet gaan doen zoals afgelopen zomer.
In de zomer krijg je er toch nog wel om en nabij de 35 voor. Je moet je afvragen of de 5-10 miljoen extra (die je waarschijnlijk nu niet eens gaat krijgen vermoed ik) het echt waard is.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens, Santi en Hancko nog lekker behouden en in de zomer laten vertrekken. En ondertussen nu al bezig gaan met zoeken naar waardige opvolgers zodat je geen deadline day transfers moet gaan doen zoals afgelopen zomer.
Zou hem bij 40-45 eigenlijk wel laten gaan. Ueda en Carranza weer fit en best aannemelijk dat je geen tweede wordt, dan kan je dat risico/terugval financieel mogelijk al best afdekken.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:00 schreef fetX het volgende:
Gewoon nog een half jaartje houden, tenzij echt een belachelijk hoog bod. Die maakt er nog makkelijk 10.
40-45 kan je ook niet weigeren, maar ik geloof er niets van dat Milan zoveel wil betalenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hem bij 40-45 eigenlijk wel laten gaan. Ueda en Carranza weer fit en best aannemelijk dat je geen tweede wordt, dan kan je dat risico/terugval financieel mogelijk al best afdekken.
Denk alleen niet dat Milan dat gaat betalen.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hem bij 40-45 eigenlijk wel laten gaan. Ueda en Carranza weer fit en best aannemelijk dat je geen tweede wordt, dan kan je dat risico/terugval financieel mogelijk al best afdekken.
Nou ja, als een niet scorende spits uit Diemen-Zuid al 30 mio moet kosten, dan zou 250 mio nog normaal zijn…quote:Op zondag 26 januari 2025 12:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat Milan dat gaat betalen.
Engeland en Italië. Groot verschil.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, als een niet scorende spits uit Diemen-Zuid al 30 mio moet kosten, dan zou 250 mio nog normaal zijn…
Guzmanquote:Op zondag 26 januari 2025 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ziet die vergelijking ook nooit voor spelers bij PSV en Ajax (lol)
Het is blijkbaar exclusief voor Feyenoord dat succesvolle spelers nadat een redelijk transferbod geweigerd wordt fysiek en mentaal totaal instorten, want het is één keer gebeurd.
quote:Lille niet opgewassen tegen Strasbourg in aanloop naar Feyenoord
25/01/2025 21:10 1398 reacties
Terwijl Feyenoord deze speelronde vrij heeft gekregen van de KNVB om zich zo goed mogelijk voor te bereiden op de ontmoeting met LOSC Lille aanstaande woensdag, kwam de ploeg uit Frankrijk wel gewoon in actie. De nummer vier van de Ligue 1 verspeelde in de tweede helft een voorsprong en verloor daardoor met 2-1 van Strasbourg.
En zelf terug naar school.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:37 schreef klaasweetalles het volgende:
''Als Feyenoord zijnde zou ik zeggen: verkopen'', vervolgt de oud-Feyenoorder zijn verhaal in gesprek met Ziggo Sport.
We hebben met Thomas van den Belt toch al de nieuwe Wieffer?quote:Op zondag 26 januari 2025 13:37 schreef De_Pel het volgende:
Nieuwe Wieffer naar PSV
Uit eigen jeugd
Uit eigen achtertuin
Kloese leg weer te slape
Op vakantie in Mexico
#Bestuurtegendemuur
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:37 schreef Flitsbezorger het volgende:
Weg met Dennis.
Ter herinnering.
De Feyenoord traditiequote:Op zondag 26 januari 2025 12:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, joh, we wachten gewoon tot op de laatste dag en dan blijkt dat zo'n laatste dag niet genoeg tijd is om genoeg posities te vullen.
mijn hemelquote:Quilindschy Hartman wil serieus gaan darten na voetbalcarrière: 'Ik denk dat ik het zou kunnen’
Een bekend gezicht zaterdag in het publiek bij de TOTO Dutch Darts Masters in Den Bosch: Feyenoorder Quilindschy Hartman, die bijna voor zijn rentree staat na een zware knieblessure, bezocht het toernooi. Van Hartman is bekend dat hij groot fan is van het darts en voor de camera van Viaplay vertelde de viervoudig Oranje-international dat hij na zijn voetbalcarrière plannen heeft om zelf tussen de dartstoppers op het dartspodium te staan.
Sportredactie 26-01-25, 13:54 Laatste update: 14:03
,,Ik speel wel veel. Na mijn carrière wil ik echt veel gaan gooien”, gaf de 23-jarige Hartman aan. ,,Dan wil ik ook competitie gaan gooien, want ik vind het heel leuk. Als ik nu meer tijd had, zou ik het al doen.”
Hartman is vol zelfvertrouwen. ,,Spelen op zo'n podium is wel een droom, dat zou super gaaf zijn. Ik denk dat ik het zou kunnen als ik meer gooi. Nu heb ik niet heel veel tijd, maar hopelijk ooit.”
De Dutch Darts Masters werd gewonnen door de Engelsman Rob Cross, die in de finale landgenoot Stephen Bunting versloeg met 8-5. Hartman zag hoe alle Nederlanders op de slotdag (Raymond van Barneveld, Michael van Gerwen, Kevin Doets en Jermaine Wattimena) sneuvelden in de kwartfinales.
Zou hij dan naar de Q-school moeten?quote:
Hij moet zeker naar de onmenselijke loterij die Q-School is.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hij dan naar de Q-school moeten?
@:gurneyisbestoke @:alaphilippe_
Geen dartslichaam @:zipportal
Uberhaupt weer die kansloze nietszeggende vergelijking met Jørgensen, totaal andere situatiequote:Op zondag 26 januari 2025 11:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
boula moet zich lekker met zijn eigen club bemoeien,....
hopelijk maakt hij het seizoen af hoewel het heel lastig wordt om hem te behouden aangezien die zelf weg wil
Is dat al zeker dan? Anderlecht en PSV hebben interesse en Feyenoord ook dacht ik, waar die jongen een voorkeur voor Feyenoord heeft. Gewoon 3 miljoen neerleggen dan heb je hem binnen. Heb je afgelopen Woensdag al verdiendquote:Op zondag 26 januari 2025 13:37 schreef De_Pel het volgende:
Nieuwe Wieffer naar PSV
Uit eigen jeugd
Uit eigen achtertuin
Kloese leg weer te slape
Op vakantie in Mexico
#Bestuurtegendemuur
Nee dat is niet zeker, maar dat maakt voor manisch depressieven niet zoveel uit, als het maar negatief is.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan? Anderlecht en PSV hebben interesse en Feyenoord ook dacht ik, waar die jongen een voorkeur voor Feyenoord heeft. Gewoon 3 miljoen neerleggen dan heb je hem binnen. Heb je afgelopen Woensdag al verdiend
Het zijn voornamelijk clowns van andere clubs die Gimenez graag weg willen hebben bij Feyenoord.....quote:Op zondag 26 januari 2025 14:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Uberhaupt weer die kansloze nietszeggende vergelijking met Jørgensen, totaal andere situatie
in de zomer riep die precies hetzelfde en zei die Gimenez nooit meer 33 miljoen zou opleveren.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Uberhaupt weer die kansloze nietszeggende vergelijking met Jørgensen, totaal andere situatie
Ook toen Gimenez even een dipje had was het al Jørgensen 2.0, nu scoort ie weer aan de lopende band maar moet Feyenoord hem nog steeds zo snel mogelijk wegbrengen want ja hij kan zomaar weer stoppen met voetballer zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
in de zomer riep die precies hetzelfde en zei die Gimenez nooit meer 33 miljoen zou opleveren.
quote:Lozano verschijnt op de radar bij Feyenoord als potentiële versterking
Het vertrek van Santiago Giménez bij Feyenoord is deze winter dichter bij dan ooit. De 23-jarige spits kan de Rotterdamse club verruilen voor AC Milan, dat spoedig een akkoord hoopt te bereiken over de transfersom. Feyenoord zoekt op de achtergrond naar een opvolger van Giménez en is volgens Mexicaanse media uitgekomen bij Esteban Lozano van CF América.
Feyenoord hoopt ook deze transferperiode Giménez binnenboord te kunnen houden, maar de Mexicaans international heeft volgens de meest recente berichtgeving wel oren naar een vertrek naar AC Milan. Een persoonlijk akkoord zou al zijn bereikt en beide clubs zijn nu met elkaar in gesprek over een transfersom. Hierbij zou Feyenoord inzetten op een recordbedrag van veertig miljoen euro, terwijl AC Milan een eerste bod neerlegde van 'onder de dertig miljoen euro'.
Terwijl Feyenoord druk in onderhandeling is met AC Milan over een transfer van Giménez, zoeken de Rotterdammers op de achtergrond al naar een vervanger. In de hoop op een soortgelijk scenario als bij de huidige sterspeler is Feyenoord wederom uitgekomen in Mexico, zo melden media aldaar. Lozano van América zou namelijk in beeld zijn bij de Rotterdamse club om Giménez op te volgen.
"Lozano is op de radar verschenen bij Feyenoord, dat hem momenteel op de voet volgt", wordt er geschreven in Mexico. "De mogelijk toptransfer van Giménez naar AC Milan betekent ook erkenning voor het Mexicaanse voetbal en de interesse van Feyenoord in Lozano is een duidelijk voorbeeld van de indruk die is achtergelaten bij de Nederlandse topclub."
Wie is Esteban Lozano van CF Ámerica?
Lozano doorliep de jeugdopleiding van Ámerica, waar zijn doorbraak lang op zich liet wachten. In de zomer van 2023 vertrok de 21-jarige spits op huurbasis naar Sporting Gijón, waar hij anderhalf jaar uitkwam voor het tweede elftal. Deze winter keerde Lozano terug bij América, waar hij deze maand alle vier de competitieduels in actie kwam en één keer net vond. Bij América speelt Lozano samen met ex-Feyenoorder Javairô Dilrosun, die vorig jaar voor 4,6 miljoen euro De Kuip inruilde voor Mexico.
tja afgetest in het tweede van sporting gijon en wel 1x het net gevonden in mexico.quote:
Heeft hij echt aangegeven een voorkeur voor Feyenoord te hebben?quote:Op zondag 26 januari 2025 14:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan? Anderlecht en PSV hebben interesse en Feyenoord ook dacht ik, waar die jongen een voorkeur voor Feyenoord heeft. Gewoon 3 miljoen neerleggen dan heb je hem binnen. Heb je afgelopen Woensdag al verdiend
Hij én Timber mogen nog wel even gaan verlengen. Na dit seizoen nog maar een éénjarig contract.quote:
Timber ben je 100% kwijt na dit seizoen.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij én Timber mogen nog wel even gaan verlengen. Na dit seizoen nog maar een éénjarig contract.
Niet heel rauwig om.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:35 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Timber ben je 100% kwijt na dit seizoen.
Nee joh, het was een garpie.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:31 schreef alopio het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2025 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee dat is niet zeker, maar dat maakt voor manisch depressieven niet zoveel uit, als het maar negatief is.
Vooralsnog lijkt vooral Anderlecht ermee vandoor te gaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:34 schreef bbuddybb het volgende:
Je speelt wellicht niet eens vCL voetbal volgend seizoen, er is onduidelijkheid rondom de trainer en PSV kan ook meer aan salaris betalen, lijkt mij; zou dan ook niet weten waarom Hateboer nu Feyenoord boven PSV zou verkiezen.
Ik zie het niet gebeuren.
Dan zal Anderlecht wel meer willen betalen, die spelen al jaren geen rol van betekenis in Belgenland.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt vooral Anderlecht ermee vandoor te gaan.
Verder zijn er op zijn positie meer kansen bij Feyenoord dan bij PSV lijkt me. Die zitten daar redelijk goed en hebben ook nog eens die Land, wat ik eigenlijk nog een groter talent vind, achter de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |