Erg jammer. Was een leuke transfer geweest. Al hebben we meer een echte 6 nodig.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel weer stom als dit waar is.
Gelijk doen natuurlijk.
Het is toch wel een beetje vreemd als je concrete belangstelling he bals club maar uiteindelijk geen belangstelling heb omdat hij te duur isquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk doen natuurlijk.
Priske is nooit ter discussie geweest denk ik zoquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:17 schreef Zipportal het volgende:
De kou is uit de lucht. Feyenoord is weer een warm bad.
Een trainer ontslaan kost heel veel geldquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:20 schreef GGMM het volgende:
Dat verhaal is niet uit de lucht komen vallen natuurlijk, dus nu net doen alsof het niet waar is daar zal niemand intrappen.
Maar goed je moet wat nu je hem niet meer geloofwaardig kan ontslaan.
quote:NOS Voetbal
•
vandaag, 20:23
Feyenoord houdt vast aan trainer Priske na bewogen 24 uur: 'Blijven kritisch'
Deel dit artikel
Brian Priske blijft trainer van Feyenoord. Dat heeft algemeen directeur Dennis te Kloese donderdagavond bevestigd.
De afgelopen dagen werd druk gespeculeerd over het naderende ontslag van de 47-jarige Deen, die in de eredivisie met Feyenoord nog niet heeft weten te overtuigen. In de Champions League wél, met de 3-0 zege op Bayern München woensdagavond als hoogtepunt.
"Hoewel ik er geen gewoonte van wil maken om te reageren op verhalen en geruchten, wil ik graag bevestigen dat Brian de hoofdtrainer is van Feyenoord", stelt Te Kloese in een schriftelijke reactie. "Vandaag, na de bijzondere avond tegen Bayern, hebben we uitgebreid met elkaar gesproken en onze visie verder aangescherpt."
Niet goed genoeg
"Wat we samen zien, is dat er veel zaken zijn die ontzettend positief zijn en goed gaan", vervolgt Te Kloese. "Denk bijvoorbeeld aan de indrukwekkende prestaties in de Champions League, die niet alleen het team maar ook onze spelers verder versterken en in waarde doen stijgen. Daarnaast zijn we trots op het doorstromen en ontwikkelen van onze jonge talenten, die ook een steeds belangrijkere rol spelen in de ploeg."
"Tegelijkertijd blijven we als team, en als club, continu streven naar verbetering en blijven we tevens kritisch op onszelf en naar elkaar. De prestaties in de eredivisie en daarmee de stand op de ranglijst zijn natuurlijk niet goed genoeg."
Ambitie
Vooral in Deense media werd al geschreven dat Priske ongeacht het resultaat tegen Bayern München zijn congé zou krijgen. Verzoeken van de trainer om wijzigingen in zijn staf aan te brengen zouden eerder zijn geweigerd door de clubleiding.
"Met een gezamenlijke ambitie en focus zullen we verder bouwen aan ons spel en het verbeteren van onze prestaties", aldus Te Kloese. "Bij Feyenoord geloven we in de kracht van samenwerken, waarin spelers, staf en organisatie als één geheel opereren. Dat is immers de basis van ons succes."
Al afscheid genomenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als je dit verhaal zo leest kan het niet anders dan alsnog klappen, maar dan een maandje later
Als dat echt waar is is dat ook amateurisme ten top van Kloese.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als je dit verhaal zo leest kan het niet anders dan alsnog klappen, maar dan een maandje later
Het is 1 grote TERINGZOOI bij jullie Gurney!quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een circus. Allemaal veroorzaakt door het lek van Tipsbladet.
Maar dit lijkt mij een aardig onwerkbare situatie, met de Wolf en Priske die elkaar niet kunnen luchten en de spelersgroep die die andere twee assistenten helemaal niet kunnen luchten. Dat laatste speelt al sinds september blijkbaar.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank voor het bundelen van mijn lange posts
Omdat ik iedereen dit boekwerk verder wil besparen heb ik chatgpt een samenvatting laten schrijven:
[..]
Pas in een kist. De gemiddelde levensverwachting voor mannen in Nederland in de periode 2019-2022 is 79,9 jaar. Troost Troost is van 28 augustus 1959, maar dat 'ie uit Pernis komt moet er toch 5-10 jaar af kunnen snoepen.quote:
Maak dan het seizoen ook maar af.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De grootste teringzooi sinds Berghuis spelers met cornervlaggen aanviel en alsnog winnen we met 3-0 van Bayern Munchen in de Champions Leaguequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is 1 grote TERINGZOOI bij jullie Gurney!
Dit natuurlijk. Als we verliezen van Ajax en PSV, en dus definitief geen prijs pakken en geen (rechtstreekse) CL, dan kun je het natuurlijk veel makkelijker doorzetten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Ik gok dat Te Kloese gewoon geen gezichtsverlies wil lijden en de beslissing dus met een paar weken uitstelt
Niet heel veel vreemder dan Beenhakker die Johan Derksen via een telefoon stiekem liet meeluisteren bij een vergadering en daarna zelf een persconferentie in de Kuip belegde om zijn afscheid aan te kondigen en nog wat trappen na te gevenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De grootste teringzooi sinds Berghuis spelers met cornervlaggen aanviel en alsnog winnen we met 3-0 van Bayern Munchen in de Champions League
Zeker niet de eerste crisisperiode, maar wel de vreemdste.
Nee, een nog duurder contract aan een zelf opgeleide spits van 18 miljoen die nooit scoort, koekoekquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wij hebben in ieder geval niet een contract van 3 miljoen aan een keeper gegeven.
Teringsjaak. Wat had je dan verwacht. Had er dan gewoon geen tijd in gestoken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk doen natuurlijk.
Bevinden die "bronnen" zich toevallig in je medicijnkastje?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Priske is nooit ter discussie geweest denk ik zo
In de kuip lachen ze zich rot om wat er gisteren allemaal gebeurd is heb ik uit bronnen
En dan ook nog ter afsluiting die wedstrijd
Succes maatquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:20 schreef GGMM het volgende:
Dat verhaal is niet uit de lucht komen vallen natuurlijk, dus nu net doen alsof het niet waar is daar zal niemand intrappen.
Maar goed je moet wat nu je hem niet meer geloofwaardig kan ontslaan.
Volgens dat artikel van VI - net boven de paywall cut - pakweg 5 miljoenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een trainer ontslaan kost heel veel geld
Priske zal heus wel wat meer centjes kosten als de Wolf na een ontslag
Dat vind ik als Feyenoorder allemaal een stuk normaler voor een crisisperiode dan 3-0 winnen van Bayern Munchen en doorbekeren in de Champions League.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet heel veel vreemder dan Beenhakker die Johan Derksen via een telefoon stiekem liet meeluisteren bij een vergadering en daarna zelf een persconferentie in de Kuip belegde om zijn afscheid aan te kondigen en nog wat trappen na te geven
Of Gert Jan Verbeek die zelf een fitnessruimte in elkaar timmerde en de spullen van Gerard Meijer in een kliko flikkerde
Of spelers die tijdens een trainingskamp een stemronde organiseerden om de trainer eruit te krijgen
Het is maar net wat je wil zien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
https://youtube.com/shorts/coHwF1R4cpU?si=GvnCHrhfSvubLVTm
Gimenez loopt SJON straal voorbij en valt in de armen van Brian.
Ik ga METEEN kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
https://youtube.com/shorts/coHwF1R4cpU?si=GvnCHrhfSvubLVTm
Gimenez loopt SJON straal voorbij en valt in de armen van Brian.
United kan nog wel een scorende spits gebruiken. Die betalen rustig 90 miljoen voor Antony dus dan kan je voor Santi ook wel zo'n bedrag vangenquote:
Priske moet je bedanken voor bewezen diensten als je nog 2e kan worden. Of de 2e plek nog haalbaar is heb ik even niet helder. Zo niet, dan kan je hem beter nog even laten zitten. Denk overigens dat hij binnen nu en 6 maanden alsnog wel wordt ontslagen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een trainer ontslaan kost heel veel geld
Priske zal heus wel wat meer centjes kosten als de Wolf na een ontslag
Feyenoord kan zich nog steeds niet permitteren om geld over de toonbank te gooien op zo een manier.
pop up melding van NOS...![]()
Het verschil is 9 punten. Het resultaat tegen Ajax kan er 6 of 12 punten van maken, dat is zo'n beetje allesbepalend voor de kansen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Priske moet je bedanken voor bewezen diensten als je nog 2e kan worden. Of de 2e plek nog haalbaar is heb ik even niet helder. Zo niet, dan kan je hem beter nog even laten zitten. Denk overigens dat hij binnen nu en 6 maanden alsnog wel wordt ontslagen.
Op basis van wat moet hij ontslagen wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Priske moet je bedanken voor bewezen diensten als je nog 2e kan worden. Of de 2e plek nog haalbaar is heb ik even niet helder. Zo niet, dan kan je hem beter nog even laten zitten. Denk overigens dat hij binnen nu en 6 maanden alsnog wel wordt ontslagen.
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:21 schreef VoMy het volgende:
Vanuit financieel perspectief is het behalen van de 8e finale in de CL nu al half zo belangrijk als het behalen van de Champions League volgend jaar als je vervolgens in de groepsfase maar matig presteert. De wedstrijd tegen Lille winnen gaat echt om heel erg veel geld:
- Stel je wint. Redelijke kans dat je dan 8e wordt ipv 20e, dat levert 3,5 miljoen op.
- Wedstrijd winnen is sowieso 2,1 miljoen.
- Halen van de achtste finales = 1,1 + 11 = 12,1 miljoen.
1 goed wedstrijdresultaat levert dan nu opeens al direct meer dan 15 miljoen op. En dan hebben we het nog niet eens over de meerwaarde die het voor je spelers op zou kunnen leveren én het feit dat je betere clubcoëfficiënt in de komende jaren voor extra inkomsten bij Europese toernooien zorgt.
Iedereen is altijd bezig met het hálen van de Champions League, want dat levert zoveel geld op, maar eenmaal in de Champions League kan je dat bedrag nog enorm doen toenemen door te presteren in de Champions League. En dat is algauw evenveel waard als 2x op rij de Champions League halen maar als een Sturm Graz vervolgens matig presteren. Financieel gezien kan Feyenoord misschien wel beter 4e worden in de competitie en de kwartfinale halen in de CL, dan 2e worden en nu in de tussenronde eruit vliegen.
Niet per se. Dit is de fase waarin het geld pas echt met wagonladingen tegelijk binnenkomt rijden.quote:
Ze moeten wel even goed nadenken waar al die blessures vandaan komen, maar ook daar loopt de coach tegen aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op basis van wat moet hij ontslagen worden
Feyenoord wil 1 x in de 3 jaar kampioen worden
Dat Feyenoord dit jaar geen kampioen wordt is geen reden om hem te ontslaan
Slot werd ook maar 1 x in 3 jaar kampioen
Priske heeft met heel veel zaken te maken. Volledig nieuwe spelersgroep en nieuwe technische staf. Daarnaast ook met Te Kloesse die blundert met de transfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |