Sjaak gaat nooit weg.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Tief jij Sjaak Troost d’r ff uit dan ajb tnx

Ja, ik veerde ook op bij dat pushbericht, gaat het over die Ier die weken geleden al een supertotaalakkoord had.quote:

Gemiste kans voor de social media meneer, enige juiste titel was geweestquote:

Tipsbladet in the mud!quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:40 schreef Caland het volgende:
De sympathieke en onverstaanbare Willem Vissers heeft nieuws
[ x ]

quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:40 schreef Caland het volgende:
De sympathieke en onverstaanbare Willem Vissers heeft nieuws
[ x ]

Herhaling van zetten en onderdeel van het wanbeleid. Ik gun hem verder een fijn pensioen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat heeft Sjakie gedaan dan…
Dat vrees ik realistisch gezien ook, ja.quote:

Mwah. Ik gok dat Te Kloese gewoon geen gezichtsverlies wil lijden en de beslissing dus met een paar weken uitsteltquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou mij niet verbazen als de berichtgeving van gisteren gewoon schromelijk overdreven was en Priske helemaal niet zo dichtbij een ontslag zat.

Mag het hopen, heb werkelijk geen idee wat die nou toevoegt. Je zou maar trainer zijn en verplicht worden om met hem tactieken te bespreken. Laat staan de hele dag met hem opgeschept te zitten. Zou er gek van worden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens ene Willem Vissers van de Volkskrant mag hij blijven.
Dus nu DE WOLF OUT?

Arne Slot heeft ook een domme Sjon als assistent.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mag het hopen, heb werkelijk geen idee wat die nou toevoegt. Je zou maar trainer zijn en verplicht worden om met hem tactieken te bespreken. Laat staan de hele dag met hem opgeschept te zitten. Zou er gek van worden.

Klopt er iets van dat verhaal over John de Wolf eruit of ik eruit?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:17 schreef fetX het volgende:
Uitstel van executie natuurlijk, tenzij je ineens alles gaat winnen. Zal Priske zelf ook wel weten.

Gegokt om hem nog een wedstrijd te laten zitten en verloren. Of nou ja, gewonnen eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:17 schreef fetX het volgende:
Uitstel van executie natuurlijk, tenzij je ineens alles gaat winnen. Zal Priske zelf ook wel weten.

Brian zag Sjon zeker weer valsspelen met klaverjassen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt er iets van dat verhaal over John de Wolf eruit of ik eruit?

Ongetwijfeld, die waren ook niet echt samen aan het juichen gisteren terwijl Sjon bij Arend Martijn meestal als een schoothondje vooraan stond om de knuffel in ontvangst te nemenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt er iets van dat verhaal over John de Wolf eruit of ik eruit?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |