United kan nog wel een scorende spits gebruiken. Die betalen rustig 90 miljoen voor Antony dus dan kan je voor Santi ook wel zo'n bedrag vangenquote:
Priske moet je bedanken voor bewezen diensten als je nog 2e kan worden. Of de 2e plek nog haalbaar is heb ik even niet helder. Zo niet, dan kan je hem beter nog even laten zitten. Denk overigens dat hij binnen nu en 6 maanden alsnog wel wordt ontslagen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een trainer ontslaan kost heel veel geld
Priske zal heus wel wat meer centjes kosten als de Wolf na een ontslag
Feyenoord kan zich nog steeds niet permitteren om geld over de toonbank te gooien op zo een manier.
pop up melding van NOS...![]()
Het verschil is 9 punten. Het resultaat tegen Ajax kan er 6 of 12 punten van maken, dat is zo'n beetje allesbepalend voor de kansen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Priske moet je bedanken voor bewezen diensten als je nog 2e kan worden. Of de 2e plek nog haalbaar is heb ik even niet helder. Zo niet, dan kan je hem beter nog even laten zitten. Denk overigens dat hij binnen nu en 6 maanden alsnog wel wordt ontslagen.
Op basis van wat moet hij ontslagen wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Priske moet je bedanken voor bewezen diensten als je nog 2e kan worden. Of de 2e plek nog haalbaar is heb ik even niet helder. Zo niet, dan kan je hem beter nog even laten zitten. Denk overigens dat hij binnen nu en 6 maanden alsnog wel wordt ontslagen.
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:21 schreef VoMy het volgende:
Vanuit financieel perspectief is het behalen van de 8e finale in de CL nu al half zo belangrijk als het behalen van de Champions League volgend jaar als je vervolgens in de groepsfase maar matig presteert. De wedstrijd tegen Lille winnen gaat echt om heel erg veel geld:
- Stel je wint. Redelijke kans dat je dan 8e wordt ipv 20e, dat levert 3,5 miljoen op.
- Wedstrijd winnen is sowieso 2,1 miljoen.
- Halen van de achtste finales = 1,1 + 11 = 12,1 miljoen.
1 goed wedstrijdresultaat levert dan nu opeens al direct meer dan 15 miljoen op. En dan hebben we het nog niet eens over de meerwaarde die het voor je spelers op zou kunnen leveren én het feit dat je betere clubcoëfficiënt in de komende jaren voor extra inkomsten bij Europese toernooien zorgt.
Iedereen is altijd bezig met het hálen van de Champions League, want dat levert zoveel geld op, maar eenmaal in de Champions League kan je dat bedrag nog enorm doen toenemen door te presteren in de Champions League. En dat is algauw evenveel waard als 2x op rij de Champions League halen maar als een Sturm Graz vervolgens matig presteren. Financieel gezien kan Feyenoord misschien wel beter 4e worden in de competitie en de kwartfinale halen in de CL, dan 2e worden en nu in de tussenronde eruit vliegen.
Niet per se. Dit is de fase waarin het geld pas echt met wagonladingen tegelijk binnenkomt rijden.quote:
Ze moeten wel even goed nadenken waar al die blessures vandaan komen, maar ook daar loopt de coach tegen aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op basis van wat moet hij ontslagen worden
Feyenoord wil 1 x in de 3 jaar kampioen worden
Dat Feyenoord dit jaar geen kampioen wordt is geen reden om hem te ontslaan
Slot werd ook maar 1 x in 3 jaar kampioen
Priske heeft met heel veel zaken te maken. Volledig nieuwe spelersgroep en nieuwe technische staf. Daarnaast ook met Te Kloesse die blundert met de transfers.
Je gaat ervan uit dat je volgend jaar 0 punten haalt?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet per se. Dit is de fase waarin het geld echt met wagonladingen tegelijk binnenkomt rijden.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jens Toornstra ook.
(Ik ook).
De meest 2 walgelijk spelers ooit in een Feyenoord shirtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ x ]
foto: Jens Toornstra (rechts) en Gurneyisbestoke.
Haten op de (beperkte) voetballer Toornstra, daar kan ik mee inkomen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De meest 2 walgelijk spelers ooit in een Feyenoord shirt
dat spelers met zulke beperkte capaciteiten bij feyenoord hebben gespeeld
ik heb niets tegen de persoon toornstraquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:11 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Haten op de (beperkte) voetballer Toornstra, daar kan ik mee inkomen.
Maar haten op de persoon Toornstra, dan ben je zelf ook niet 100.
Geen woorden voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |