abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2025 @ 13:53:16 #276
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216437336
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 12:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, joh, we wachten gewoon tot op de laatste dag en dan blijkt dat zo'n laatste dag niet genoeg tijd is om genoeg posities te vullen.
De Feyenoord traditie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_216437686
quote:
Quilind­schy Hartman wil serieus gaan darten na voetbalcarrière: 'Ik denk dat ik het zou kunnen’

Een bekend gezicht zaterdag in het publiek bij de TOTO Dutch Darts Masters in Den Bosch: Feyenoorder Quilindschy Hartman, die bijna voor zijn rentree staat na een zware knieblessure, bezocht het toernooi. Van Hartman is bekend dat hij groot fan is van het darts en voor de camera van Viaplay vertelde de viervoudig Oranje-international dat hij na zijn voetbalcarrière plannen heeft om zelf tussen de dartstoppers op het dartspodium te staan.

Sportredactie 26-01-25, 13:54 Laatste update: 14:03
,,Ik speel wel veel. Na mijn carrière wil ik echt veel gaan gooien”, gaf de 23-jarige Hartman aan. ,,Dan wil ik ook competitie gaan gooien, want ik vind het heel leuk. Als ik nu meer tijd had, zou ik het al doen.”

Hartman is vol zelfvertrouwen. ,,Spelen op zo'n podium is wel een droom, dat zou super gaaf zijn. Ik denk dat ik het zou kunnen als ik meer gooi. Nu heb ik niet heel veel tijd, maar hopelijk ooit.”

De Dutch Darts Masters werd gewonnen door de Engelsman Rob Cross, die in de finale landgenoot Stephen Bunting versloeg met 8-5. Hartman zag hoe alle Nederlanders op de slotdag (Raymond van Barneveld, Michael van Gerwen, Kevin Doets en Jermaine Wattimena) sneuvelden in de kwartfinales.
mijn hemel :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 26 januari 2025 @ 14:22:41 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216437743
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 14:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Zou hij dan naar de Q-school moeten? :)

@GurneyIsBestOke @Alaphilippe_

Geen dartslichaam @Zipportal
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216437775
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 14:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Zou hij dan naar de Q-school moeten? :)

@:gurneyisbestoke @:alaphilippe_

Geen dartslichaam @:zipportal
Hij moet zeker naar de onmenselijke loterij die Q-School is.

De andere optie is: uit het niets het WK halen via een kwalificatietoernooi en de halve finale op het WK halen.

In elk geval sta ik volledig achter de zeer sympathieke Q :).
pi_216437814
twitter
pi_216437844
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 11:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
boula moet zich lekker met zijn eigen club bemoeien,....

hopelijk maakt hij het seizoen af hoewel het heel lastig wordt om hem te behouden aangezien die zelf weg wil
Uberhaupt weer die kansloze nietszeggende vergelijking met Jørgensen, totaal andere situatie
pi_216437883
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 13:37 schreef De_Pel het volgende:
Nieuwe Wieffer naar PSV ;(
Uit eigen jeugd ;(
Uit eigen achtertuin ;(
Kloese leg weer te slape ;(
Op vakantie in Mexico ;(

#Bestuurtegendemuur
Is dat al zeker dan? Anderlecht en PSV hebben interesse en Feyenoord ook dacht ik, waar die jongen een voorkeur voor Feyenoord heeft. Gewoon 3 miljoen neerleggen dan heb je hem binnen. Heb je afgelopen Woensdag al verdiend
  zondag 26 januari 2025 @ 14:39:24 #283
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_216438009
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 14:31 schreef alopio het volgende:

[..]
Is dat al zeker dan? Anderlecht en PSV hebben interesse en Feyenoord ook dacht ik, waar die jongen een voorkeur voor Feyenoord heeft. Gewoon 3 miljoen neerleggen dan heb je hem binnen. Heb je afgelopen Woensdag al verdiend
Nee dat is niet zeker, maar dat maakt voor manisch depressieven niet zoveel uit, als het maar negatief is.
pi_216438011
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 14:29 schreef alopio het volgende:

[..]
Uberhaupt weer die kansloze nietszeggende vergelijking met Jørgensen, totaal andere situatie
Het zijn voornamelijk clowns van andere clubs die Gimenez graag weg willen hebben bij Feyenoord.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_216438102
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 14:29 schreef alopio het volgende:

[..]
in de zomer riep die precies hetzelfde en zei die Gimenez nooit meer 33 miljoen zou opleveren.

_O-
pi_216438162
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 14:46 schreef CR7 het volgende:

[..]
in de zomer riep die precies hetzelfde en zei die Gimenez nooit meer 33 miljoen zou opleveren.

_O-
Ook toen Gimenez even een dipje had was het al Jørgensen 2.0, nu scoort ie weer aan de lopende band maar moet Feyenoord hem nog steeds zo snel mogelijk wegbrengen want ja hij kan zomaar weer stoppen met voetballer zijn.
pi_216438422
quote:
Lozano verschijnt op de radar bij Feyenoord als potentiële versterking

Het vertrek van Santiago Giménez bij Feyenoord is deze winter dichter bij dan ooit. De 23-jarige spits kan de Rotterdamse club verruilen voor AC Milan, dat spoedig een akkoord hoopt te bereiken over de transfersom. Feyenoord zoekt op de achtergrond naar een opvolger van Giménez en is volgens Mexicaanse media uitgekomen bij Esteban Lozano van CF América.

Feyenoord hoopt ook deze transferperiode Giménez binnenboord te kunnen houden, maar de Mexicaans international heeft volgens de meest recente berichtgeving wel oren naar een vertrek naar AC Milan. Een persoonlijk akkoord zou al zijn bereikt en beide clubs zijn nu met elkaar in gesprek over een transfersom. Hierbij zou Feyenoord inzetten op een recordbedrag van veertig miljoen euro, terwijl AC Milan een eerste bod neerlegde van 'onder de dertig miljoen euro'.

Terwijl Feyenoord druk in onderhandeling is met AC Milan over een transfer van Giménez, zoeken de Rotterdammers op de achtergrond al naar een vervanger. In de hoop op een soortgelijk scenario als bij de huidige sterspeler is Feyenoord wederom uitgekomen in Mexico, zo melden media aldaar. Lozano van América zou namelijk in beeld zijn bij de Rotterdamse club om Giménez op te volgen.

"Lozano is op de radar verschenen bij Feyenoord, dat hem momenteel op de voet volgt", wordt er geschreven in Mexico. "De mogelijk toptransfer van Giménez naar AC Milan betekent ook erkenning voor het Mexicaanse voetbal en de interesse van Feyenoord in Lozano is een duidelijk voorbeeld van de indruk die is achtergelaten bij de Nederlandse topclub."

Wie is Esteban Lozano van CF Ámerica?
Lozano doorliep de jeugdopleiding van Ámerica, waar zijn doorbraak lang op zich liet wachten. In de zomer van 2023 vertrok de 21-jarige spits op huurbasis naar Sporting Gijón, waar hij anderhalf jaar uitkwam voor het tweede elftal. Deze winter keerde Lozano terug bij América, waar hij deze maand alle vier de competitieduels in actie kwam en één keer net vond. Bij América speelt Lozano samen met ex-Feyenoorder Javairô Dilrosun, die vorig jaar voor 4,6 miljoen euro De Kuip inruilde voor Mexico.
pi_216438608
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

tja afgetest in het tweede van sporting gijon en wel 1x het net gevonden in mexico.
hier word ik niet gelijk heel enthousiast van?
pi_216438728
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 10:36 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Brutal geil @:de_boswachter
Zeker een homo.
U MAD?
pi_216439182
quote:

[..]
Heeft hij echt aangegeven een voorkeur voor Feyenoord te hebben?

Ik lees enkel dat Feyenoord (nog) niet concreet is en dat PSV haast lijkt te hebben. Ik zie het dus niet gebeuren.
  zondag 26 januari 2025 @ 16:50:15 #291
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_216439352
quote:

[..]
Dartman
pi_216439830
quote:
5s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:50 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Dartman
Hij én Timber mogen nog wel even gaan verlengen. Na dit seizoen nog maar een éénjarig contract.
pi_216440529
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:33 schreef CR7 het volgende:

[..]
Hij én Timber mogen nog wel even gaan verlengen. Na dit seizoen nog maar een éénjarig contract.
Timber ben je 100% kwijt na dit seizoen.
pi_216441297
quote:

[..]
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_216441324
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:39 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
  zondag 26 januari 2025 @ 20:46:27 #296
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216442310
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:35 schreef Binge-watch het volgende:

[..]
Timber ben je 100% kwijt na dit seizoen.
Niet heel rauwig om.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_216443820
quote:

[..]
Nee joh, het was een garpie.

Desalniettemin zou het natuurlijk wel weer des Feyenoords zijn.
Ik weet helemaal niet zoveel van die knul, hoe goed hij echt is en of ze er echt serieus mee bezig zijn, maar als wij hem daadwerkelijk graag willen hebben en je bent op 26 januari aan het verliezen aan een concurrent, terwijl hij uit je eigen jeugd komt en in je achtertuin balt, dan verkloot je het gewoon.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_216443832
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 14:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nee dat is niet zeker, maar dat maakt voor manisch depressieven niet zoveel uit, als het maar negatief is.
:D

Nounounounounou.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_216446520
Je speelt wellicht niet eens vCL voetbal volgend seizoen, er is onduidelijkheid rondom de trainer en PSV kan ook meer aan salaris betalen, lijkt mij; zou dan ook niet weten waarom Hateboer nu Feyenoord boven PSV zou verkiezen.

Ik zie het niet gebeuren.
  maandag 27 januari 2025 @ 08:36:10 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216446534
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 08:34 schreef bbuddybb het volgende:
Je speelt wellicht niet eens vCL voetbal volgend seizoen, er is onduidelijkheid rondom de trainer en PSV kan ook meer aan salaris betalen, lijkt mij; zou dan ook niet weten waarom Hateboer nu Feyenoord boven PSV zou verkiezen.

Ik zie het niet gebeuren.
Vooralsnog lijkt vooral Anderlecht ermee vandoor te gaan.

Verder zijn er op zijn positie meer kansen bij Feyenoord dan bij PSV lijkt me. Die zitten daar redelijk goed en hebben ook nog eens die Land, wat ik eigenlijk nog een groter talent vind, achter de hand.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')