Ja het is daarom interessanter om te kijken wat de mindere goden als Brest doen next week zodat je die misschien krijgt in een tussenronde.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij zegt het ook niet zo heel veel hoe hoog je eindigt behalve voor de premie voor je eindranking dan. Ik las volgens mij ergens dat als dit de eindstand zou zijn Feyenoord tegen PSG of City moest en PSV tegen Brest of een andere club die ik niet heb onthouden.
De cl gaat voornamelijk om geld en dat is voor Feyenoord heel erg belangrijk aangezien je volgend seizoen weer financieel stappen terug moet doen je als je geen 2e wordtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij zegt het ook niet zo heel veel hoe hoog je eindigt behalve voor de premie voor je eindranking dan. Ik las volgens mij ergens dat als dit de eindstand zou zijn Feyenoord tegen PSG of City moest en PSV tegen Brest of een andere club die ik niet heb onthouden.
Ik zit te lezen over die positie-bonus. Wat een kutsysteem hebben ze daar weer voor bedacht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
We hebben nog een stunt nodig volgende week
pak je nog is 2 (positie 1-8) +11( achtste finale)= 13 miljoen en ga je naar de achtste finale
daarnaast nog de positie bonus
dromen mag
[ afbeelding ]
het lijkt een playoff wedstrijd te worden met jong almere of sparta II, of zie ik iets over het hoofd?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
O21 blijft winnen, deze keer met wat geluk.
Als onze O21 ook voorjaarskampioen wordt en Jong Almere of Jong Sparta niet bij de eerste 10 eindigt, dan heb je gelijk. Als de O21 geen voorjaarskampioen wordt krijg je nog een playoff eerst tegen de voorjaarskampioen voor het algemene kampioenschap en die zou dan tegen Jong Sparta of Jong Almere gaan spelenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
het lijkt een playoff wedstrijd te worden met jong almere of sparta II, of zie ik iets over het hoofd?
Normaal doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:37 schreef Flitsbezorger het volgende:
Weg met Dennis.
Ter herinnering.
Als je hier nu over gaat lopen lekken / stoken verdien je natuurlijk wel een corrigerende tik / ontslagbrief.quote:
Ben je lekker meequote:Dat de clubleiding aankoerste op een vertrek van Priske (en niet De Wolf), wordt door ingewijden gezien als een politieke keuze. De Wolf ligt als ‘clubicoon’ goed bij de harde kern. En hij heeft de steun van ‘voetbaltechnische’ commissaris Sjaak Troost, als noeste oud-verdediger net als De Wolf het toonbeeld van de gecultiveerde Feyenoord-mentaliteit.
0 urgentie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Elan het volgende:
Waar blijven die versterkingen gvd.
Op deze manier met al die blessures ga je natuurlijk nooit tweede worden.
"Feyenoord haalt tweede winterse versterking"
Blijkt het nog een keeper te zijn.
Maar hoe moeilijk is het nou om zo;n simpel iemand te vriend te houden. Priske is geen mensenmens.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je hier nu over gaat lopen lekken / stoken verdien je natuurlijk wel een corrigerende tik / ontslagbrief.
[..]
Ben je lekker mee
Nouja. Als Sjon de hele tijd kaarten uit z’n mouw blijft trekken…quote:Op zondag 26 januari 2025 00:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar hoe moeilijk is het nou om zo;n simpel iemand te vriend te houden. Priske is geen mensenmens.
Priske is een data-autist.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar hoe moeilijk is het nou om zo;n simpel iemand te vriend te houden. Priske is geen mensenmens.
Dat zou uitstekend zijn.quote:
Zou hem dan eerder een half jaartje alvast laten meedraaien, helemaal omdat het ook nog eens een 6 isquote:Op zondag 26 januari 2025 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou uitstekend zijn.
Las ergens iets dat ze hem nog een half jaar bij Excelsior willen laten en dat hij dan in de zomer komt.
We gaan het zien. Kan een hele goede worden, dus snap dat ze hem halen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hem dan eerder een half jaartje alvast laten meedraaien, helemaal omdat het ook nog eens een 6 is
Ik had gisterenochtend het flimpje toevallig gezien op youtube, zat er nog aan denken zal ik hem posten....quote:
boula moet zich lekker met zijn eigen club bemoeien,....quote:AC Milan bereidt tweede bod voor: "Maak niet dezelfde fout als met Jørgensen"
vandaag, 00:01 2291 reacties
Feyenoord kan spoedig een tweede bod verwachten voor Santiago Gimenez. De Italiaanse topclub AC Milan heeft afgelopen vrijdag een bod van iets onder de dertig miljoen euro ingediend. De Rotterdammers hebben dat geweigerd, maar inmiddels is duidelijk dat de club uit de Serie A zich opnieuw gaat melden in De Kuip.
Khalid Boulahrouz adviseert Feyenoord om nu zaken te doen omtrent Gimenez. De Mexicaan is klaar voor een stap om zich verder te ontwikkelen. ''De Serie A is een hele moeilijke competitie. Hij heeft ook laten zien dat hij het lastig kan hebben, en dan hebben we het nog over de Nederlandse competitie. In de Serie A gaat hij echt tegen mannen spelen. Dus dat wordt voor hem heel erg moeilijk.''
''Als Feyenoord zijnde zou ik zeggen: verkopen'', vervolgt de oud-Feyenoorder zijn verhaal in gesprek met Ziggo Sport. ''We hebben goede resultaten samen behaald, en dit is het moment om hem weg te doen. Maak nu niet dezelfde fout als wat je met Jørgensen hebt gedaan. Ik denk dat dit het moment is: als zij willen betalen wat Feyenoord vraagt, dan is het voor iedereen een win-winsituatie. En dan moet je gewoon door.''
Gimenez laat het dit seizoen in de Champions League zien door vier keer te scoren. ''Het is niet alleen die vier goals. Hij heeft het natuurlijk ook al laten zien bij Feyenoord in zijn beginperiode, dat hij goede goals kan maken. Als ik het voor het zeggen had, zou ik zeggen: weet je, het is mooi geweest. We hebben genoten van je goals. Je hebt het goed gedaan. Weer. krijgen er een zak geld voor, succes, en wij gaan verder
Je ziet die vergelijking ook nooit voor spelers bij PSV en Ajax (lol)quote:Op zondag 26 januari 2025 11:46 schreef Caland het volgende:
Die Jorgensen vergelijking begint ook wel ongekend dommig te worden.
Ja eens, Santi en Hancko nog lekker behouden en in de zomer laten vertrekken. En ondertussen nu al bezig gaan met zoeken naar waardige opvolgers zodat je geen deadline day transfers moet gaan doen zoals afgelopen zomer.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:00 schreef fetX het volgende:
Gewoon nog een half jaartje houden, tenzij echt een belachelijk hoog bod. Die maakt er nog makkelijk 10.
Die ene keer heeft mensen echt getraumatiseerd inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2025 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ziet die vergelijking ook nooit voor spelers bij PSV en Ajax (lol)
Het is blijkbaar exclusief voor Feyenoord dat succesvolle spelers nadat een redelijk transferbod geweigerd wordt fysiek en mentaal totaal instorten, want het is één keer gebeurd.
Nee, joh, we wachten gewoon tot op de laatste dag en dan blijkt dat zo'n laatste dag niet genoeg tijd is om genoeg posities te vullen.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens, Santi en Hancko nog lekker behouden en in de zomer laten vertrekken. En ondertussen nu al bezig gaan met zoeken naar waardige opvolgers zodat je geen deadline day transfers moet gaan doen zoals afgelopen zomer.
In de zomer krijg je er toch nog wel om en nabij de 35 voor. Je moet je afvragen of de 5-10 miljoen extra (die je waarschijnlijk nu niet eens gaat krijgen vermoed ik) het echt waard is.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens, Santi en Hancko nog lekker behouden en in de zomer laten vertrekken. En ondertussen nu al bezig gaan met zoeken naar waardige opvolgers zodat je geen deadline day transfers moet gaan doen zoals afgelopen zomer.
Zou hem bij 40-45 eigenlijk wel laten gaan. Ueda en Carranza weer fit en best aannemelijk dat je geen tweede wordt, dan kan je dat risico/terugval financieel mogelijk al best afdekken.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:00 schreef fetX het volgende:
Gewoon nog een half jaartje houden, tenzij echt een belachelijk hoog bod. Die maakt er nog makkelijk 10.
40-45 kan je ook niet weigeren, maar ik geloof er niets van dat Milan zoveel wil betalenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hem bij 40-45 eigenlijk wel laten gaan. Ueda en Carranza weer fit en best aannemelijk dat je geen tweede wordt, dan kan je dat risico/terugval financieel mogelijk al best afdekken.
Denk alleen niet dat Milan dat gaat betalen.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hem bij 40-45 eigenlijk wel laten gaan. Ueda en Carranza weer fit en best aannemelijk dat je geen tweede wordt, dan kan je dat risico/terugval financieel mogelijk al best afdekken.
Nou ja, als een niet scorende spits uit Diemen-Zuid al 30 mio moet kosten, dan zou 250 mio nog normaal zijn…quote:Op zondag 26 januari 2025 12:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat Milan dat gaat betalen.
Engeland en Italië. Groot verschil.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, als een niet scorende spits uit Diemen-Zuid al 30 mio moet kosten, dan zou 250 mio nog normaal zijn…
Guzmanquote:Op zondag 26 januari 2025 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ziet die vergelijking ook nooit voor spelers bij PSV en Ajax (lol)
Het is blijkbaar exclusief voor Feyenoord dat succesvolle spelers nadat een redelijk transferbod geweigerd wordt fysiek en mentaal totaal instorten, want het is één keer gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |