Dit is niet de eerste CL wedstrijd waar met passie gespeeld wordt. Dat zegt dus niet zoveel. Ze moeten diezelfde intensiteit en wil om te winnen tonen in de Eredivisie en daar is al uitgebreid de kans voor geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:50 schreef snabbi het volgende:
Ik snap de conclusies over gegokt en verloren, of winnen of verliezen niet.
Als je trainer zegt dat hij de spelers niet weet te motiveren en dat hij al het hele seizoen daar geen grip op kan krijgen, dan kan je niet anders dan zoeken naar een andere oplossing. Als er plots dan wel met passie gespeeld wordt, dan is het gewoon afwachten of het een toevalligheid is - of dat hij het nu wel weet te vinden. Het gaat ook niet over de voetbal resultaten van de wedstrijden, het gaat over die click en over of ze geraakt kunnen worden of niet.
Dit is geen winnen of verliezen, dit is meer besluiten of je wel of niet moet ingrijpen.
Dat laatste vooral, hopelijk zorgt het voor dat iedereen wakker is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste CL wedstrijd waar met passie gespeeld wordt. Dat zegt dus niet zoveel. Ze moeten diezelfde intensiteit en wil om te winnen tonen in de Eredivisie en daar is al uitgebreid de kans voor geweest.
Denk wel dat deze ontslagsoap wat mensen wakker kan schudden, dus misschien bereikt het op die manier het gewenste effect.
Het is vooral een heerlijke selectie als je niet echt het spel hoeft te maken, dat is namelijk wat moeilijkerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste CL wedstrijd waar met passie gespeeld wordt. Dat zegt dus niet zoveel.
dat ben ik wel eens, daarom ook dat ik zei afwachten of het een toevalligheid is. Als hij niet de spelers kan raken, dan moet ie gewoon weg.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste CL wedstrijd waar met passie gespeeld wordt. Dat zegt dus niet zoveel. Ze moeten diezelfde intensiteit en wil om te winnen tonen in de Eredivisie en daar is al uitgebreid de kans voor geweest.
Denk wel dat deze ontslagsoap wat mensen wakker kan schudden, dus misschien bereikt het op die manier het gewenste effect.
daar kan je ook voor kiezen als je tegen willem ii speelt wmbquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral een heerlijke selectie als je niet echt het spel hoeft te maken, dat is namelijk wat moeilijker
Dan had Ajax Farioli al lang ontslagen toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap niet hoe 20% balbezit en 61% passnauwkeurigheid opeens reden is om je coach te laten zitten. Uiteindelijk is het prima voor mij 3 gratis punten volgende week, maar gek is het wel.
Ja, dit vat het wel uitstekend samen. Ik denk sowieso nog steeds dat Dennis een prima AD is en dat heeft hij ook lang en breed bewezen, maar hij moet niet zo ijdel zijn dat hij ook denkt TD te kunnen zijn. Daar moet hij lekker vanaf blijven.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongeacht deze disasterclass moet je toch ergens vertrouwen houden in Dennis. Ik denk niet dat Sjaak en Toon met een betere algemene directeur gaan aankomen, sterker zelfs dat weet ik wel zeker.
Alleen moet de afstand tussen Dennis en het technische beleid veel verder komen te staan.
De situatie lijkt mij redelijk onwerkbaar zo, na een 3-0 tegen Bayern en deze hele beeldvorming kan je niet eenvoudig Priske ontslaan, maar de Wolf ontslaan ten faveure van twee passante assistenten die door de spelersgroep uitgekotst worden lijkt mij ook geen best beleid.
Uiteindelijk maakt het voor de ‘passie’ ook gewoon uit of het tactische plan zin heeft. Slot had altijd een antwoord en daarom waren we vaak in de eindfase sterker, bij Priske blijft een antwoord uit en dan oogt het inspiratieloos.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En zullen die spelers ook niet denken van ‘kut, doordat wij nu winnen blijven die Babaloba en Hamberg nog langer’quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:35 schreef Irritatie100 het volgende: Toen het voor de wedstrijd uitlekte had je een behoorlijk groot kamp van mensen die een ontslag prima zouden begrijpen, maar na een uiterst gelukkige 3-0 door een fenomenale Bijlow wil iedereen ineens dat ie blijft.
Er is altijd een wisselwerking tussen de tactiek en de intensiteit inderdaad, maar als je twijfelt of onzeker bent ben je ook vaker net een stapje te laat of is een pass net niet accuraat. Met zelfvertrouwen kan je meer energie in de juiste dingen stoppen. Dus ik denk dat het niet alleen inspiratieloos oogt, dat is het ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het voor de ‘passie’ ook gewoon uit of het tactische plan zin heeft. Slot had altijd een antwoord en daarom waren we vaak in de eindfase sterker, bij Priske blijft een antwoord uit en dan oogt het inspiratieloos.
Het is niet dat ze minder hard rennen of slap de duels aangaan dan vroeger.
Dat is gek, UEFA zegt idd 33% terwijl google, livescore, flashscore en al dat soort sites 20% zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:36 schreef VoMy het volgende:
Die 20% balbezit, waar komt die statistiek nou vandaan? Vlak voor de 3-0 kwam dit nog voorbij:
[ afbeelding ]
Passing moet je ook niet te serieus nemen omdat het vaak god zegene de greep ballen waren vanuit de defensie.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is gek, UEFA zegt idd 33% terwijl google, livescore, flashscore en al dat soort sites 20% zeggen.
Ze zijn het wel allemaal soort van eens over die 60-65% passing.
Ik wens je veel sterkte met de Hollandse Ziekte.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap niet hoe 20% balbezit en 61% passnauwkeurigheid opeens reden is om je coach te laten zitten. Uiteindelijk is het prima voor mij 3 gratis punten volgende week, maar gek is het wel.
De spelers die onverstaanbaar "ken je dat niet horen dan" brabbelenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Iedereen vindt Brian aardig.
Tottenham schijnt ook in beeld te zijn gekomen....quote:
Voor die fooi mogen ze domme Brubby hebben.quote:AC Milan heeft opnieuw interesse getoond in Santiago Giménez, dat meldt het Algemeen Dagblad vrijdagavond. De Italiaanse topclub zag eerder een bod van minder dan 30 miljoen euro afgewezen door Feyenoord, maar is volgens Italiaanse bronnen aan de Nederlandse krant nog altijd in gesprek met de Rotterdammers.
En waarom zouden we Willem Vissers opeens op zn woord geloven?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:57 schreef VoMy het volgende:
Volgens Willem Vissers:
[..]
Wat een kneuzenkermis.
krantjes moeten gevuld worden met zelf verzonnen onzinquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
krantjes moeten gevuld worden met zelf verzonnen onzin
In de verklaring van Ten Kloese lees je tussen de regels gewoon door dat het verhaal juist was. Anders had hij daar echt met veel fellere bewoordingen afstand van genomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:05 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
En waarom zouden we Willem Vissers opeens op zn woord geloven?
Het is toch een ontzettend raar verhaal als ze inderdaad al voor de wedstrijd tegen Bayern München hadden besloten dat hij ontslagen zou worden? Waarom zou je hem dan tijdens die wedstrijd nog wel laten zitten?
En als het besluit al genomen was, waarom zou je daar ook terugkomen na deze wedstrijd? Dat de wedstrijd fantastisch was zegt toch verder niets over het vertrouwen wat je in hem zou hebben als coach? We speelden namelijk eenmalig een totaal andere tactiek (counter voetbal), wat in 90% van de wedstrijden in de Eredivisie niet relevant is. Dus dat hij deze tactiek goed kan neerzetten geeft geen enkele aanleiding om te denken dat hij het in de competitie opeens ook even kan omdraaien.
Ik denk echt dat het hele verhaal over zijn ontslag complete onzin is. Er is 1 Deense krant met een verhaal gekomen en de rest lult er vrolijk achteraan omdat ze te bang zijn om een primeur te missen.
Doet me toch een beetje teveel denken aan het Tymoschuk verhaal: bewust nepnieuws de wereld in geholpen om te testen welke media het allemaal klakkeloos zitten overnemen.
Het is gewoon allemaal te onlogisch om waar te kunnen zijn.
Dat vond ik ook het grappigste gedeelte, al hoeft dat niet per definitie slecht te zijn wel exemplarisch voor de voetbalwereld dat er zo neerbuigend naar wordt gekekenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De data man net overgekomen van RKC leidde de zoektocht naar de opvolger van Arne.
Toch gelachen.
Moder gaat de eredivisie op een hoopje spelen makkerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Elan het volgende:
Waar blijven die versterkingen gvd.
Op deze manier met al die blessures ga je natuurlijk nooit tweede worden.
We zijn nog ongeslagen in uitwedstrijden in de CL! En Lille zal veel ruimte laten want die kunnen bij winst ook nog top 8 halen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Winnen van Lille is niet de stunt die we nodig hebben maar een bizar scenario waar alle concurrenten punten laten verliezen vind ik minder aannemelijk.
Maar denk dat we niet gaan winnen. Tenzij we lekken op de dag dat ze Priske gaan ontslaan weer.
Prima versterking maar er mag nog wel wat bij qua middenveld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Moder gaat de eredivisie op een hoopje spelen makker
Mwah, daar ben je wel redelijk klaar. Zie liever een buitenspelerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima versterking maar er mag nog wel wat bij qua middenveld.
In het programma wat ik zie is het best wel mogelijjk om de achtste finale te halenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Winnen van Lille is niet de stunt die we nodig hebben maar een bizar scenario waar alle concurrenten punten laten verliezen vind ik minder aannemelijk.
Maar denk dat we niet gaan winnen. Tenzij we lekken op de dag dat ze Priske gaan ontslaan weer.
Volgens mij zegt het ook niet zo heel veel hoe hoog je eindigt behalve voor de premie voor je eindranking dan. Ik las volgens mij ergens dat als dit de eindstand zou zijn Feyenoord tegen PSG of City moest en PSV tegen Brest of een andere club die ik niet heb onthouden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er is nog wel veel mogelijk
je kan ook zomaar heel wat plaatsen zakken als je verliest
De bal is rondquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Er is nog wel veel mogelijk
je kan ook zomaar heel wat plaatsen zakken als je verliest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |