Die pylonnenzetter was er ook wel uit geflikkerd als hij duidelijk de rotte appel was. Maar de perceptie van de selectie is dat er drie Denen de boel komen omgooien waar jaren aan gewerkt is en vervolgens vallen de resultaten tegen omdat het tactische plan een stuk minder goed werkt. Ook zonder John was de selectie vanzelf gefrustreerd geraakt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je een nieuwe trainer vooral de vrijheid moet geven zijn staf samen te stellen. Als je wordt opgezadeld met iemand die amper tot 10 kan tellen 'maar zo lekker in de groep ligt' gaat er uiteinlijk veel (negatieve) energie zitten in zo'n gast. Energie die Priske beter in de spelers had kunnen steken. In den beginne valt zoiets nog wel te managen. Maar naarmate dat langer en langer door ettert wordt de frustratie alleen maar groter. John was een prima opvulling onder Arne, dat werkte blijkbaar wel. Maar als een nieuwe trainer daar last van heeft moet je altijd voor de trainer kiezen. Je bepaalt je beleid met het aanstellen van Priske. Dan moet je die man op dat vlak geen strobreed in de weg leggen.
Een argument als 'Ja maar het is een tekortkoming van Priske als je dat niet kan managen' vind ik een kulargument. Als het niet klikt met iemand, dan klikt het niet. Dat heeft iedereen wel een keer. Dan flikker je de pylonnenzetter eruit, en niet de man waar je je meerjarenplan op baseert.
Puur voor de rest van het seizoen zou Pusic nog wel een aardige optie zijn. Maar "totdat de droomkandidaat losgeweekt wordt" klinkt alsof ie een langdurig contract gaat krijgenquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie nog liever het hele seizoen Bosschaart dan Pusic.
Want dat kan gewoon echt niet.
Dat is zeker gevaarlijk, je wilt niet dat Toon en Sintersjaak weer meer macht naar zich toetrekken. Te Kloese is een prima AD, zijn grootste fout is niet een goede TD aan te stellen. Dat heeft hij echt nodigquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Te Kloese is nu ook wel van zijn voetstuk gevallen na Priske en die mislukte transferzomer van 2023 en dat is niet per sé iets positiefs, dat betekent enkel dat de fossielen die een stuk gevaarlijker voor de club zijn weer wat meer macht krijgen.
Er is genoeg aan te merken op het spel van Priske. Maar als ik dan de namen zie die hem moeten vervangen, dan word ik een partij depressief. Kan je net zo goed Priske houden en op het einde van het seizoen kijken of je een geschikte vervanger kan vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie nog liever het hele seizoen Bosschaart dan Pusic.
Want dat kan gewoon echt niet.
Haha ja schitterend. Mitsjel viel wel goed in trouwens, die wilde zelfs Maicon nog even nadoen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar zo om moeten lachen.
Een soort bambi on ice.
Arme man.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de eerste keer zonder tekst.
[ afbeelding ]
Veelzeggend.
Dus zal het wel kloppen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:48 schreef Qarrad het volgende:
Nog steeds 0 communicatie vanuit de club over dit gezeik...
Domme Sjon zit er om de cultuur te bewakenquote:De club onderzoekt de ongelooflijke reeks blessures en in de staf botert het ook al niet tussen de spelers en de Zweedse en Deense assistenten van Priske, Björn Hamberg en Lukas Babalola. De coach op zijn beurt drong vorige week aan op veranderingen binnen die staf. Hij wilde volgens ingewijden per direct breken met John de Wolf, maar die zit er namens Feyenoord om de cultuur te bewaken. Dit was onbespreekbaar. Bovendien ligt hij, net zoals de andere assistent Etienne Reijnen, wel goed bij de spelers.
Ja spits die scoort, maar de vraag is altijd of dat ten koste van het team gaat of dat die iets toevoegt. Als Wout alles zou spelen zou die daar ook wel in de buurt zitten, maar zouden we toch echt geen tweede staan.quote:
Als Wout zo'n bal zoals gisteren zou proberen aan te nemen scheurt hij alles af.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja spits die scoort, maar de vraag is altijd of dat ten koste van het team gaat of dat die iets toevoegt. Als Wout alles zou spelen zou die daar ook wel in de buurt zitten, maar zouden we toch echt geen tweede staan.
Maar hij hep wel zijn verstand gebruikt!!!quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Domme Sjon zit er om de cultuur te bewaken
Ik vind dat zo'n leuke rubriek
Santi vergelijken met Woutquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja spits die scoort, maar de vraag is altijd of dat ten koste van het team gaat of dat die iets toevoegt. Als Wout alles zou spelen zou die daar ook wel in de buurt zitten, maar zouden we toch echt geen tweede staan.
Die aanname.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Wout zo'n bal zoals gisteren zou proberen aan te nemen scheurt hij alles af.
Om de onderlinge verhoudingen te herstellen gaat Pusic wel werken, maar verder vind ik het geen best idee. Het is een beetje alsof je weer teruggrijpt naar de leeglopende ballon van het tijdperk Arne Slot in plaats van dat je door blijft bouwen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Puur voor de rest van het seizoen zou Pusic nog wel een aardige optie zijn. Maar "totdat de droomkandidaat losgeweekt wordt" klinkt alsof ie een langdurig contract gaat krijgen
Doe dan maar Van Bommel.
Was allemaal geluk volgens de commentatort.quote:
Zo jammer dat die goal tegen Celtic buitenspel was, dat vind ik nog steeds 1 van de mooiste aanvallen van de afgelopen seizoenen.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:02 schreef fetX het volgende:
Als je Priske had willen ontslaan, had je dat natuurlijk na afgelopen weekend moeten doen. Nu sta je echt volledig in je hemd. Ze hebben er gewoon op gegokt dat dit een (kansloze) nederlaag zou worden. Die gezichten ook op de tribune van het bestuur bij de 2-0 stand![]()
Sneu voor Priske. Echt een goede gast en vast ook een prima trainer, maar niet voor Feyenoord. En Te Kloese heeft hem ook niet echt geholpen. Veelzeggend ook dat hij voor zijn staf blijft staan en niet voor zijn eigen baan kiest. Het ga hem goed.
Ik hoop echt absoluut niet dat het Pusic wordt. Dan heb ik oprecht liever van Bommel.
‘Godverdomme, nu net als we hem willen ontslaan’quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nu al de meme van het seizoen.
Dit kan Dennis echt nooit een goede verklaring gaan geven zonder zelf in zijn hemd te staan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nu al de meme van het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |