Dat weekje vrij is denk ik de reden dat ze gewacht hebben tot na Bayern om Priske te ontslaan (lol).quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:59 schreef Caland het volgende:
Zo’n weekje vrij komt toch wel lekker uit
Als je volgende week wint heb je zelfs nog een kansje om bij de beste 8 ploegen van Europa te horen, gelachen
Je moet vooral kijken naar wat er dan voorhanden is. Die Pusic vind ik een nog groter demagoogje eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb er nul moeite mee als Priske eruitgegooid wordt ondanks een paar magische CL-avonden. Dan hoefden we zelf het spel niet te maken zoals in de eredivisie en kwamen de tekortkomingen niet aan het licht. In 7 maanden is Feyenoord niet beter gaan voetballen, grossieren de spelers in simpele fouten. Dan kun je maar 1 conclusie trekken, namelijk dat Priske het niet weet over te brengen of hoe je het ook noemen wil.
Dan nog, er is geen plan B. Nee, op Pusic zit ik ook niet te wachten, Priske mag ook gerust blijven van mij hoor, maar dan moet het in de eredivisie veel en veel beter.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet vooral kijken naar wat er dan voorhanden is. Die Pusic vind ik een nog groter demagoogje eigenlijk.
Ik vind het niet raar dat er is gesproken over het functioneren van Priske.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar deze hele shitshow is toch n groot brevet van onvermogen van Dennis te Kloese, of ben ik nou gek?
Daar mag wat mij betreft ook wel wat meer focus op.
Bayern had ook geen plan B. Lolquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan nog, er is geen plan B. Nee, op Pusic zit ik ook niet te wachten, Priske mag ook gerust blijven van mij hoor, maar dan moet het in de eredivisie veel en veel beter.
Kompany OUTquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bayern had ook geen plan B. Lol
Maar het was wel een Deens medium die als eerste lekte toch.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat er is gesproken over het functioneren van Priske.
Dat vervolgens dat gesprek meteen uitlekt maakt het wel heel vermakelijk.
Ik vond plan A ook extreem matig terwijl je zou zeggen dat Bayern wel gewend is om de betere ploeg te zijn en dat teams zich ingraven. Maar goed Musiala kon ook geen speler opnoemen terwijl ze al de bespreking hadden gehad dus die namen het ook allemaal veel te licht op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bayern had ook geen plan B. Lol
Nu viel ook wel alles goed of zat er elke keer net een teen tussen. Zelfs bij de 2-0 had ik tot de 80e minuut het gevoel dat als Bayern zou scoren ze nog wel minimaal gelijk zouden maken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond plan A ook extreem matig terwijl je zou zeggen dat Bayern wel gewend is om de betere ploeg te zijn en dat teams zich ingraven. Maar goed Musiala kon ook geen speler opnoemen terwijl ze al de bespreking hadden gehad dus die namen het ook allemaal veel te licht op.
Ook altijd de vraag wie welk belang heeft bij dat uitlekken. Priske of zijn assistenten of een zaakwaarnemer heeft waarschijnlijk iets gelekt naar die Deense krant. De T. is volgens mij meestal de spreekbuis van de RvC. Door die beslissing uit te stellen tot na de wedstrijd tegen Bayern krijg je nu een soort beeldvormingstrijd via de media.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat er is gesproken over het functioneren van Priske.
Dat vervolgens dat gesprek meteen uitlekt maakt het wel heel vermakelijk.
Ja natuurlijk maar ik had iets meer verwacht dan (gechargeerd gezegd) snel de zijkanten opzoeken en dan een indraaiende voorzet geven. Die bovendien ook constant van abominabel niveau waren. Wat overigens helemaal niets afdoet aan de prestatie van Feyenoord.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu viel ook wel alles goed of zat er elke keer net een teen tussen. Zelfs bij de 2-0 had ik tot de 80e minuut het gevoel dat als Bayern zou scoren ze nog wel minimaal gelijk zouden maken.
Bijlow kwam ook wel een paar keer uitstekend uit op gevaarlijke voorzetten. Dat valt minder op dan een spectaculaire redding maar is ook zeker 1 van zn grootste kwaliteiten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar ik had iets meer verwacht dan (gechargeerd gezegd) snel de zijkanten opzoeken en dan een indraaiende voorzet geven. Die bovendien ook constant van abominabel niveau waren. Wat overigens helemaal niets afdoet aan de prestatie van Feyenoord.
Zeker, ook bij corners had hij er elke keer wel een vuistje tussen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijlow kwam ook wel een paar keer uitstekend uit op gevaarlijke voorzetten. Dat valt minder op dan een spectaculaire redding maar is ook zeker 1 van zn grootste kwaliteiten.
Daarom zei ik ook dat Priske heus niet enkel het lijdend voorwerp is in deze situatie, alhoewel ik het te eenzijdig uitlegde. Blijkbaar had hij of iemand dichtbij hem er belang bij dat dit uitlekte voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook altijd de vraag wie welk belang heeft bij dat uitlekken. Priske of zijn assistenten of een zaakwaarnemer heeft waarschijnlijk iets gelekt naar die Deense krant. De T. is volgens mij meestal de spreekbuis van de RvC. Door die beslissing uit te stellen tot na de wedstrijd tegen Bayern krijg je nu een soort beeldvormingstrijd via de media.
Dat gevoel had ik ook. Gek genoeg was ik wel nauwelijks zenuwachtig, maar dat was ook wel omgeslagen als Bayern had gescoord.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu viel ook wel alles goed of zat er elke keer net een teen tussen. Zelfs bij de 2-0 had ik tot de 80e minuut het gevoel dat als Bayern zou scoren ze nog wel minimaal gelijk zouden maken.
Als het de zaakwaarnemer was, is het na deze wedstrijd wel een geniale zet geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat Priske heus niet enkel het lijdend voorwerp is in deze situatie, alhoewel ik het te eenzijdig uitlegde. Blijkbaar had hij of iemand dichtbij hem er belang bij dat dit uitlekte voor de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |