Ja, waar bemoeien die gasten zich überhaupt mee.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Prima assistent hoor als pionnen zetter maar als een nieuwe trainer zegt het past niet dan moet je gewoon afscheid nemen.
Ook bijzonder dat de naam Pusic valt. Dan hou je dus krampachtig vast aan de periode Slot. Iedereen kent hem, populaire man, zelfde visie. Allemaal leuk maar kwalitatief niet goed genoeg natuurlijk. En je wilt dus als Club niet verder groeien. Zeker na een succesvolle trainer als Slot moet je niet verder met iemand uit zijn staf. In Amsterdam weten ze daar alles vanaf met Schreuder na Ten Hag. Als je wilt veranderen en verder wilt moet je niet met Pusic verder, wat een prima assistent is maar als hoofdtrainer een totaal idioot
Pusic schijnt dus van Toon en SinterSjaak te komen. Typisch fossielen die blijven hangen in het verleden. Sjaak moet je natuurlijk mijlenver van voetbal beslissingen houden
Ik denk dat je een nieuwe trainer vooral de vrijheid moet geven zijn staf samen te stellen. Als je wordt opgezadeld met iemand die amper tot 10 kan tellen 'maar zo lekker in de groep ligt' gaat er uiteinlijk veel (negatieve) energie zitten in zo'n gast. Energie die Priske beter in de spelers had kunnen steken. In den beginne valt zoiets nog wel te managen. Maar naarmate dat langer en langer door ettert wordt de frustratie alleen maar groter. John was een prima opvulling onder Arne, dat werkte blijkbaar wel. Maar als een nieuwe trainer daar last van heeft moet je altijd voor de trainer kiezen. Je bepaalt je beleid met het aanstellen van Priske. Dan moet je die man op dat vlak geen strobreed in de weg leggen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat de mismatch tussen Priske en de Wolf vooral de mismatch tussen Priske en Feyenoord perfect illustreert. Als je twee assistenten hebt die niet klikken met de spelersgroep en de ballenpomper wel, dan werk je niet de ballenpomper eruit.
NOBODY SAID IT WAS EASYquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:16 schreef Caland het volgende:
Gaan we dan vandaag de eerste club worden die een trainer ontslaat na een 3-0 overwinning op Bayern?
ALTIJD DE EERSTE
Ik vind het wel wat zielig, het is echt een hele nette en lieve man volgens mij.quote:
Leuk volk wel, die moffen. Waren in de middag in nagenoeg elke kroeg wel aanwezig. Zeker aan het bestuderen hoe ze de stad opgeleukt hadden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef onlogisch het volgende:
We hebben Kimmich in ieder geval naar de bank bij de psych gevoetbald
[ x ]
Ja het is enorm sneu. Priske moet weer lekker relatief in de luwte werken bij een mietjesland ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat zielig, het is echt een hele nette en lieve man volgens mij.
Te Kloese is nu ook wel van zijn voetstuk gevallen na Priske en die mislukte transferzomer van 2023 en dat is niet per sé iets positiefs, dat betekent enkel dat de fossielen die een stuk gevaarlijker voor de club zijn weer wat meer macht krijgen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Prima assistent hoor als pionnen zetter maar als een nieuwe trainer zegt het past niet dan moet je gewoon afscheid nemen.
Ook bijzonder dat de naam Pusic valt. Dan hou je dus krampachtig vast aan de periode Slot. Iedereen kent hem, populaire man, zelfde visie. Allemaal leuk maar kwalitatief niet goed genoeg natuurlijk. En je wilt dus als Club niet verder groeien. Zeker na een succesvolle trainer als Slot moet je niet verder met iemand uit zijn staf. In Amsterdam weten ze daar alles vanaf met Schreuder na Ten Hag. Als je wilt veranderen en verder wilt moet je niet met Pusic verder, wat een prima assistent is maar als hoofdtrainer een totaal idioot
Pusic schijnt dus van Toon en SinterSjaak te komen. Typisch fossielen die blijven hangen in het verleden. Sjaak moet je natuurlijk mijlenver van voetbal beslissingen houden
Precies maat. Breng ik even aan de kaart.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Bijlow 56k per week
Stengs 47K per week
Zerrouki 34k per week
Waar the fuck zijn ze mee bezig
Hamstring dus dat zal 4-6 weken zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:24 schreef Scrummie het volgende:
Ach, Stengs er ook weer weken uit.
Wat zonde dat die transfer is misgegaan aan het begin van het seizoen.
Ik heb ook echt enorm genoten van de invalbeurt van Nadje.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk volk wel, die moffen. Waren in de middag in nagenoeg elke kroeg wel aanwezig. Zeker aan het bestuderen hoe ze de stad opgeleukt hadden.
Ik heb daar zo om moeten lachen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook echt enorm genoten van de invalbeurt van Nadje.
Is de nieuwe demagoog al uit?quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar zo om moeten lachen.
Een soort bambi on ice.
Ja, de eerste keer zonder tekst.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is de nieuwe demagoog al uit?
Beste moment was toen ie eindelijk een keer iets goeds deed en een gevaarlijke counter had kunnen inleiden, maar veel te lang aan de bal bleef. Met wat geluk kregen we alsnog een vrije trap en toen hield ie z'n vinger zo onder z'n oog van "kijk mij eens slim een overtreding uitlokken"quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar zo om moeten lachen.
Een soort bambi on ice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |