Ik zoek het zelf eerder in de sociale laag binnen onze samenleving waarin je je bevindt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
Mensen die DJ Panic niet kennen moeten wel behoorlijk wereldvreemd en obscurant zijn.
Ik weet even niet of ik dit als een belediging moet opvatten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zoek het zelf eerder in de sociale laag binnen onze samenleving waarin je je bevindt.
Goed hè?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet even niet of ik dit als een belediging moet opvatten.
Bijlow 56k per weekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://www.capology.com/club/feyenoord/salaries/
@:bofjijff @:wienerschnitzels @:scorpie
Check deze gek
Financieel gezien zal dat niet zo’n vaart lopen, denk ik. Misschien sportief gezien eerder met het aantrekken van gerichte versterkingen die interesse hebben om te komen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:17 schreef Ali_boo het volgende:
Als we ons niet plaatsen voor de CL dit seizoen dan zijn we echt fucked
Dennis heeft alleen maar oog voor dure middelmaat. Die voetballend weinig toevoegen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Financieel gezien zal dat niet zo’n vaart lopen, denk ik. Misschien sportief gezien eerder met het aantrekken van gerichte versterkingen die interesse hebben om te komen.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sahin is ontslagen bij Dortmund.
Echt nog nooit van gehoord, buiten dat ik zijn naam hier wel eens lees en op X met betrekking tot Feyenoord.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
Mensen die DJ Panic niet kennen moeten wel behoorlijk wereldvreemd en obscurant zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn werkgever blokkeert voetbalzone blijkbaarquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:56 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blta93cb48c560f5375
Niet alle ins en outs kennen van de club waar oh Arne trainer is geweest en legendes als Wieffer en Aursnes zijn gekweekt
Stengs en Bijlow zijn wel echt topverdieners toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Met het geloven van uit-de-duim-zuigsites.
Klopt, maar als Caland liever niet heeft dat het de waarheid is wordt deze mooie betrouwbare website die urenlange research doet gedegradeerd naar uit-de-duim-zuigsite.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stengs en Bijlow zijn wel echt topverdieners toch?
Miljoen of 18 kost ie toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof wanbetalende Italiaantjes zo'n topspits kunnen betalen.
Ik wil maar net roepen. Als iets blijkt dan is het dat juist al dat geld er alleen maar er voor heeft gezorgd dat je dure rommel hebt gekocht. En dat vooral een goede trainer en staf belangrijk is. Uiteindelijk moet je in de prijsklasse van 5-10 miljoen eigenlijk altijd maar hopen hoe het uitvalt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dennis heeft alleen maar oog voor dure middelmaat. Die voetballend weinig toevoegen.
Waarom bij Ajax zo weinig eigenlijk?quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:53 schreef Wotte het volgende:
Waarom gaan veel van die vragen van journalisten over de 'atmosfeer' in de kuip eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |