Nog twee wedstrijden te gaan en maar 1 puntje nodig plus een goede uitgangspositie. Dus opzich is die 88 te begrijpen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze geven ons nu nog steeds 88% kans
Stiekem hoop ik eigenlijk wel dat hij naar Rotterdam komt.quote:
Het gekanker maakt het wel afquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goh, wat een originele actie zeg.
Stukje hoodies.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:47 schreef Caland het volgende:
Op het moment dat je in op een doordeweekse nacht vuurwerkjes staat af te steken bij een hotel moet je toch wel je levenskeuzes gaan heroverwegen, dunkt mij.
Ik ben inderdaad ook wel jaloers dat ik er niet was, mooi leven heb je danquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:47 schreef Caland het volgende:
Op het moment dat je op een doordeweekse nacht vuurwerkjes staat af te steken bij een hotel moet je toch wel je levenskeuzes gaan heroverwegen, dunkt mij.
Feyenoord - Bayern Münchenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:35 schreef Zipportal het volgende:
KAPOET gemaakt worden.
Wat gaan we vanavond kijken?
Kijken tot ze met 0-4 achter staan. Maar ik hoop stiekem op een enorme verrassing.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:35 schreef Zipportal het volgende:
KAPOET gemaakt worden.
Wat gaan we vanavond kijken?
Mezelf kennende haak ik ZIEDEND af bij 0-2.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
Kijken tot ze met 0-4 achter staan.
Geen DJ Panic, jouw favoriet toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Er komt weer een PRE MATCH SHOW
Hopelijk met gitaartjes.
Deed je dat tegen City ook?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mezelf kennende haak ik ZIEDEND af bij 0-2.
Helaas is DJ Panic niet meer zo in trek bij de ELITE in het Maasgebouw, dit geheel ten onrechte.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen DJ Panic, jouw favoriet toch?
Alsof wanbetalende Italiaantjes zo'n topspits kunnen betalen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:59 schreef Wotte het volgende:
Gimenez met een voet uit de deur? AC Milan.
Eindelijk.
DJ Tinnitus zal gemist worden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas is DJ Panic niet meer zo in trek bij de ELITE in het Maasgebouw, dit geheel ten onrechte.
Shaktar en Praag staan al onder ons. Daar maak ik mij geen zorgen over, maar Celtic (moeten tegen Young Boys), Stuttgart, City, Real en PSG staan in je nek te hijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
8 ploegen kunnen ons nog voorbij, we mogen er nog 4 zakken.
Sjachtar staat op -8, Sparta Praag op -11, wij op -1. Dus het maakt werkelijk uit wat de uitslag wordt ja, want als je een harde zeperd oploopt kan sjachtar je voorbij... dus ja doelsaldo probleem zie ik wel als een reeel scenario.
Misschien moeten we AC vertellen dat ie het alleen goed doet in combinatie met Stengs en Zerrouki. Mooi pakket voor 30 miljoen euro nu, en 20 miljoen in de zomer. Koopje!quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:59 schreef Wotte het volgende:
Gimenez met een voet uit de deur? AC Milan.
Eindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |