quote:24 🇳🇱 Feyenoord 68.000 15.000 8.000 17.000 24.000 4.000
25 🇳🇱 PSV 62.000 14.000 17.000 11.000 10.000 10.000
27 🇳🇱 Ajax 61.000 7.000 5.000 8.000 22.000 19.000
40 🇳🇱 AZ 48.000 6.000 4.000 19.000 13.000 6.000
144 🇳🇱 FC Twente 9.000 4.000 2.500 2.500 0.000 0.000
Hier moet je even helpenquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:44 schreef KingRoland het volgende:
@:alopio @:wotte en @:Steven184 IN THE MUD voor het in twijfel trekken van Yvette1982
Echt zo’n FM uitslag, maar desalniettemin erg lekker voor julliequote:Op donderdag 23 januari 2025 00:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat een afwezige Zerrouki meer voordeel dan nadeel gaf, want die paar counters van ons gingen toch vrij snel. Maar verder moet je ook niet te veel tactische analyses er op los laten, dit was echt tegen alle verhoudingen in. 20% balbezit, drie kansen, 3-0. Tja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:18 schreef Tjoent het volgende:
Wat een geweldige prestatie
Gecondoleerd ouwe reus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He bah, gecondoleerd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik Priske was, zou ik ze zelf een persco beleggen en zeggen dat ik niet verder wil met een club die zo knullig en respectloos is met de communicatie. Dan houdt hij de eer aan zichzelf en krijgt Feyenoord wat het verdient in deze.quote:
Gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die blessure heeft hem goed gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:14 schreef Caland het volgende:
Santi werd gisteren weer even 20 miljoen meer waard
@:wotte
Gecondoleerd! Mooie prestatie ter ere van hem danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan krijgt hij geen afkoopsom mee.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als ik Priske was, zou ik ze zelf een persco beleggen en zeggen dat ik niet verder wil met een club die zo knullig en respectloos is met de communicatie. Dan houdt hij de eer aan zichzelf en krijgt Feyenoord wat het verdient in deze.
Als ik Feyenoord was, dan was ik allang met een statement gekomen om duidelijkheid te scheppen. Het lijkt wel of ze hun reputatie niet willen redden zo.
Dan krijgt hij geen zak geld mee. Hij kan beter die idioot Dennis het vuile werk laten doen met een mooie oprotpremie erbij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als ik Priske was, zou ik ze zelf een persco beleggen en zeggen dat ik niet verder wil met een club die zo knullig en respectloos is met de communicatie. Dan houdt hij de eer aan zichzelf en krijgt Feyenoord wat het verdient in deze.
Als ik Feyenoord was, dan was ik allang met een statement gekomen om duidelijkheid te scheppen. Het lijkt wel of ze hun reputatie niet willen redden zo.
Godgodquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
JAAA Gimenez!!!![]()
![]()
![]()
@:onlogisch @:zipportal @:rambodirk @:caland @:ggmm @:coco
De Wolf is gewoon een mokerdomme gast. Stukje cultuurbewakingquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:44 schreef alopio het volgende:
Wat vinden wij trouwens van de rol van John de Wolf. Je leest een beetje dat het niet echt matcht tussen Priske en zijn assistenten en de Wolf en dat Priske de Wolf wilde vervangen. Te Kloese wilde dit niet.
Ongeacht of dit waar is vind ik dat mocht dit spelen je ten alle tijde achter je hoofdtrainer moet staan. De Wolf is een icoon natuurlijk maar ook “maar” een 3e assistent. Of je moet als club zelf ook niet met je trainer verder willen om andere redenen.
Maar als je voor lange termijn gaat en een trainer wil een andere assistent moet je dat gewoon doen natuurlijk
Voor een land waarin we verdacht slecht zijn in symboliek, vinden we het wel weer leuk om 'cultuurbewakers' als symboolmaatregel in de staf te zetten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Wolf is gewoon een mokerdomme gast. Stukje cultuurbewakingWeg met domme John
Prima assistent hoor als pionnen zetter maar als een nieuwe trainer zegt het past niet dan moet je gewoon afscheid nemen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebruik je verstand, godverredomme.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |