quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Dit was altijd al een insider dus!
Leuk, dat zijn dan niet zo heel veel mogelijkheden, binnen deze landenbingo.quote:een Nederlandse speler die niet happy is
Ik denk dat een afwezige Zerrouki meer voordeel dan nadeel gaf, want die paar counters van ons gingen toch vrij snel. Maar verder moet je ook niet te veel tactische analyses er op los laten, dit was echt tegen alle verhoudingen in. 20% balbezit, drie kansen, 3-0. Tjaquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En de spelers die het hart van het elftal vormen op het middenveld waren ook absent. Als die terugzijn, moeten ze weer het spel vorm geven. Daarnaast heeft Feyenoord vooral problemen als het zelf het spel moet maken. Vandaag komen die problemen niet aan bod als je het doel moet belegeren.
Stengs of Timber gok ik. Toevallig dacht ik meteen aan die 2quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Leuk, dat zijn dan niet zo heel veel mogelijkheden, binnen deze landenbingo.
1 Justin Bijlow
2 Bart Nieuwkoop
3 Thomas Beelen
4 In-beom Hwang
5 Gijs Smal
6 Ramiz Zerrouki
7 Jakub Moder
8 Quinten Timber
9 Ayase Ueda
10 Calvin Stengs
11 Quilindschy Hartman
14 Igor Paixăo
15 Facundo González
16 Hugo Bueno
17 Luka Ivanusec
18 Gernot Trauner
19 Julián Carranza
20 Jeyland Mitchell
21 Plamen Andreev
22 Timon Wellenreuther
23 Anis Hadj Moussa
24 Gjivai Zechiël
26 Givairo Read
27 Antoni Milambo
29 Santiago Gimenez
30 Jordan Lotomba
33 Dávid Hancko
34 Chris-Kévin Nadje
38 Ibrahim Osman
41 Mannou Berger
49 Zepiqueno Redmond
Laten we er van uitgaan dat ook de groentjes niet al te veel te zeggen hebben, dan vallen Zechiel, Read, Milambo, Berger en Redmond ook af.
Blijven over Bijlow, Nieuwkoop, Beelen, Smal, Zerrouki, Timber, Stengs en Hartman.
Hartman is een lieve jongen (tevens Blessa), Beelen, Smal, Zerrouki en Nieuwkoop zijn low status.
Wie zou er ontevreden zijn: Bijlow, Timber of Stengs. Ik gok op pislulletje Stengs.
Viel me wel op dat hij in het feestgedruis zowat helemaal alleen was.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat hem het seizoen maar gewoon afmaken.
Stengs lag er destijds al een tijdje uit, ik denk dat het gewoon Bijlow was eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:43 schreef De_Pel het volgende:
Wie zou er ontevreden zijn: Bijlow, Timber of Stengs. Ik gok op pislulletje Stengs.
Die was in september net geblesseerd geraakt. Bijlow zat op de bank, dus dat is de meest logische optie. Heeft ook de meeste connecties binnen het Legioen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Leuk, dat zijn dan niet zo heel veel mogelijkheden, binnen deze landenbingo.
1 Justin Bijlow
2 Bart Nieuwkoop
3 Thomas Beelen
4 In-beom Hwang
5 Gijs Smal
6 Ramiz Zerrouki
7 Jakub Moder
8 Quinten Timber
9 Ayase Ueda
10 Calvin Stengs
11 Quilindschy Hartman
14 Igor Paixăo
15 Facundo González
16 Hugo Bueno
17 Luka Ivanusec
18 Gernot Trauner
19 Julián Carranza
20 Jeyland Mitchell
21 Plamen Andreev
22 Timon Wellenreuther
23 Anis Hadj Moussa
24 Gjivai Zechiël
26 Givairo Read
27 Antoni Milambo
29 Santiago Gimenez
30 Jordan Lotomba
33 Dávid Hancko
34 Chris-Kévin Nadje
38 Ibrahim Osman
41 Mannou Berger
49 Zepiqueno Redmond
Laten we er van uitgaan dat ook de groentjes niet al te veel te zeggen hebben, dan vallen Zechiel, Read, Milambo, Berger en Redmond ook af.
Blijven over Bijlow, Nieuwkoop, Beelen, Smal, Zerrouki, Timber, Stengs en Hartman.
Hartman is een lieve jongen (tevens Blessa), Beelen, Smal, Zerrouki en Nieuwkoop zijn low status.
100% Zerrouki. Timber en Stengs hadden in september geen reden om ontevreden te zijn over hun eigen positie.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stengs of Timber gok ik. Toevallig dacht ik meteen aan die 2
Waar, anderzijds lijkt Bijlow zich heel professioneel opgesteld te hebben en heeft hij in al die jaren Feyenoord wel slechter gehad (Stamquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs lag er destijds al een tijdje uit, ik denk dat het gewoon Bijlow was eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door De_Pel op 23-01-2025 00:59:20 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Alsof iemand naar die Marokkaan luistertquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
100% Zerrouki. Timber en Stengs hadden in september geen reden om ontevreden te zijn over hun eigen positie.
Trouwens, 100% dat het Bijlow was, die Yvette heeft wel vaker inside info over Bijlow gegeven:quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar, anderzijds lijkt Bijlow zich heel professioneel opgesteld te hebben en heeft hij in al die jaren Feyenoord wel slechter gehad (Stam).
Stengs daarentegen wilde graag weg, kwam alleen voor slot, heeft gewoon een vervelende janksmoel en is op het veld een mietje dus daarbuiten vast ook.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:52 schreef yvette1982 het volgende:
Hij heeft gisteren een scan gehad om te kijken of het goed heelt. Ik zal eens kijken of ik erachter kan komen wat daar uit is gekomen.
quote:Op maandag 6 maart 2023 12:25 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb helaas slecht nieuws gehoord over Bijlow, die lijkt de klassieker niet te gaan halen. Dat zal eerder eind maart/begin april worden voor hij kan spelen.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alsof iemand naar die Marokkaan luistert
Ga eerst maar eens ballen voor je je laadklep opent.
Is Yvette de vriendin van Cheverno van A.?quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trouwens, 100% dat het Bijlow was, die Yvette heeft wel vaker inside info over Bijlow gegeven:
[..]
[..]
Goed speurwerk!quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trouwens, 100% dat het Bijlow was, die Yvette heeft wel vaker inside info over Bijlow gegeven:
[..]
[..]
Ik zeg gewoon eerlijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Yvette de vriendin van Cheverno van A.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Die Jeau den Hoer lijkt me anders ook een aardige roddeltantequote:Op donderdag 23 januari 2025 00:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bijlow ziet óók in dat spelers als Stengs het heilige vuur missen.quote:Bijlow kreeg voor de wedstrijd mee dat Brian Priske dreigt ontslagen te worden bij de Rotterdammers. Zijn focus lag echter ergens anders. "Ik heb er nul energie in gestopt, wat er buiten deze wedstrijd om rondging", aldus de keeper, die daarna de vraag krijgt of hij tevreden is over de Deense trainer. "Nou, ik denk dat we in de Eredivisie niet presteren zoals we moeten presteren. Of dat aan de trainer ligt, dat weet ik niet. Het ligt ook zeker aan de spelersgroep. Wij moeten het laten zien op het veld. Het zegt wel wat dat we het in de Champions League wel laten zien. Daar moeten we volgende week op voortborduren, maar ook zeker in de competitie."
algerijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alsof iemand naar die Marokkaan luistert
Ga eerst maar eens ballen voor je je laadklep opent.
"En zo zie je maar weer dat ik door mijn jarenlange ervaring en intensief speurwerk ook deze zaak weer tot een goed einde heb gebracht"quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |