SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Same shit, different day
SC hopper present
De dag is gelijk slecht begonnen begrijp ik?quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier geen Ed Sheeran vrije dag.
Deze dag is alweer gedoemd. Ik wil weer terug naar bed.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier geen Ed Sheeran vrije dag.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Deze dag is alweer gedoemd. Ik wil weer terug naar bed.
Wie van onze jonkies gaat zich opgeven?quote:De beoogde kandidaten zijn tussen de 17 en 28 jaar oud en moeten kunnen zingen dansen en entertainen, zegt een woordvoerder tegen NU.nl.
Ja, ik stapte de auto in, startte de auto. Eerste liedje op de radio was van Ed.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De dag is gelijk slecht begonnen begrijp ik?
Ah, ik ben net te oud. Wat jammer nou.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:42 schreef NailQueen het volgende:
René Froger gaat op zoek naar leden voor een jonge variant van zijn groep De Toppers.
[..]
Wie van onze jonkies gaat zich opgeven?
Zouden ze zelf wel het goede voorbeeld kunnen geven voor al die dingen die ze verlangen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:42 schreef NailQueen het volgende:
René Froger gaat op zoek naar leden voor een jonge variant van zijn groep De Toppers.
[..]
Wie van onze jonkies gaat zich opgeven?
Dan is het dus wel je eigen keuze. Want je hebt dus een radiozender opstaan die Ed Sheeran draaitquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik stapte de auto in, startte de auto. Eerste liedje op de radio was van Ed.
Zonderdag?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:52 schreef Strani het volgende:
En tevens een goedemorgen allen op deze zonnige donderdag.
Radio 2, want Jan-Willem en Jeroenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het dus wel je eigen keuze. Want je hebt dus een radiozender opstaan die Ed Sheeran draaitIk hoor buiten de Top2000 nooit zijn muziek op de radio
Dan zoek je het dus wel gewoon zelf op hequote:Op donderdag 23 januari 2025 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Radio 2, want Jan-Willem en Jeroen
Ja, het is zeker een regio die ondanks de moeilijke omstandigheden best potentie heeft. Mits men natuurlijk tegen de corruptie blijft strijden en een poging doet het dialect enigszins in lijn te brengen met de nationale taalstandaard.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het is zeker een regio die ondanks de moeilijke omstandigheden best potentie heeft. Mits men natuurlijk tegen de corruptie blijft strijden en een poging doet het dialect enigszins in lijn te brengen met de nationale taalstandaard.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het is zeker een regio die ondanks de moeilijke omstandigheden best potentie heeft. Mits men natuurlijk tegen de corruptie blijft strijden en een poging doet het dialect enigszins in lijn te brengen met de nationale taalstandaard.
Ja ja, je wilt gewoon de corruptie in stand houden omdat dat beter uitkomtquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ik voel me vandaag wederom weggepest!
De coëfficiënten-polonaise is terug van weggeweestquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:47 schreef Redefine het volgende:
Nederlandse clubs vier uit vierNu hopelijk Ajax nog voor de perfecte voetbalweek.
Rustig is het wel ja.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:42 schreef BillDauterive het volgende:
AZ gewonnen, FC Twente ook. Lekker. Nu even rustig naar Ajax kijken.
Zwakste tegenstander, maar de meeste moeite...quote:
10 punten uit de eerste vier wedstrijden, 0 punten uit de drie ernaquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ajax had zo'n goede uitgangspositie, maar verknalt het met onnodige nederlagen.
Relax.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd voor muziek om me rustig te krijgen. Dit liedje helpt er wel bij.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
10 punten uit de eerste vier wedstrijden, 0 punten uit de drie erna
Hou me niet tegen, laat me lekker gaan!quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Relax.
Doe het niet!quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hou me niet tegen, laat me lekker gaan!
Toch moet je die club niet onderschatten hoor, wonnen afgelopen zomer met maar liefst 7-0 van UE Santa Coloma, toch maar mooi de kampioen van Andorra.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:12 schreef Redefine het volgende:
Ik zie dat het 25 jaar geleden is dat een Letse club een Europese wedstrijd heeft gewonnen. Kapot schamen is nog een understatement voor die spelers en de coach
Afgelopen september was het voor mij ook een uitwedstrijd in Riga, maar ik toen niet verlorenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toch moet je die club niet onderschatten hoor, wonnen afgelopen zomer met maar liefst 7-0 van UE Santa Coloma, toch maar mooi de kampioen van Andorra.
Lekker! Waar?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:50 schreef Troel het volgende:
Wel handig die voetbalavonden, dan kan ik in een keer een heel eind doorscrollen
Ik ben gisteren heerlijk uit eten geweest met mijn kerel. Was echt fijn!
Iets anders denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:51 schreef Momo het volgende:
Morgen kiest Luxemburg hun inzending en horen we het nummer waarom Belgie op nummer 1 in de odds zou staan.
[success]
Zaterdag 25 januari
[F] Luxemburg [topic link] Luxembourg Song Contest 2025 20:00-23:00
[H]Litouwen [topic link] Eurovizija.LT semi 3 20:00-22:00
[H] België [topic link] Eurosong showcase 2 20:50 - 21:55
[N] Slovenië [topic link] EMA nummers uitgebracht 20:00
[/success]
Ik ga morgen wel kijken naar NFs, kijk WIDM wel terug. Waar kijken jullie naar?
Ik ben wel benieuwd naar Luxemburg. Vorig jaar hadden ze een goede show neergezetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:51 schreef Momo het volgende:
Morgen kiest Luxemburg hun inzending en horen we het nummer waarom Belgie op nummer 1 in de odds zou staan.
[success]
Zaterdag 25 januari
[/success]
Ik kijk weer Widm, want ik kijk samen met ouders.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:51 schreef Momo het volgende:
[success]
Zaterdag 25 januari
[/success]
Ik ga denk ik Luxemburg kijken met af en toe naar België voor de nummers van Mentissa en Red Sebastian.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar Luxemburg. Vorig jaar hadden ze een goede show neergezet
Maar die Belgische nummers zie je volgende week toch ook al in Eurosong?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Luxemburg kijken met af en toe naar België voor de nummers van Mentissa en Red Sebastian.
Maar ik wil natuurlijk zo mogelijk weten of die de hype waard zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar die Belgische nummers zie je volgende week toch ook al in Eurosong?
Leukquote:
Zou er tegen in gaan echt werken ? Lijkt erop dat mensen vooral boos zijn en tegen dingen aan willen schoppen, "owning the libs", "end woke" en dat soort uitspraken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:12 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik merk de laatste dagen dat ik steeds bozer word op al die rechts-gekkies die van de wereld een slechtere plek maken. Zeker nu met al dat gedoe in de VS inclusief nazigroet van Musk die door gekkies wordt afgedaan als 'het is niks', krijg ik het gevoel dat de 'normale mensen' vinden dat we lang genoeg de ruimte hebben gegeven aan dit soort idioten, inclusief hun aanhangers.
Het voelt als nu of nooit. Of nú tegenstand bieden, en daarbij niks willen schuwen, of alles over ons heen laten komen als westerse wereld en ons richting een nieuwe nazi-tijd laten leiden.
Ik denk dat we in elk geval harder moeten worden tegen domme racistische en homofobe uitspraken. Ons ook harder moeten uitspreken tegen die absurde 'balans' die de media tegenwoordig proberen te brengen tussen feiten en idiote meningen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou er tegen in gaan echt werken ? Lijkt erop dat mensen vooral boos zijn en tegen dingen aan willen schoppen, "owning the libs", "end woke" en dat soort uitspraken.
Wat mij vooral opvalt is dat die rechtse wappies op alles de schuld leggen bij links. Zo zag ik ook reacties bij het interview van Martijn Krabbe over zijn longkanker. Dat het niet eerder ontdekt was was de schuld van het vorige linkse kabinet etc. Het gaat hier om iemand die ongeneeslijk ziek is. Doe even normaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:12 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik merk de laatste dagen dat ik steeds bozer word op al die rechts-gekkies die van de wereld een slechtere plek maken. Zeker nu met al dat gedoe in de VS inclusief nazigroet van Musk die door gekkies wordt afgedaan als 'het is niks', krijg ik het gevoel dat de 'normale mensen' vinden dat we lang genoeg de ruimte hebben gegeven aan dit soort idioten, inclusief hun aanhangers.
Het voelt als nu of nooit. Of nú tegenstand bieden, en daarbij niks willen schuwen, of alles over ons heen laten komen als westerse wereld en ons richting een nieuwe nazi-tijd laten leiden.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zoals Red Sebastian een ESF kan winnen, maar ik ben wel heel benieuwd naar zijn liedje!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:51 schreef Momo het volgende:
[success]
Zaterdag 25 januari
[/success]
Ah ja dat merk ik ook vaak, dat men zelfs bij totaal ongerelateerde artikelen manieren vindt om het politiek te maken. Heel vreemd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat mij vooral opvalt is dat die rechtse wappies op alles de schuld leggen bij links. Zo zag ik ook reacties bij het interview van Martijn Krabbe over zijn longkanker. Dat het niet eerder ontdekt was was de schuld van het vorige linkse kabinet etc. Het gaat hier om iemand die ongeneeslijk ziek is. Doe even normaal.
Schuld van Paars?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat mij vooral opvalt is dat die rechtse wappies op alles de schuld leggen bij links. Zo zag ik ook reacties bij het interview van Martijn Krabbe over zijn longkanker. Dat het niet eerder ontdekt was was de schuld van het vorige linkse kabinet etc. Het gaat hier om iemand die ongeneeslijk ziek is. Doe even normaal.
Ja de wappies hebben niet door dat het laatste linkse kabinet stampt uit 2002. Inmiddels 23 jaar geleden. (Voelen we ons al oud?)quote:
Sorry, hoe is het iemands schuld dat dat niet eerder ontdekt is? Tering.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk al na de winst van Trump. Er is gewoon geen fatsoenlijke verklaring te geven waarom iemand buiten Amerikanen zelf die niet moreel corrupt is, pro Trump zou zijn. Voor Amerikanen is het dan nog wel complexer, al vind ik niet dat dat ze volledig vrij pleit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:12 schreef Strani het volgende:
Ja. Bijna elk onderwerp draait al heel snel op woke, buitenlanders/islam en/of rechts-links uit. Hoe willekeurig dan ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat merk ik ook vaak, dat men zelfs bij totaal ongerelateerde artikelen manieren vindt om het politiek te maken. Heel vreemd.
Als die mensen in de positie komen om beslissingen te nemen of te beinvloeden moeten we er wel tegenaan gaan. En op dat punt zijn we ondertussen wel beland denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou er tegen in gaan echt werken ? Lijkt erop dat mensen vooral boos zijn en tegen dingen aan willen schoppen, "owning the libs", "end woke" en dat soort uitspraken.
Breng John de Mol nu niet op een idee. Straks zien we getrouwtrek nog terug bij SBS6.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:10 schreef Troel het volgende:
Ik moest lachen:
https://www.nu.nl/schaats(...)langebaan.html#nujij
Toptalent Daleman (17) na getrouwtrek voor nu even terug op langebaan
Getrouwtrek
De bruidegommen pakken de sleep vast van de bruid waar ze het liefst mee willen trouwen...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Breng John de Mol nu niet op een idee. Straks zien we getrouwtrek nog terug bij SBS6.
De details moeten nog wel even worden uitgewerkt.
Klinkt eerder als een volkssport die ze op het platteland bezigen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:39 schreef H_T het volgende:
[..]
De bruidegommen pakken de sleep vast van de bruid waar ze het liefst mee willen trouwen...
Als de soepkommen van de Honeymoonquiz terugkeren zou dat het wel leuker makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Breng John de Mol nu niet op een idee. Straks zien we getrouwtrek nog terug bij SBS6.
De details moeten nog wel even worden uitgewerkt.
Dat was leuk. Touwrekken voor de bruidgom met soepkommen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als de soepkommen van de Honeymoonquiz terugkeren zou dat het wel leuker maken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:23 schreef NailQueen het volgende:
De avond is begonnen. Ik heb mijn disneyfilm opgezet: de kleine zeemeermin(in het engels)
Ook prima, ging mij meer om het lied.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van live actions. Ik heb de klassieker op staan![]()
Look at this stuff,quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:23 schreef NailQueen het volgende:
De avond is begonnen. Ik heb mijn disneyfilm opgezet: de kleine zeemeermin(in het engels)
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ook prima, ging mij meer om het lied.
Oh, en jij bent toch ook in Kopenhagen geweest? Dan heb je dit dus ook gezien
[ afbeelding ]
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb er uiteraard een klassieke toeristenkiekje gemaaktPrins Erik heb ik helaas nooit gevonden.
Die is er vroeger wel geweest!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:53 schreef NailQueen het volgende:
Een prins vinden die ook nog Erik heet. Lijkt me een lastige opgave. Maar volgens Luctor kan het!
quote:Erik Frederik Christiaan Alexander van Denemarken, Graaf van Rosenborg (Kopenhagen, 8 november 1890 – aldaar, 10 september 1950) was een Deense prins uit het huis Sleeswijk-Holstein-Sonderburg-Glücksburg.
Morgen is de nf van Luxemburg. Misschien daarna.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
Wanneer komt er weer een afterparty?Morgen, volgende week?
Oh, was dat ook nog een vereiste.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:53 schreef NailQueen het volgende:
Een prins vinden die ook nog Erik heet. Lijkt me een lastige opgave. Maar volgens Luctor kan het!
Zat jij gisteren in de treinquote:
Nee! Ik ben gisteren mijn dorp niet uit geweest en heb geen enkel bewield voertuig gebruikt.quote:
Mijn trein was kapotquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee! Ik ben gisteren mijn dorp niet uit geweest en heb geen enkel bewield voertuig gebruikt.
Hoezo, wat was er aan de hand?
Ah. Veel vertraging?quote:
Hmm ik weet vrij weinig over het Cambodjaanse pensioenstelsel maar verder weet ik denk ik van alles wel ietsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:56 schreef BillDauterive het volgende:
Wow, deze man weet veel. Is er iets waar Strani geen verstand van denkt te hebben?
Dat hebben ze daar juist gekopieerd van het Laotiaanse pensioenstelsel. Dus dan moet je het wel kennen .quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik weet vrij weinig over het Cambodjaanse pensioenstelsel maar verder weet ik denk ik van alles wel iets
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:22 schreef NailQueen het volgende:
Als je dacht dat het allemaal niet erger kon worden. Net in de stad was een draaiorgel die muziek maakte van Ed Sheeran.
Jawel maar ik begreep dat de huidige regering net op 10 januari een aantal veranderingen heeft doorgevoerd die effect gaan hebben op vooral mensen die in de medische sector hebben gewerkt. En ik heb nog geen tijd gehad me écht te verdiepen in de getallen. Vandaar dat ik zeg dat ik over dit onderwerp momenteel geen afdoende kennis heb.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar juist gekopieerd van het Laotiaanse pensioenstelsel. Dus dan moet je het wel kennen .
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:22 schreef NailQueen het volgende:
Als je dacht dat het allemaal niet erger kon worden. Net in de stad was een draaiorgel die muziek maakte van Ed Sheeran.
De draaiorgelman heb ik uiteraard niets gegeven.
Wat ergquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:22 schreef NailQueen het volgende:
Klopt. Maar dat hebben ze dan weer afgekeken van Sri Lanka.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ik begreep dat de huidige regering net op 10 januari een aantal veranderingen heeft doorgevoerd die effect gaan hebben op vooral mensen die in de medische sector hebben gewerkt. En ik heb nog geen tijd gehad me écht te verdiepen in de getallen. Vandaar dat ik zeg dat ik over dit onderwerp momenteel geen afdoende kennis heb.
Dat ligt wat genuanceerder. Dat het uit Sri Lanka komt klopt, maar dan wel specifiek uit de Oostelijke Provincie ofwel Næ̆gĕnahira Paḷāta (vergeef me eventuele spellingfouten). En omdat die provincie momenteel wordt bestuurd door een betwiste deelregering, wordt de legitimiteit van de maatregelen ook in Cambodja in twijfel getrokken. Dus wat ik al zei; ik weet er beschamend weinig van.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat hebben ze dan weer afgekeken van Sri Lanka.
Als alternatief kan ik je wijzen op de statuten van Mongolië. Dan kom je er denk ik wel uit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ligt wat genuanceerder. Dat het uit Sri Lanka komt klopt, maar dan wel specifiek uit de Oostelijke Provincie ofwel Næ̆gĕnahira Paḷāta (vergeef me eventuele spellingfouten). En omdat die provincie momenteel wordt bestuurd door een betwiste deelregering, wordt de legitimiteit van de maatregelen ook in Cambodja in twijfel getrokken. Dus wat ik al zei; ik weet er beschamend weinig van.
Maar dan alleen die van Ulan Batar. Buiten de hoofdstedelijke regio gebruiken ze andere statuten. Die meer vergelijkbaar zijn met wat ze in Kyrgyzstan doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als alternatief kan ik je wijzen op de statuten van Mongolië. Dan kom je er denk ik wel uit.
Oké. Artikel 305.1.16 lijkt inderdaad wel duidelijkheid te bieden, hoewel ik er nu alleen even snel doorheen gelezen heb hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als alternatief kan ik je wijzen op de statuten van Mongolië. Dan kom je er denk ik wel uit.
Klopt, hoewel Mongolië zoals we ongetwijfeld allemaal weten, zeker sinds de regio-hervorming van 2004, zéér is ingericht op de belangen van de hoofdstedelijke regio.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dan alleen die van Ulan Batar. Buiten de hoofdstedelijke regio gebruiken ze andere statuten. Die meer vergelijkbaar zijn met wat ze in Kyrgyzstan doen.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dan alleen die van Ulan Batar. Buiten de hoofdstedelijke regio gebruiken ze andere statuten. Die meer vergelijkbaar zijn met wat ze in Kyrgyzstan doen.
Ik heb vernomen dat Trump die overige regios wil gaan overnemen/bezetten als strategische positie t.o.v Rusland en China.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, hoewel Mongolië zoals we ongetwijfeld allemaal weten, zeker sinds de regio-hervorming van 2004, zéér is ingericht op de belangen van de hoofdstedelijke regio.
Maar dat laatste is ook wel voldoende voor een ziener als jijquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Artikel 305.1.16 lijkt inderdaad wel duidelijkheid te bieden, hoewel ik er nu alleen even snel doorheen gelezen heb hoor.
Ja, de opkomst van de Mongolentak van de BBB heeft daar ook zijn oorsprong in. Veel te weinig aandacht voor de belangen van de nomaden in de provincies langs de Chinese grens.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, hoewel Mongolië zoals we ongetwijfeld allemaal weten, zeker sinds de regio-hervorming van 2004, zéér is ingericht op de belangen van de hoofdstedelijke regio.
Haha ja en het frappante is dat daar in de noordelijke provincie Khövsgöl volgens een recent rapport nog best interesse voor is. Met ruim 132k inwoners is dat toch een significante ontwikkeling.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Trump die overige regios wil gaan overnemen/bezetten als strategische positie t.o.v Rusland en China.
Klopt zeker!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de opkomst van de Mongolentak van de BBB heeft daar ook zijn oorsprong in. Veel te weinig aandacht voor de belangen van de nomaden in de provincies langs de Chinese grens.
Hij schijnt eigenlijk vooral interesse te hebben omdat mensen hem vaak een mongool noemen en hij denkt dat het een koosnaam is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en het frappante is dat daar in de noordelijke provincie Khövsgöl volgens een recent rapport nog best interesse voor is. Met ruim 132k inwoners is dat toch een significante ontwikkeling.
En al die Mongoolse varkensboeren niet vergeten he.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de opkomst van de Mongolentak van de BBB heeft daar ook zijn oorsprong in. Veel te weinig aandacht voor de belangen van de nomaden in de provincies langs de Chinese grens.
Niet eens een schop?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:22 schreef NailQueen het volgende:
Hoezo?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederland genaaid bij het tennis.
Japanse kreeg het punt omdat de bal twee keer zou hebben gestuiterd, maar dat was helemaal niet zo (ook te zien op de beelden).quote:
Oh oké. Is dit een landentoernooi?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Japanse kreeg het punt omdat de bal twee keer zou hebben gestuiterd, maar dat was helemaal niet zo (ook te zien op de beelden).
@Luctor.et.Emergo zal het hier over hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh oké. Is dit een landentoernooi?
Ahh oké dank je wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo zal het hier over hebben
Rolstoeltennisster Van Koot verliest finale Australian Open van Kamiji
Voor de eerste keer dit seizoen wel direct meegekekenquote:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo zal het hier over hebben
Rolstoeltennisster Van Koot verliest finale Australian Open van Kamiji
Nice, lust er nog wel 1quote:Op zondag 26 januari 2025 10:53 schreef Strani het volgende:
Tevens natuurlijk een hele goede zondagochtend lieve mensen. Iemand koffie?
Betekent dit dat je je rijbewijs en aan auto hebt?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:52 schreef Strani het volgende:
Toen ik eergisteren langs de lokatie van Benidorm Fest reed waren ze in elk geval al bezig met de opbouw buiten
Haha neequote:Op zondag 26 januari 2025 11:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Betekent dit dat je je rijbewijs en aan auto hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de hoofdingang van het Palacio de los Deportes.
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:16 schreef Strani het volgende:
Blauwe luchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de hoofdingang van het Palacio de los Deportes.
Zeldzaam fenomeen hierSame shit, different day
SC hopper present
Wie het kleine niet eert....quote:Op zondag 26 januari 2025 11:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry ik heb je een ander kopje gegeven, het vorige kopje was te groot.
Haha nee het is zo'n electrische step. Die zijn bij jullie geloof ik verboden? Maar hier zijn ze gereguleerd inmiddels. Mogen maximaal 25km.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat een soort fatbike, maar nog erger?
Je ziet @Strani wel op dikke wielen rondcrossen?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat een soort fatbike, maar nog erger?
Oeiquote:Op zondag 26 januari 2025 12:18 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb laatst een meisje aangereden die op een electrische scooter rondreed
Dit was meer een gewone scooter met een elektro motor, die mogen wel hier.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei
Nou ja er rijden ook een hoop idioten rond op die dingen hoor. Ik probeer me zelf zo goed mogelijk aan de regels te houden. Maar goed, als stepgebruiker zie ik dan ook weer een hoop automobilisten die geen rijbewijs zouden moeten hebben.
Ahh ja die dingen.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit was meer een gewone scooter met een elektro motor, die mogen wel hier.
Was wel zielig, ik reed gelukkig niet hard, maar had d'r totaal over het hoofd gezien
Fatbike is nog geen aparte categorie dus wordt als e-bike gezienquote:Op zondag 26 januari 2025 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja die dingen.
Dat in Nederland de steps niet mogen en fatbikes wel, heb ik nooit begrepen. Met een fatbike kan je veel meer schade aanrichten dan met zo'n step.
Oeh nicequote:Op zondag 26 januari 2025 16:53 schreef H_T het volgende:
Pan hachee staat op de kookplaat en die blijft daar nog ruim twee uur staan
Wij hadden boeuf bourguignon en die stond meer dan 4 uur op. Heerlijk!quote:Op zondag 26 januari 2025 16:53 schreef H_T het volgende:
Was de pan daar wel van op de hoogte en het daarmee eensquote:Op zondag 26 januari 2025 16:53 schreef H_T het volgende:
Die pan zoekt het maar uitquote:Op zondag 26 januari 2025 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was de pan daar wel van op de hoogte en het daarmee eens
Dat is wel het aparte ja. Waarbij wel nog het verschil is dat die steps op de stoep mogen rijden/vaak op de stoep rijden. Waardoor je als je in een stad loopt waar er veel van die steps rondrijden bijna constant moet opletten of je niet wordt aangereden. Je ziet ze in Europa in diverse steden vooral gebruikt worden door toeristen. En die kijken al helemaal niet op of om. Ben zelf dan uiteraard ook een toerist, maar zou als ik op zo'n step zou rijden echt wel anderen in de gaten houden.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja die dingen.
Dat in Nederland de steps niet mogen en fatbikes wel, heb ik nooit begrepen. Met een fatbike kan je veel meer schade aanrichten dan met zo'n step.
Inb4 een gele pannen staking in huize H_T dus.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Die pan zoekt het maar uit. Maar hij heeft goed meegewerkt, want alles was heerlijk mals
Ik zie dat minstens één van jullie een bierliefhebber is!quote:Op zondag 26 januari 2025 19:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hadden boeuf bourguignon en die stond meer dan 4 uur op. Heerlijk!
Ow en dit was dus ons project dit weekend:
[ afbeelding ]
En ja, dat is het recept voor de boeuf
Ja dat is zeker een probleem. Hier zijn de toeristen vaak ook de grootste idioten. Het is hier verplicht om op de weg te rijden of op het fietspad, mits aanwezig. Maar toeristen doen vooral wat ze willen. En ook wel een hoop locals op opgevoerde steps, helaas.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel het aparte ja. Waarbij wel nog het verschil is dat die steps op de stoep mogen rijden/vaak op de stoep rijden. Waardoor je als je in een stad loopt waar er veel van die steps rondrijden bijna constant moet opletten of je niet wordt aangereden. Je ziet ze in Europa in diverse steden vooral gebruikt worden door toeristen. En die kijken al helemaal niet op of om. Ben zelf dan uiteraard ook een toerist, maar zou als ik op zo'n step zou rijden echt wel anderen in de gaten houden.
Die doen vaak wel wat ze willen ja. Wat in Oost-Europa en de Balkan nog een extra probleem vormt, is dat de fietspaden vaak op de stoep liggen en niet heel consequent worden getekend (de ene keer links, de andere keer rechts). Dan moet je al extra goed opletten op de fietsers. Dan krijg je de steppers er nog bij.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is zeker een probleem. Hier zijn de toeristen vaak ook de grootste idioten. Het is hier verplicht om op de weg te rijden of op het fietspad, mits aanwezig. Maar toeristen doen vooral wat ze willen. En ook wel een hoop locals op opgevoerde steps, helaas.
Oh wat stomquote:Op zondag 26 januari 2025 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die doen vaak wel wat ze willen ja. Wat in Oost-Europa en de Balkan nog een extra probleem vormt, is dat de fietspaden vaak op de stoep liggen en niet heel consequent worden getekend (de ene keer links, de andere keer rechts). Dan moet je al extra goed opletten op de fietsers. Dan krijg je de steppers er nog bij.
Heb vaak genoeg op het fietspad gestaan of gelopen en dat ik het niet doorhadquote:Op zondag 26 januari 2025 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat stomJa dat klinkt wel gevaarlijk.
Jeetjequote:Op zondag 26 januari 2025 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg op het fietspad gestaan of gelopen en dat ik het niet doorhadGelukkig fietste er toen niemand. In Tirana wel aangereden door een fietser, maar daar was juist de fietser fout. Gelukkig voor mij zat mijn koffer ertussen, waardoor die fietser er meer last van had. Al heeft mijn koffer sindsdien wel een grauwe plek aan één kant zitten.
Maar dat lijkt mij toch meer dan logischquote:Op zondag 26 januari 2025 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje
Dus jij tegen die fietser schreeuwen over je koffer terwijl het ambulancepersoneel met de reanimatie bezig was?
In principe wel! En liefst gewoon in het Nederlands natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat lijkt mij toch meer dan logisch
UIteraard channelde ik mijn inner Glennis Grace. 'Klerelijer' dit 'Klerelijer' dat.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe wel! En liefst gewoon in het Nederlands natuurlijk.
Heel goed. Dat zouden we allemaal af en toe eens moeten doen voor onze mentale gezondheid. Misschien ook meer in dit topic.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
UIteraard channelde ik mijn inner Glennis Grace. 'Klerelijer' dit 'Klerelijer' dat.
Zeker. Als bonus mag je aan de bar zitten bij Vandaag Inside.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed. Dat zouden we allemaal af en toe eens moeten doen voor onze mentale gezondheid. Misschien ook meer in dit topic.
Ah, het Libelle-hoekje voor mannen!quote:Op zondag 26 januari 2025 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Als bonus mag je aan de bar zitten bij Vandaag Inside.
En na die afstand?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee het is zo'n electrische step. Die zijn bij jullie geloof ik verboden? Maar hier zijn ze gereguleerd inmiddels. Mogen maximaal 25km.
In principe kan je dan nog één kilometer door maar daarna wordt je door een automatisch systeem neergeschoten. Dus de meeste mensen nemen daar niet echt risico's mee.quote:
Snap ik. Wel goed bijhouden dan hoe ver je er al mee gereden hebt. En is die afstand eenmalig of wordt dat periodiek weer gereset?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe kan je dan nog één kilometer door maar daarna wordt je door een automatisch systeem neergeschoten. Dus de meeste mensen nemen daar niet echt risico's mee.
Het wordt periodiek gereset maar je weet nooit precies wannéér dat gebeurt, dus dat is soms wel spannend!quote:Op zondag 26 januari 2025 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snap ik. Wel goed bijhouden dan hoe ver je er al mee gereden hebt. En is die afstand eenmalig of wordt dat periodiek weer gereset?
Oeh spannend wel inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt periodiek gereset maar je weet nooit precies wannéér dat gebeurt, dus dat is soms wel spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2025 01:01 schreef Strani het volgende:
Werkprobleem van een ongebruikelijke orde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wat je door de deur naar buiten ziet is de voorraad lege flessen van 0.0 en radlerquote:Op zondag 26 januari 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat minstens één van jullie een bierliefhebber is!
Werkprobleem van een ongebruikelijke orde:Jeetje wat heftig. Lijkt me ook een raar idee dat je opeens hiermee geconfronteerd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Haha duidelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 07:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat je door de deur naar buiten ziet is de voorraad lege flessen van 0.0 en radlerDus dat verklaart het tegendeel. Dat stapeltje naast het pizzaboek is nog meuk die we verzamelen op festivals en dergelijke, de stickers moeten eigenlijk nog op de bierkoelkast. Ik denk dat je zou schrikken als je zou weten wat er aan speciaalbier staat aan de andere kant van de muur
Ja deze had ik niet op m'n bingokaart voor dit jaar staan, zeg maar. Oké je weet dat je een risico neemt als je iemand in dat land recruit, maar ik dacht dan meer aan gevaren voor de stad waarin hij woont. Niet dat hij alsnog opgeroepen zou worden.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeetje wat heftig. Lijkt me ook een raar idee dat je opeens hiermee geconfronteerd wordt.
Werkprobleem van een ongebruikelijke orde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Werkprobleem van een ongebruikelijke orde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Weet je wel hoe dichtbij mijn huis dat isquote:Op maandag 27 januari 2025 16:48 schreef Fred_B het volgende:
Zou jij op het vliegtuig stappen om het vaderland te redden als Putin’s leger in De Lutte staat @:strani ?
Fred_Beterschap! Heb je het erg te pakken?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben zelf ondertussen één van die miljoenmiljard mensen met de griep. Er gaat hier in België een ongekend zware golf rond.
Ik ben wel duidelijk zieker dan met een doorsnee verkoudheid. Ook hoofdpijn en koorts enzo erbij. Maar goed, het zal even een paar dagen doorzetten zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dichtbij mijn huis dat is
[..]
Fred_Beterschap! Heb je het erg te pakken?
New Mexico is al sinds nieuwjaarsdag aan het klooien met griepachtige klachten. Het lijkt nu ein-de-lijk de goede kant op te gaan.
- Het nummer dat u probeert te bereiken is momenteel niet beschikbaar. Probeer het op een later moment nog eens. -quote:Op maandag 27 januari 2025 16:48 schreef Fred_B het volgende:
Zou jij op het vliegtuig stappen om het vaderland te redden als Putin’s leger in De Lutte staat @:strani ?
Hier hebben we de piek als het goed is net bereikt. Echt absurd hoeveel mensen de griep dit jaar gehad hebben, ikzelf incluis.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben zelf ondertussen één van die miljoenmiljard mensen met de griep. Er gaat hier in België een ongekend zware golf rond.
We bellen Harry Vermeegen wel even om jou te pakken te krijgen.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
- Het nummer dat u probeert te bereiken is momenteel niet beschikbaar. Probeer het op een later moment nog eens. -
Ja, hier in de klas op school waren er 8 van de 23 afwezig. En dan zijn er al een heel stel (o.a. mijn kind) al weer terug van een afwezigheid.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier hebben we de piek als het goed is net bereikt. Echt absurd hoeveel mensen de griep dit jaar gehad hebben, ikzelf incluis.
Nou ja ik zou zeker mijn deel doen maar ik zie voor mezelf dan meer een rol weggelegd in social media-management voor Defensie of zo. Dat kan ik heel heroisch vanuit huis doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We bellen Harry Vermeegen wel even om jou te pakken te krijgen.
Wel lekker rustig in het verkeer en op school/kantoor.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hier in de klas op school waren er 8 van de 23 afwezig. En dan zijn er al een heel stel (o.a. mijn kind) al weer terug van een afwezigheid.
Ik zie in jou anders ook wel een goede Minister van Stikstofzaken in ballingschap. Dat je Vladimir weigert een vergunning te geven om Lelystad Haarlem met de grond gelijk te maken.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik zou zeker mijn deel doen maar ik zie voor mezelf dan meer een rol weggelegd in social media-management voor Defensie of zo. Dat kan ik heel heroisch vanuit huis doen.
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zie in jou anders ook wel een goede Minister van Stikstofzaken in ballingschap. Dat je Vladimir weigert een vergunning te geven om Lelystad Haarlem met de grond gelijk te maken.
Heeft de eerste halve finale ooit wel eens als tweede geloot eigenlijk? Ik heb de indruk dat de volgorde elk jaar hetzelfde is.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:50 schreef Fred_B het volgende:
Topic voor de loting morgenmiddag voor de liefhebber:
ESF / Loting voor de halve finales (Dinsdag 12.30 uur)
Heel goed. Als sneuvelen voor de Poepende Man geen vaderlandsliefde is, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]Ik zal mijn geboortestad met alle bureaucratische macht verdedigen!
Ja, daar zit een vermoeden van matchfixing in inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft de eerste halve finale ooit wel eens als tweede geloot eigenlijk? Ik heb de indruk dat de volgorde elk jaar hetzelfde is.
Is het om 12.30 uur? Normaal is het altijd in de avondquote:Op maandag 27 januari 2025 17:50 schreef Fred_B het volgende:
Topic voor de loting morgenmiddag voor de liefhebber:
ESF / Loting voor de halve finales (Dinsdag 12.30 uur)
En toch ging ik hier nu over nadenken, wat ik zou (kunnen) doen als het echt oorlog zou worden. Bij de Lutte bij de grens staan gaat hem niet worden. Ik zou wel willen helpen in de zorg voor zieken en gewonden.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik zou zeker mijn deel doen maar ik zie voor mezelf dan meer een rol weggelegd in social media-management voor Defensie of zo. Dat kan ik heel heroisch vanuit huis doen.
Dus @Fred_B, je mag hier paracetamol en kruidenthee halen voor het herstel van je griepquote:Op maandag 27 januari 2025 18:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
En toch ging ik hier nu over nadenken, wat ik zou (kunnen) doen als het echt oorlog zou worden. Bij de Lutte bij de grens staan gaat hem niet worden. Ik zou wel willen helpen in de zorg voor zieken en gewonden.
Dat is best een goede vraag eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 18:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
En toch ging ik hier nu over nadenken, wat ik zou (kunnen) doen als het echt oorlog zou worden. Bij de Lutte bij de grens staan gaat hem niet worden. Ik zou wel willen helpen in de zorg voor zieken en gewonden.
Stuur je die arme man met koorts de straat opquote:Op maandag 27 januari 2025 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus @:Fred_B, je mag hier paracetamol en kruidenthee halen voor het herstel van je griep
Ja dat vind ik ook altijd wel een goede vraag om jezelf te stellen. Ik denk dat wellicht niemand hier militair getraind is dus voordat we naar het front kunnen zou dat nog wel eerst moeten gebeuren. Maar men zou daarvoor neem ik aan eerder de jongeren kiezen.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja ik hoop ook altijd dat ik in het verzet zou gaan, maar vraag me af wat ik echt zou doen, of ik het zou durvenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd wel een goede vraag om jezelf te stellen. Ik denk dat wellicht niemand hier militair getraind is dus voordat we naar het front kunnen zou dat nog wel eerst moeten gebeuren. Maar men zou daarvoor neem ik aan eerder de jongeren kiezen.
Of je sowieso je land zou verdedigen, ook als je land wel eens de 'bad guy' zou kunnen zijn, vind ik ook een goede vraag om jezelf te stellen.
Tja, ik kan het front niet zomaar verlaten he!quote:Op maandag 27 januari 2025 20:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stuur je die arme man met koorts de straat op
Misschien in de communicatie. Ook best belangrijk, dat mensen weten wat ze moeten doen, heldere communicatie etc. Doe ik nu ook, maar dan niet militair.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt dat de overgrote meerderheid geen heldenrol zou durven vervullen. In het geval van een bezetting door een ander land is er wellicht nog wel meer sprake van emoties die meer mensen zouden overtuigen om meteen mee te vechten. Maar na de eerste paar weken zou die motivatie al een stuk minder zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik hoop ook altijd dat ik in het verzet zou gaan, maar vraag me af wat ik echt zou doen, of ik het zou durven![]()
Er is denk ik ook nog verschil tussen wat je zou doen tijdens een oorlog of tijdens een bezetting. Ik vermoed dat laatste geval dat veel mensen toch voor hun eigen hachje zouden gaan. En vermoed hetzelfde eigenlijk tijdens een oorlog, dat veel mensen pas echt zouden vechten als ze opgeroepen zouden worden.
Fysiek ben ik sowieso weinig waard, dus ik denk dat ik afgekeurd zou worden en dat wel prima vind. Meer energie voor het verzet
Dat lijkt me toch moeilijk lopen...quote:Op maandag 27 januari 2025 23:04 schreef H_T het volgende:
@:Nailqueen op TLC is nu een vrouw die de langste vinger- en teennagels ter wereld had! Inmiddels zijn ze nog 'maar' 15 cm lang
Dit is wel jouw favoriete zender geworden he?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:04 schreef H_T het volgende:
@:Nailqueen op TLC is nu een vrouw die de langste vinger- en teennagels ter wereld had! Inmiddels zijn ze nog 'maar' 15 cm lang
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
PostNl stuurt weer pakket naar bezorgpunt
Dit is al de 2de keer. Ik ga ze nu maar weer bellen dat ik dit niet accepteer.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Vorige week bij mij ook, volgens PostNL was ik niet thuis. Ik zat gewoon op de bank
Ja, je stond dus niet voor de deur te wachten op ze.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Vorige week bij mij ook, volgens PostNL was ik niet thuis. Ik zat gewoon op de bank
Laten we die drukke week nog drukker makenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:44 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer ik een drukke week heb wil iedereen opeens in die week een afspraak plannen. Wat is dat toch altijd
Hoef je geen handtekening voor te zetten?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had mijn telefoon besteld en ook gelijk nog wat andere dingetjes als 1 bestelling.
Kreeg ik net een mailtje dat het morgen wordt bezorgd en dat het door de brievenbus kan. Ik dacht. uh.. ga je mijn telefoon door de brievenbus bezorgen.
Maar het is een van de andere dingen die ik besteld had.
Voor dat deel niet. Zijn van die droogbollen, wilde mijn moeder hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoef je geen handtekening voor te zetten?
Net een klacht ingediend bij PostNL.
Voor mijn pakket moest ik blijkbaar een handtekening zetten. In die doos zit allen maar wol![]()
Effe zien of pakket vanmiddag bij het postnl punt is.
Ze had open schoenen en dan was het te doen, maar dansen zat er nog altijd niet inquote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch moeilijk lopen...
Zo ver zou ik nog niet gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is wel jouw favoriete zender geworden he?
Say yes to the dress Bridemaids is altijd leuk, want fittie tussen de bruid en de bruidsmeisjes over de bruidmeisjes jurken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo ver zou ik nog niet gaanMaar ze zenden wel fascinerende programma's uit, en My Strange Addiction (waar dit ook in zat) is best vermakelijk
Kijk je die troep?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Say yes to the dress Bridemaids is altijd leuk, want fittie tussen de bruid en de bruidsmeisjes over de bruidmeisjes jurken.
Je kan TLC programma's via HBO MAX kijken.
Als je HBO Max hebt welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Say yes to the dress Bridemaids is altijd leuk, want fittie tussen de bruid en de bruidsmeisjes over de bruidmeisjes jurken.
Jaquote:
Jij durft hier te komenquote:
Dus ik betaal met hbo max voor de troep van tlc?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
The Learning Channel is zo'n belachelijke naam voor wat er uitgezonden wordt dat TLC zelf die naam in de prullenbak heeft geworpen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja![]()
Je leert veel van de The Learning Channel
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag mijn F1 abonnement bij F1tv met een jaar verlengd.
Dit topic zit al heel lang in MyATquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij durft hier te komen![]()
Moet je niet even Viaplay verder kapot maken in F1?
Ik niet. Elke abonnee draagt bij aan het in leven houden van die dienst.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik verleng hem pas in maart.
Ik heb medelijden met Viaplay abonnee's betalen voor een dure streamingdienst met reclame
Vandaag zonder problemen naar werk gefietst.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat Vandaag geld terug vragen bij Qbuzz , want gisteren niet kunnen uitchecken omdat die apparaat weer in storing ging.
Verlenging gaat in per 1 april. Maar nu al besloten dat ik het toch ga doen. Maar ik zat eerst te kijken en zag alleen een per maand verlenging staan i.p.v. jaarverlenging. Maar toen ik naar mijn huidige abonnement ging, kon het wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik verleng hem pas in maart.
Ik heb medelijden met Viaplay abonnee's betalen voor een dure streamingdienst met reclame
Vandaag zonder problemen naar thuiskantoor gelopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag zonder problemen naar werk gefietst.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag zonder problemen naar thuiskantoor gelopen.
De tandarts heeft opeens mijn afspraak verplaatst naar de vrijdagmiddag. Op het moment wanneer ik de trein zit naar Amsterdamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laten we die drukke week nog drukker maken
Heb je kruipend al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ga je naar Amsterdam?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De tandarts heeft opeens mijn afspraak verplaatst naar de vrijdagmiddag. Op het moment wanneer ik de trein zit naar Amsterdam
Veel plezierquote:
Vroeger al gedaan.quote:
Dr. Pimple Popper is ook altijd smakelijk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo ver zou ik nog niet gaanMaar ze zenden wel fascinerende programma's uit, en My Strange Addiction (waar dit ook in zat) is best vermakelijk
Nou ja wat ik per DM ook al zei, de tickets voor Ed Sheeran waren voor deze week goedkoper dus het kwam gewoon zo uit. Sorryquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:44 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer ik een drukke week heb wil iedereen opeens in die week een afspraak plannen. Wat is dat toch altijd
Blij dat je weer heelhuids een dagje hard aan het FOK!ken kuntquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk echt een laptop uit het raam gooien als mijn favoriet niet een nationale finale wint.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:38 schreef Strani het volgende:
De laptop van Momo wordt aanstaande zaterdag in besloten kring geformatteerd
Hij had paar jaar geleden ineens problemen, toen opgelost, daarna geen problemen weer, maar goed hij was ook 7 jaar oud ondertussen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ineens of had je al eerder problemen?
Hij heeft een mooi leven gehad, RIPquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij had paar geleden ineens problemen, toen opgelost, daarna geen problemen weer, maar goed hij was ook 7 jaar oud ondertussen.
Laat me nog even genieten van een vrije dagquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja wat ik per DM ook al zei, de tickets voor Ed Sheeran waren voor deze week goedkoper dus het kwam gewoon zo uit. Sorry
Ja. Huidige telefoon is 6 jaar oud en moet ik meerdere keren per dag opladen om er de dag mee door te komen.quote:
Ja, dan is het nodig!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Huidige telefoon is 6 jaar oud en moet ik meerdere keren per dag opladen om er de dag mee door te komen.
Hoe had ik anders moeten leren dat vrouwen afknappen op mannen die dertig open blikken tonijn verspreid over het huis hebben staan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
The Learning Channel is zo'n belachelijke naam voor wat er uitgezonden wordt dat TLC zelf die naam in de prullenbak heeft geworpen.
Ik kreeg iedere 2 jaar een nieuwe van mijn werk, dat is nu iedere 3 jaar geworden. Zwaar skeer levenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:48 schreef Troel het volgende:
Mijn telefoon is ook bijna aan vervanging toe. Soms komt er een eng krakerig geluid uit in plaats van het geluid dat ik gewend ben.
Ondertussen ben ik aan het bedenken welke vegetarische broodjes ik morgen wil maken voor de lunch op mijn oude werk. In plaats van taart heb ik voorgesteld om afscheid te nemen met een lunch. En omdat met name de niet vleesetende collega vaak weinig keuze heeft, wilde ik het nu andersom doen: keuze voor haar.
Vis komt uit het water Bill, wel blijven opletten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp niet dat er vegetariërs zijn die wel vis eten. Hoe is dat anders dan vlees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |