quote:Sinds 22 juli 2024 is de zomer editie van De Slimste Mens weer op de buis.
Deze kandidaten zie je dit seizoen in De slimste mens:
Alle deelnemers van dit seizoen:
Afke Boven (NOS Journaal)
Anne-Maartje Lemereis (Componist des Vaderlands)
Appie Mussa (TikTokker)
Fay Lovsky (zanger)
Frida Boeke (podcast Hoeke en Boeke, schreef een boek over 'de zin en onzin van ons werkende leven')
Gullie (feestzanger en microbioloog)
Habtamu de Hoop (jongste kamerlid, PvdA)
Hannah Prins (klimaatactivist Extinction Rebellion)
Hendrik Jan Bökkers (zanger van de Sallandse rockband Bökkers)
Herman van der Zandt (presentator)
Imanuelle Grives (acteur)
Jet Berkhout (NPO Klassiek)
Jimmy Dijk (fractievoorzitter SP)
Julia Koopman (online persoonlijkheid)
Khalid Alterch (rapper ICE/acteur Mocro Maffia)
Lotfi El Hamidi (opinieredactie NRC)
Lucretia van der Vloot (zanger, acteur)
Maartje van de Wetering (acteur)
Max Terpstra (verslaggever Max Bijt Hond bij Sophie & Jeroen)
Nicolaas Veul (VPRO-programmamaker)
Nikki Dekker (schrijver, Volkskrant literair talent 2023)
Noni Kooiman (bekend van tv-programma over Surinaamse keuken)
Pepijn Crone (RTL Nieuws)
Roelof Hemmen (ex-RTL Nieuws)
Sabri Saad El Hamus (acteur)
Sacha Bronwasser (schrijver van bestseller Luister)
Soraya Verhoeve (profvoetballer)
Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
Ik heb geen problemen met haarquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel. Las dat er best veel kritiek is op bv X. Voornamelijk vrouwen. Heerlijk.
Dat kan, ik had het over haar overwinning op de 2 heren gisteren.quote:
Ik ben fan. Vanaf de eerste uitzending. Ken haar alleen maar hier van.quote:
Waarom meld je datquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, ik had het over haar overwinning op de 2 heren gisteren.
Wat een ander op X of waar dan ook post, interesseert me niets…
Prima.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij stelt vragen, ik geef antwoorden.
Zal ik na dit antwoord niet meer doen…
Ik ook nietquote:
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:59 schreef AgnesGru het volgende:
Naam van de mascottes was wel leuker geweest
Stikstof was wel een lekker actueel onderwerp.quote:
Dat is het al 40 jaar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stikstof was wel een lekker actueel onderwerp.
Yesquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dit is al voor kerst opgenomen, toen waren andere zaken actueel.
quote:
Ik ben nog nooit op Twitter en X geweest. Ik had het uit een artikel dat er over ging in de Volkskrant.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik ook niethup Lisa
![]()
Ik had wel problemen met X, daar ben ik weg. Mijn tijdlijn liep vol berichtjes van de eigenaar, ondanks een block.
Legendarisch.quote:
Ja, die komt maandag terugquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:19 schreef Oliver23 het volgende:
Herman van der Zandt staat toch nog vijfde in het algemeen klassement??
Ik zocht eigenlijk dit fragment over waterboarding (vanaf ongeveer 1:00):quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Guantanamo baai. Voor u en mij!
Waterboarding Waterboarding. Coca Cola mmmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Guantanamo baai. Voor u en mij!
''Wat weet u over de Eepaat?''quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waterboarding Waterboarding. Coca Cola mmmmmmmmmmmmm
https://www.ad.nl/show/li(...)een-krijgt~aab21afa/quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:33 schreef peaceman het volgende:
Lees net dat Lisa allerlei haatberichten krijgt van toetsenbord helden vanwege haar deelname.![]()
De mensheid is flink ziek.
Begrijp niet wat men zo vervelend aan haar vind. Ze is een beetje enthausiast (lees verheft haar stem) als ze snel probeert te antwoorden, maar dat kan het toch niet zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:33 schreef peaceman het volgende:
Lees net dat Lisa allerlei haatberichten krijgt van toetsenbord helden vanwege haar deelname.![]()
Ik begrijp het ook niet. Ze is gewoon een leuke enthousiaste en gezellig vrouw. Goed, misschien een tikkeltje aanwezig maar niet irritant. Er zijn de afgelopen jaren wel ergere kandidaten geweest. Dat je haar met de dood gaat bedreigen omdat ze zichzelf is is echt ziekelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:33 schreef peaceman het volgende:
Ik vind haar leuk, ik snap dat mensen haar een beetje irritant kunnen vinden, maar hoe triest moet je zijn als je iemand met de dood gaat bedreigen omdat je haar irritant vindt in een spelletje op TV?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Begrijp niet wat men zo vervelend aan haar vind. Ze is een beetje enthausiast (lees verheft haar stem) als ze snel probeert te antwoorden, maar dat kan het toch niet zijn?
Dat inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:31 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk, ik snap dat mensen haar een beetje irritant kunnen vinden, maar hoe triest moet je zijn als je iemand met de dood gaat bedreigen omdat je haar irritant vindt in een spelletje op TV?
Wat een zieke luiquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/li(...)een-krijgt~aab21afa/
Lijkt me vrij terecht dat ze dat er niet in hebben gezet. Redelijk sneu ook dat het zijn eerste ingeving was.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:26 schreef tong80 het volgende:
"Wat weet je over Snelle?" Hazenlip natuurlijk. Stond er niet eens tussen. Absurd, Is dit nou woke ?
Die mag al voor de derde keer meedoen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanavond Anniko. Die geef ik grote kans om werr ver te komen
Ken hem niet zo goed maar wat een baas!quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk dit fragment over waterboarding (vanaf ongeveer 1:00):
Bekijk deze YouTube-video
Zelfde melodie weer, erg origineel is hij niet.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me vrij terecht dat ze dat er niet in hebben gezet. Redelijk sneu ook dat het zijn eerste ingeving was.
Eddy Wally is Belgisch cultuurgoed.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ken hem niet zo goed maar wat een baas!
Bekijk deze YouTube-video
Nou ja, ik kan me nog wel voorstellen dat je het eerst denkt maar als je een beetje fatsoen hebt dan zeg je eerst zanger, rapper, Lars, weet ik veel en als je het later nog een beetje fatsoenlijk verwoord kan het allemaal best. Maar zo lomp als deze man was vrij sneu ja.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]Tuurlijk. Dan ben ik ook sneu in jouw ogen. Dat was ik toch al.
Wat was er lomp aanquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me nog wel voorstellen dat je het eerst denkt maar als je een beetje fatsoen hebt dan zeg je eerst zanger, rapper, Lars, weet ik veel en als je het later nog een beetje fatsoenlijk verwoord kan het allemaal best. Maar zo lomp als deze man was vrij sneu ja.
Snap je welquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Op de een of andere manier zit Margriet enorm in mijn allergie. Uit psychologisch oogpunt zegt dat wat over mij..![]()
Stom mens.
Ze zit ook in mijn allergie en heb echt nooit de vinger erop kunnen leggen waarom dat is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Op de een of andere manier zit Margriet enorm in mijn allergie. Uit psychologisch oogpunt zegt dat wat over mij..![]()
Stom mens.
Snap ik wel. Dat programma dat ze een paar jaar op primetime op Nederland 1 had was echt verschrikkelijk. Qua onderwerpkeuze en activisme, maar ook vanwege het feit dat Van der Linden zeer aanwezig was en een zeer matige interviewer (al heeft ze afgelopen jaar wel de Sonja Barendprijs voor beste interview gewonnen...) én luisteraar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Stom mens.
Mooi, ze is weg. Maar dat was het niet alleen, hoor. Ze deed ook zomergasten. Misschien is het haar onzekere ego dat stoort.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:04 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Snap ik wel. Dat programma dat ze een paar jaar op primetime op Nederland 1 had was echt verschrikkelijk. Qua onderwerpkeuze en activisme, maar ook vanwege het feit dat Van der Linden zeer aanwezig was en een zeer matige interviewer (al heeft ze afgelopen jaar wel de Sonja Barendprijs voor beste interview gewonnen...) én luisteraar.
Het is gewoon een naar mens.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Stom mens.
Ja, op het einde toen Tom ging zakken dacht ik ook nog 'als ie nou een goed antwoord geeft is dat best ongunstig, want dan is hij al ver naar beneden gezakt en Margriet mag dan beginnen'quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Philip moet zijn mond houden, niet helpen bij het rekken. Als hij per ongeluk een goed antwoord geeft, is zijn beurt ook over. Als Philip mee gaat leuteren, is die kans kleiner.
Ja, die had ik ook als antwoord verwacht!quote:
Ik had niet de illusie dat je me zou begrijpen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was er lomp aanDus hij moest wat op de lippen ligt even uitstellen en dan als laatste prettig verwoorden.
Hij was bewust niks nieuws meer aan het zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, op het einde toen Tom ging zakken dacht ik ook nog 'als ie nou een goed antwoord geeft is dat best ongunstig, want dan is hij al ver naar beneden gezakt en Margriet mag dan beginnen'
Philip bemoeit zich er veel vaker mee, best storend. Bijvoorbeeld ook als een kandidaat tijdens de puzzelronde heel lang naar een antwoord zoekt en nog relatief weinig seconden overheeft (''Denk om je seconden!''). Het moet aan de kandidaat zelf zijn om daaraan te denken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Philip moet zijn mond houden, niet helpen bij het rekken. Als hij per ongeluk een goed antwoord geeft, is zijn beurt ook over. Als Philip mee gaat leuteren, is die kans kleiner.
Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had niet de illusie dat je me zou begrijpen.
Als ''mentaliteit'' al een antwoord was lijkt me de kans klein dat Balkenende daarnaast nog een apart antwoord was. Was best veilig om Tom om dat te roepen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:53 schreef tong80 het volgende:
Lieve Anniko is wel een beetje dik geworden.Verder in de finaleronde naaide hij zichzelf bijna. Bij VOC liet ie de tijd lopen, maar noemde wel Balkenende. Voor hetzelfde geld was dat een juist antwoord. Verder raar bij Snelle niet de hazenlip en bij Dali wel de snor. Tuinboon en paneermeel zijn toch debiele vragen ? Niet leuk iig geval. Ook had bij Knokke natuurlijk 'Festival' één van de antwoorden moeten zijn. Verder niet zo'n leuke uitzending. 2 mindere kandidaten. Denk daarom veel geouwehoer van Maarten. Op naar maandag vanavond.
Je hebt gelijk. Niet bij stil gestaan. Een klein beetje gevaarlijk dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:37 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Als ''mentaliteit'' al een antwoord was lijkt me de kans klein dat Balkenende daarnaast nog een apart antwoord was. Was best veilig om Tom om dat te roepen.
Die vliegt er maandag wel uit, denk ikquote:
Het was wel smullen net de namen van de finalisten in beeld. Ik verheug me er ter zeerste op.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die vliegt er maandag wel uit, denk ik
Al ja hij wel sterk in de dagfinale, vandaag ook weer na een behoorlijke achterstand om mee te beginnen
Ik twijfelde altijd over hem. Vond z'n columns altijd goed in Spijkers met koppen. Net als Joost Kleine heeft ie iets dat me wel raakt. Ik denk dat hij nu na een aantal aflevering zichzelf goed neer zet. Nog steeds schuurt het soms, maar het is wel authentiek. Ik mag hem wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:34 schreef Niels_ het volgende:
Ik gok op een Grande Grande Finale met naast Lisa Klaas en Roelof. Al zou ik Gover ook wel geinig vinden, niet in de laatste plaats omdat ik hem steeds meer begin te waarderen. Komt serieuzer over dan voorheen. Al was dat Playboy-verhaal - waargebeurd of niet - natuurlijk hilarisch.
Tsja, dan had ze niet af moeten vallen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:01 schreef Robinson00 het volgende:
Anniko was ooit een keer winnares en een keer tweede bij de Slimste Mens, dat is een mooie prestatie en bewijs dat die eerste keer geen toevalstreffer was. Ze had daarom wat mij betreft thuisgehoord in de finaleweek
Dan had je met de kandidaten van dit seizoen wel een hele volle finaleweek gehadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:01 schreef Robinson00 het volgende:
Anniko was ooit een keer winnares en een keer tweede bij de Slimste Mens, dat is een mooie prestatie en bewijs dat die eerste keer geen toevalstreffer was. Ze had daarom wat mij betreft thuisgehoord in de finaleweek
Lisa is zeker, Klaas lijkt me ook, maar daarnaast geef ik Roelof en Frank het meeste kans.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:34 schreef Niels_ het volgende:
Ik gok op een Grande Grande Finale met naast Lisa Klaas en Roelof. Al zou ik Gover ook wel geinig vinden, niet in de laatste plaats omdat ik hem steeds meer begin te waarderen. Komt serieuzer over dan voorheen. Al was dat Playboy-verhaal - waargebeurd of niet - natuurlijk hilarisch.
Ik las in dit topic dat ze dat nou juist niet gedaan heeft...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dan had ze niet af moeten vallen.
Hier kan ik flauw op reageren, qua afvallen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dan had ze niet af moeten vallen.
Frank Heinenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:05 schreef svann het volgende:
Vorige week weinig gekeken.
Hoe heet die Frank verder?
Vooral door de 3 antwoorden (en dus meteen 120 punten) bij het fragment van Herman. Had eigenlijk wel verwacht dat hij daar meer van zou wetenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank redt zich toch na een matige puzzel
Matig? Hij wist niets!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank redt zich toch na een matige puzzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat ze dus nu in ieder geval niet lukken.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:17 schreef Marcoss het volgende:
Morgen dus de 3 deelnemers met de hoogste scores ooit in 1 aflevering
[ afbeelding ]
Ik stoor me er vooral bij de normale edities aan dat er soms veel sterke kandidaten geclusterd zijn waardoor er mensen afvallen die op een ander instroommoment makkelijk de finaleweek hadden kunnen halen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:01 schreef Robinson00 het volgende:
Plus je weet het natuurlijk niet op voorhand hoe goed iemand gaat zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:17 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik stoor me er vooral bij de normale edities aan dat er soms veel sterke kandidaten geclusterd zijn waardoor er mensen afvallen die op een ander instroommoment makkelijk de finaleweek hadden kunnen halen.
Maar bij de slimste slimste editie is dat onvermijdelijk en heb ik er vrede mee.
Dat had eigenlijk wel een antwoord moeten zijnquote:
Klaas niet, ik ben niet zo'n Klaas liefhebberquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:09 schreef svann het volgende:
Deze week gaat iedere afvaller jammer zijn.
Oh ik hoop juist dat ie de finale haalt. Doe maar ipv Herman.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:06 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Klaas niet, ik ben niet zo'n Klaas liefhebber
Kom niet aan Hermanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik hoop juist dat ie de finale haalt. Doe maar ipv Herman.
Ik ben groot fan van Herman maar hij moet niet 2x op rij gaan winnenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom niet aan HermanVerder weer een heerlijke uitzending. Jaren geleden dat ik een programma niet wilde missen.
Hij is nu in de finaleweek al 2x ontsnapt aan de finale. Gisteren had ie pech met de galerij, maar de puzzel gaat ook vrij moeizaam.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Frank wordt wel een beetje teveel opgehemeld.
Hij had dan ooit de hoogste score met 2 erg matige tegenstanders, maar in die reeks van 5 uitzendingen was ie ook maar mwa..
Ik vind hem wel sympathiek. Zoals de meesten van deze deelnemers.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Frank wordt wel een beetje teveel opgehemeld.
Hij had dan ooit de hoogste score met 2 erg matige tegenstanders, maar in die reeks van 5 uitzendingen was ie ook maar mwa..
Het liefst heb ik Lisa als winnares. Anders Danny Sjonny. Beiden beetje raar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Herman maar hij moet niet 2x op rij gaan winnen
Ik vind het altijd zo vreemd dat de vragen erg verschillen. Wat weet je van de Perzik, of wat weet je van ABBA. Ook raar dat de eerste ronde vrijwel geen invloed heeft met de weinige seconden die je kunt winnen. Of zie ik het verkeerd ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is nu in de finaleweek al 2x ontsnapt aan de finale. Gisteren had ie pech met de galerij, maar de puzzel gaat ook vrij moeizaam.
Dat zeg ik ook niet, maar er wordt af en toe over hem gesproken alsof hij de grootste kanshebber is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sympathiek. Zoals de meesten van deze deelnemers.
Ik kijk het pas sinds deze jubileum reeks. Ik trok al die onwetende BNers niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar er wordt af en toe over hem gesproken alsof hij de grootste kanshebber is.
Hij haalde destijds maar net de finaleweek.
Bleef er natuurlijk wel tot het einde. Toernooispeler denk ik.
Voortaan alleen de finaleweek kijken, dan valt het wel mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk het pas sinds deze jubileum reeks. Ik trok al die onwetende BNers niet.
Ik heb wel vertrouwen in m'n naamgenoot. Ik hoop niet dat de sidekick een popi jopi is. Ik vernam iets over die operazangeres.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voortaan alleen de finaleweek kijken, dan valt het wel mee.
Zal wel erg zuur aanvoelen, de eerstvolgende editie, weer nitwits en het Gouden duo afwezig.
Het zit sowieso allemaal heel dichtbij elkaar nu. Dat geldt al voor het hele seizoen, maar voor de finaleweek helemaal. Lisa lijkt me de grote favoriet, maar dat is puur omdat ze maar 1 aflevering door hoeft te komen. En ook Lisa had er eigenlijk al uit moeten liggen als Hiske gewoon normaal doet..quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar er wordt af en toe over hem gesproken alsof hij de grootste kanshebber is.
Hij haalde destijds maar net de finaleweek.
Bleef er natuurlijk wel tot het einde. Toernooispeler denk ik.
Dat zijn nog steeds geruchten, gok dat ze wachten met de bekendmaking tot dit seizoen afgelopen is. En ik denk dat ze met verschillende mensen gaan werken, niet met 1 vastequote:Op woensdag 29 januari 2025 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in m'n naamgenoot. Ik hoop niet dat de sidekick een popi jopi is. Ik vernam iets over die operazangeres.
Dat vermoed ik ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds geruchten, gok dat ze wachten met de bekendmaking tot dit seizoen afgelopen is. En ik denk dat ze met verschillende mensen gaan werken, niet met 1 vaste
Ja, dat was echt. Het had ook niet veel gescheeld of deze tuthola was de leider van de VVD geweest in plaats van Rutte.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:06 schreef svann het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezien.
Was het echt?
Maar hij kent wel de Griekse mythologie, dat is al eens eerder gebleken. Herman hoefde alleen maar “mythologie” te zeggen om te winnen.quote:
Herman stond er gewoon het beste voor, op het moment dat DR 5 antwoorden moest geven, stond Herman op winst. Ik denk ook dat hij expres de goede antwoorden niet gaf, want hij had door moeten raden, wetende dat DR heel goed in Griekse mythologie is.quote:
Leuke rode draad. Spannende finale. Herman verloor even z'n coolheid. Op naar merrege..........quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Aan het begin zei hij van wel, hij wil Klaas Dijkhof nog eens tegenkomen.
Ze zat zondag bij dat vreselijke ochtendprogramma van WNL. Ze was euforisch over de overwinning van Trump, en vooral zijn uitzettingsbeleid.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, dat was echt. Het had ook niet veel gescheeld of deze tuthola was de leider van de VVD geweest in plaats van Rutte.
Volgens mij hebben al die finalisten Gymnasium.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar hij kent wel de Griekse mythologie, dat is al eens eerder gebleken. Herman hoefde alleen maar “mythologie” te zeggen om te winnen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:16 schreef TLC het volgende:
Ik had ook nog nooit van dat joeptoep programma gehoord
Of de Vrije school, daar gooien ze je in de vijfde klas dood met Griekse mythologie. (5e klas =groep7).quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben al die finalisten Gymnasium.
Of passen op 1 of 2 seconden ja zodat de ander eigenlijk ook door moet. Nu had Donny sowieso gewonnen, ook als hij geen antwoord wistquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hebben die niet even mythologie roept.. sowieso, als de tegenstander nog maar één antwoord moet geven zou ik het tot 0 seconden blijven proberen.
Dus overduidelijk dat ze knettergek is. Ze is een tijdje bizar populair geweest bij een bepaalde groep.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zat zondag bij dat vreselijke ochtendprogramma van WNL. Ze was euforisch over de overwinning van Trump, en vooral zijn uitzettingsbeleid.
Zoals Faber.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dus overduidelijk dat ze knettergek is. Ze is een tijdje bizar populair geweest bij een bepaalde groep.
Er is al eens eerder een mythologievraag in de slotronde geweest, toen lepelde DR in 3 seconden alle 5 de antwoorden op. Was over Odysseus geloof ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of passen op 1 of 2 seconden ja zodat de ander eigenlijk ook door moet. Nu had Donny sowieso gewonnen, ook als hij geen antwoord wist
Was dat niet vorige week bij Eva?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zat zondag bij dat vreselijke ochtendprogramma van WNL. Ze was euforisch over de overwinning van Trump, en vooral zijn uitzettingsbeleid.
Zou ook kunnen. Iig een programma waar ik langs zapte en niet lang bleef hangen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was dat niet vorige week bij Eva?
Heb r gezien naast ER activiste Hannah Prins iig, die was wat minder enthousiast over Trumpquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Iig een programma waar ik langs zapte en niet lang bleef hangen.
Nog net geen Rutger Castricum.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:41 schreef Martinello het volgende:
Maarten op twee zenders tegelijk, dan ben je iemand.
Ah, zo heet ze dus.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:48 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Kiki Schippers in het publiek?
Dat is kras.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hanen kraaien en kraaien krassen.
Was ook niet de meest makkelijke galerij.quote:
Dat denkt hij ook.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
Speciaal voor Maarten nog even Bassie & Adriaan
Waarvan actequote:Op donderdag 30 januari 2025 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
Speciaal voor Maarten nog even Bassie & Adriaan
En elke dag de zon schijnt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:08 schreef TLC het volgende:
Dankzij B&A weet ik dat je in Spanje iedere dag op je balkon zit
Alledrie echt heel erg sterke kandidaten. Ben echt benieuwd wie gaat winnenquote:
Dan ben je een beroerde zendermanager. Matige aflevering. Zaten hele moeilijke tussen over programma's op zenders die ik niet ontvang. Morgen wel de ideale finalebezetting.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:41 schreef Martinello het volgende:
Philip Freriks dus ook, die doet de voice-over. Dus Maarten én Flip op twee zenders tegelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:41 schreef Martinello het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:22 schreef Kanaroe het volgende:
Jammer van Gover/Stefano/Donny
Ik heb Geweldig Genoten
En morgen Lisa hopelijk als winnaar!
Raad dat hij Land van Maas en Waal niet herkende.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:02 schreef Gremen het volgende:
Land van Bartje
Bollenstreek
Schouwe Duivenland
Serieus de beste tv in jaren. En ik kijk veel. Puntje stoel en niks willen missen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:29 schreef Arcee het volgende:
Bazenfinale morgen.
Ik vind dit echt een topreeks.
Inderdaad, iedereen tikt gewoon een goed niveau aan in deze reeks. Leuk om te zien. Alleen Eric Smit zakte volledig door het ijs. De rest van de kandidaten waren prima/goed/uitstekend/buitenaards!quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Serieus de beste tv in jaren. En ik kijk veel. Puntje stoel en niks willen missen.
Vanavond hangt alles af van wie welke vragen voorgeschoteld krijgtquote:
Dit ja. Drie geweldenaars. Meer mensen die een Europeesvoetbal gevoel hebben ? Dat je 's middags al in spanning zit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vanavond hangt alles af van wie welke vragen voorgeschoteld krijgt
Zo zijn er wel meer voorbelden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:12 schreef GwaiLow het volgende:
Maar hoe konden ze bij Klaas zijn fragment over Djokovic ''Veel Grand Slams'' goed rekenen? Dat vond ik vrij bizar. Het goede antwoord was ''Meeste Grand Slams''. Dat is toch echt een essentieel verschil. Nadal en Federer hebben ook veel Grand Slams, maar het gaat er juist om dat Djokovic het record in handen heeft.
Maartenquote:
misschien moest het woord "grand slam" in het antwoord zitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:12 schreef GwaiLow het volgende:
Maar hoe konden ze bij Klaas zijn fragment over Djokovic ''Veel Grand Slams'' goed rekenen? Dat vond ik vrij bizar. Het goede antwoord was ''Meeste Grand Slams''. Dat is toch echt een essentieel verschil. Nadal en Federer hebben ook veel Grand Slams, maar het gaat er juist om dat Djokovic het record in handen heeft.
Ik denk Lisa, maar ik zou het ze alledrie gunnen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |