Begrijp niet wat men zo vervelend aan haar vind. Ze is een beetje enthausiast (lees verheft haar stem) als ze snel probeert te antwoorden, maar dat kan het toch niet zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:33 schreef peaceman het volgende:
Lees net dat Lisa allerlei haatberichten krijgt van toetsenbord helden vanwege haar deelname.![]()
De mensheid is flink ziek.
Ik begrijp het ook niet. Ze is gewoon een leuke enthousiaste en gezellig vrouw. Goed, misschien een tikkeltje aanwezig maar niet irritant. Er zijn de afgelopen jaren wel ergere kandidaten geweest. Dat je haar met de dood gaat bedreigen omdat ze zichzelf is is echt ziekelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:33 schreef peaceman het volgende:
Lees net dat Lisa allerlei haatberichten krijgt van toetsenbord helden vanwege haar deelname.![]()
De mensheid is flink ziek.
Ik vind haar leuk, ik snap dat mensen haar een beetje irritant kunnen vinden, maar hoe triest moet je zijn als je iemand met de dood gaat bedreigen omdat je haar irritant vindt in een spelletje op TV?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Begrijp niet wat men zo vervelend aan haar vind. Ze is een beetje enthausiast (lees verheft haar stem) als ze snel probeert te antwoorden, maar dat kan het toch niet zijn?
Dat inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:31 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk, ik snap dat mensen haar een beetje irritant kunnen vinden, maar hoe triest moet je zijn als je iemand met de dood gaat bedreigen omdat je haar irritant vindt in een spelletje op TV?
Wat een zieke luiquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/li(...)een-krijgt~aab21afa/
Lijkt me vrij terecht dat ze dat er niet in hebben gezet. Redelijk sneu ook dat het zijn eerste ingeving was.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:26 schreef tong80 het volgende:
"Wat weet je over Snelle?" Hazenlip natuurlijk. Stond er niet eens tussen. Absurd, Is dit nou woke ?
Die mag al voor de derde keer meedoen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanavond Anniko. Die geef ik grote kans om werr ver te komen
Ken hem niet zo goed maar wat een baas!quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk dit fragment over waterboarding (vanaf ongeveer 1:00):
Bekijk deze YouTube-video
Zelfde melodie weer, erg origineel is hij niet.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me vrij terecht dat ze dat er niet in hebben gezet. Redelijk sneu ook dat het zijn eerste ingeving was.
Eddy Wally is Belgisch cultuurgoed.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ken hem niet zo goed maar wat een baas!
Bekijk deze YouTube-video
Nou ja, ik kan me nog wel voorstellen dat je het eerst denkt maar als je een beetje fatsoen hebt dan zeg je eerst zanger, rapper, Lars, weet ik veel en als je het later nog een beetje fatsoenlijk verwoord kan het allemaal best. Maar zo lomp als deze man was vrij sneu ja.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]Tuurlijk. Dan ben ik ook sneu in jouw ogen. Dat was ik toch al.
Wat was er lomp aanquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me nog wel voorstellen dat je het eerst denkt maar als je een beetje fatsoen hebt dan zeg je eerst zanger, rapper, Lars, weet ik veel en als je het later nog een beetje fatsoenlijk verwoord kan het allemaal best. Maar zo lomp als deze man was vrij sneu ja.
Snap je welquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Op de een of andere manier zit Margriet enorm in mijn allergie. Uit psychologisch oogpunt zegt dat wat over mij..![]()
Stom mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |