Echt niet te geloven inderdaad. Dit was echt een extreem makkelijke galerij. Denk dat iedereen hier al die vlaggen wist.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
Simpele vlaggen kennen ze gewoon niet. Kom op zeg
Hoe kun je nou de vlag van Luxemburg niet weten. Echt waardeloos. Hoe weinig algemene kennis moet je dan hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Echt niet te geloven inderdaad. Dit was echt een extreem makkelijke galerij. Denk dat iedereen hier al die vlaggen wist.
Ja, maar ook alle andere. Deze noem je echt zonder twijfel allemaal op. Rusland, Estland, Bulgarije, Hongarije. Dat is toch simpele algemene kennis.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kun je nou de vlag van Luxemburg niet weten. Echt waardeloos. Hoe weinig algemene kennis moet je dan hebben.
Het is eigenlijk praktisch al met onbekende Nederlandersquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:56 schreef TLC het volgende:
Waarom maken ze dit programma niet met onbekende Nederlanders zoals in PSW ? Het is toch veel leuker en spannender als slimmere mensen het tegen elkaar opnemen
Ze hebben toch ooit een keer gewone Nederlanders gehad, die het opnamen tegen BN-ers oid. Was (blijkbaar) niet zo'n succesquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:56 schreef TLC het volgende:
Waarom maken ze dit programma niet met onbekende Nederlanders zoals in PSW ? Het is toch veel leuker en spannender als slimmere mensen het tegen elkaar opnemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:09 schreef kalinhos het volgende:
Was ik Frans Bauer zou ik mijn naam achternaam wijzigen, die jongen weet helemaal niks.Frans heeft zijn achternaam al eens gewijzigd, hij is geboren onder een andere achternaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wereldberoemd door De Verraders.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:19 schreef TLC het volgende:
Waarom is die Chris eigenlijk 'bekend' ? Behalve dat hij de zoon van is
Dit is het niveau van BN'er-schap waar DSM is aanbeland.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:19 schreef TLC het volgende:
Waarom is die Chris eigenlijk 'bekend' ? Behalve dat hij de zoon van is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |