Caro Emerald zegt je niets?quote:Op maandag 7 september 2026 11:59 schreef GwaiLow het volgende:
Bizar, ik ken er maar 2. Claudia en Rob.
Ongetwijfeld zal ik er wel iets meer kennen als ik de gezichten erbij zie, maar niet veel.
Aah ja sorry. Had alleen Caro van der Leeuw gelezen!quote:Op maandag 7 september 2026 12:09 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Caro Emerald zegt je niets?
Of woonde je +/- 2010 net in een omgeving die je níet met die muziek doodgooide?
Ik kom tot een stuk of 15, maar vind het wel prima dat er wat minder bekende gezichten deelnemen.quote:Op maandag 7 september 2026 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
U kunt weer tegen elkaar opbieden hoe weinig u er kent.
quote:In de Open deur-ronde duiken dit seizoen wederom bekende gezichten op. Dit seizoen zijn de vragenstellers:
• Job Cohen
• Douwe Bob
• Gert Verhulst
• Tommy Wieringa
• Coen & Sander
• Simone Weimans
• Jorrit Bergsma
• Femke Kok
• Carry Tefsen
• Carrie ten Napel
Toch nog 12, valt me alles mee.quote:Op maandag 7 september 2026 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
2!quote:Op maandag 7 september 2026 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vier?quote:Op maandag 7 september 2026 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb juist het idee dat ik er dit keer meer ken dan vorig seizoen. Doet zelfs een collega mee.
Wel leuk dat ze Carry Tefsen ook weer hebben opgegraven.
Douwe Bob: "noem de vier vrouwen bij wie ik een kind heb"
5.quote:Op maandag 7 september 2026 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
8. Inclusief de tiktokkers/content creators. Ik volg ze niet echt maar ik krijg hun filmpjes nog wel eens voorgeschoteld.quote:Op maandag 7 september 2026 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vragenstellers boeien mij niet, want ik sla de eerste 2 rondes altijd over.quote:Op maandag 7 september 2026 17:15 schreef MadMaster het volgende:
In de Open deur-ronde duiken dit seizoen wederom bekende gezichten op. Dit seizoen zijn de vragenstellers:
Jij kent 5 neukertjes van Douwe Bob?quote:Op maandag 7 september 2026 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vier?
Ik ken er 5 trouwens
Hij heeft er 88888888 gehad. zullen best wel 5 tussen zitten die ik kenquote:Op dinsdag 8 september 2026 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij kent 5 neukertjes van Douwe Bob?
Ik heb het gevoel dat het programma korter is en dat het allemaal veel en veel sneller gaat. Die puzzel vliegt er ook zo doorheen.quote:Op dinsdag 22 september 2026 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Er is kennelijk geluisterd naar de kijkers, het geouwehoer tussendoor is gelukkig weer stukken minder…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |