Dit jaar was het al behoorlijk afzien somsquote:Op vrijdag 10 april 2026 22:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben benieuwd wie ze volgend seizoen gaan vragen. T A- en B-segment hebben ze inmiddels wel uitgespeeld geloof ik
Denk dat buiten VI-kijkers en oudjes die hem nog kennen als schaatser, Ben vd Burg echt een totale onbekende isquote:Op vrijdag 10 april 2026 22:51 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, dat ze niks over Ben weet...dat kan wat mij betreft echt niet. Ik hou veel van Delilah, maar Frank wint dit programma wel terecht.
Dat is mij net gelukt..quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:08 schreef TLC het volgende:
Trouwens dit is een van die tv programma's net als bv WIDM die je wel live moet kijken aangezien het niet te doen is om online te zijn zonder dat je een vreselijke spoiler tegenkomt
Ik ben met mijn 45 dus een oudjequote:Op vrijdag 10 april 2026 23:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat buiten VI-kijkers en oudjes die hem nog kennen als schaatser, Ben vd Burg echt een totale onbekende is
En de 3 mensen die naar RTL Tonight keken dan
Hij is 35 jaar geleden gestopt, volgde je dan zo vroeg het schaatsen al ja?quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 45 dus een oudje![]()
Maakt niet uit ik kan wel wat hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij is 35 jaar geleden gestopt, volgde je dan zo vroeg het schaatsen al ja?
Maar excuus voor deze belediging dan!
Mwa, ik wist niet dat hij een schaatser was en zag hem telkens bij allerlei talkshows zitten, zo onbekend is hij niet, en lang niet alleen bij VI, want dat kijk ik echt nooit.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat buiten VI-kijkers en oudjes die hem nog kennen als schaatser, Ben vd Burg echt een totale onbekende is
En de 3 mensen die naar RTL Tonight keken dan
Yup, de NOS gooit gewoon de naam in de titel, dat hebben ze bij het AD dan net wat slimmer gedaan. Al moet ik zeggen dat de aankondiging dat de winnaar de buurtkroeg had afgehuurd ook wel alles weg. Dat zag ik Delilah en Bibi niet doen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:08 schreef TLC het volgende:
Trouwens dit is een van die tv programma's net als bv WIDM die je wel live moet kijken aangezien het niet te doen is om online te zijn zonder dat je een vreselijke spoiler tegenkomt
Maar gelukkig zijn er personen waar hij wel van houdt…quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:05 schreef NoCigar het volgende:
Jan van Tienen krijgt 5 pagina’s in het Volkskrant magazine van zaterdag om leeg te lopen over deze traumatiserende ervaring, gecombineerd met een soort midlife crisis. Hij eindigt ermee dat ie in therapie gaat ('gaat praten met iemand over zijn zelfbeeld')
…
Het lukt hem goed om amper sympathie op te wekken, althans bij mij.
Vreemde semi-autistische figuur, die Van Tienen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:05 schreef NoCigar het volgende:
Jan van Tienen krijgt 5 pagina’s in het Volkskrant magazine van zaterdag om leeg te lopen over deze traumatiserende ervaring, gecombineerd met een soort midlife crisis. Hij eindigt ermee dat ie in therapie gaat ('gaat praten met iemand over zijn zelfbeeld')
Het is hier en daar wel herkenbaar: iedereen zou nerveus zijn en niemand wil afgaan op de TV, maar soms ook behoorlijk gênant en larmoyant:
Het viel samen met dat ik een tegenspeler tegen het lijf liep die ik al jaren hoog heb zitten. Ze is actrice, columnist en heeft een haast ongelooflijke présence. Maar door hoe ze me het spel had zien spelen, was ze zenuwachtig geworden. Met speldenprikken probeerde ze me te ontregelen en onderuit te halen. Na een plaspauze zei ze met lichte spot: ‘hé Jan’ en voegde er monter, met het oog op de presentator, aan toe dat ze me even uit mijn balans wilde halen. Dat lukte, want mijn bloeddruk schoot omhoog en ze won die aflevering met net een paar seconden meer dan ik had.
In de pauze heb ik in de kleedkamer in het donker de ogen gesloten en dacht ik na over hoe ik dit nou weer moest aanpakken. Na een half uur knipte ik het licht aan, kleedde ik me om, en liep ik naar haar toe om te zeggen dat ik zag wat ze probeerde te doen, dat ik het niet op prijs stelde, maar het binnen de kaders van het spel te respecteren had. Het was uit het hart gesproken, en ze reageerde er fair en vriendelijk op. Daarna versloeg ik haar.
Het lukt hem goed om amper sympathie op te wekken, althans bij mij.
Ik weet niet meer over welke persoon hij het hierboven heeft overigens. En eigenlijk is dat stukje gejank gewoon wat tegenwoordig humble bragging heet.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vreemde semi-autistische figuur, die Van Tienen.
Dat moet Nazmye zijn geweestquote:Op vrijdag 17 april 2026 23:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik weet niet meer over welke persoon hij het hierboven heeft overigens. En eigenlijk is dat stukje gejank gewoon wat tegenwoordig humble bragging heet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |