abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2025 @ 11:18:14 #201
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219050771
Gokje: Brankele gaat een regelmatig terugkerende gast worden in talkshows e.d., als het onderwerp zich ervoor leent.

Ze heeft nogal een gunstig totaalpakketje.
pi_219050970
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 09:34 schreef TLC het volgende:

[..]
Die schaal is gemaakt door een 'kunstenaar' :') Als er gezegd werd dat het kindje van Herman het gemaakt had dan had ik het ook geloofd
Ik dacht eerst dat het een "kunstenaar" betrof die het op de dagbesteding had gemaakt of iets dergelijks, maar die man heeft gewoon op de Rietveld Academie gezeten. Wat een oerlelijk ding! Ik heb op de kleuterschool asbakken voor vaderdag gekleid die er minder beroerd uitzagen. Zelfs de tekst staat er scheef op, het lijkt wel alsof hij pas tijdens het schrijven van het woord "slimste" er achter kwam dat het er niet meer op dreigde te passen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_219051084
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ik dacht eerst dat het een "kunstenaar" betrof die het op de dagbesteding had gemaakt of iets dergelijks, maar die man heeft gewoon op de Rietveld Academie gezeten. Wat een oerlelijk ding! Ik heb op de kleuterschool asbakken voor vaderdag gekleid die er minder beroerd uitzagen. Zelfs de tekst staat er scheef op, het lijkt wel alsof hij pas tijdens het schrijven van het woord "slimste" er achter kwam dat het er niet meer op dreigde te passen.
Het is inderdaad een behoorlijk lullig schaaltje, maar dat was vast de bedoeling:

quote:
Naar eigen zeggen zijn de werken bedoeld "om de wereld een beetje mooier te maken" en is hij altijd op zoek naar de "perfecte lulligheid"
pi_219053174
Ik vond ze alle 3 redelijk zwak gisteravond. Zal ongetwijfeld ook door de spanning komen. Maar wat een eye candy is Brankele <3
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_219054202
Heb ik nou goed begrepen dat er geen wintereditie komt?
pi_219054499
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 22:46 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Ik ook niet. Heb Philip en Maarten niet een keer gemist dit seizoen ^O^ Herman en Paulien doen het top
Ze deden 't wel goed, maar kan niet zeggen dat ik de oudjes helemaal niet gemist heb. Kan aan mij liggen, maar "jurymomenten" van Paulien voelde (nog meer) geregisseerd dan bij Maarten. Bij hem had ik soms nog wel eens 't gevoel dat ie spontaan wat riep...
Ook wel jammer dat ze 't verschoven hebben in 't uitzendschema. Het was imo ideaal voor augustus als er voor de rest niet veel op tv is.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_219057972
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:18 schreef Eightyone het volgende:
Gokje: Brankele gaat een regelmatig terugkerende gast worden in talkshows e.d., als het onderwerp zich ervoor leent.

Ze heeft nogal een gunstig totaalpakketje.
Knap, slim en links-progressief inderdaad. De ideale gast voor allerhande NPO-programma's.
  maandag 20 oktober 2025 @ 03:47:51 #208
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219057980
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 03:04 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Knap, slim en links-progressief inderdaad. De ideale gast voor allerhande NPO-programma's.
Plus: ze komt goed uit haar woorden.

Links-progressief is bij de NPO btw veel minder gebruikelijk dan wat jaren terug.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 20-10-2025 04:40:58 ]
pi_219058560
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 03:47 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Plus: ze komt goed uit haar woorden.

Links-progressief is bij de NPO btw veel minder gebruikelijk dan wat jaren terug.
Net als knap en slim, in talkshows schuift steeds meer lelijk dom rechts aan.
pi_219059284
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat er geen wintereditie komt?
Dat zou me logisch klinken met een zomerseizoen dat veel later startte en een week extra had. Zou anders wel heel dicht op elkaar zitten. Hopelijk gaan ze toe naar 1 seizoen per jaar net als in België.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_219060334
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 08:47 schreef Farenji het volgende:

[..]
Net als knap en slim, in talkshows schuift steeds meer lelijk dom rechts aan.
Goh, het lijkt wel een afspiegeling van de maatschappij...
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_219101465
Zolang geen commerciële zender dit programma opkoopt blijft het een hele saaie bedoening en dus amper kijkwaardig
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')