De 'campingzender'quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:51 schreef TLC het volgende:
En wie de neuk is Tina dan, wie heeft dat wijf uitgevonden ?
Ja. Zie hun motto (''Maak morgen ...) en het feit dat ze zich sterk profileren als ''klimaatomroep''. Het voorheen katholieke (KRO) en protestantse (NCRV) profiel hebben ze nauwelijks nog - inhoudelijk dan, het moralisme is er nog altijd.quote:
Misschien moet je gewoon lekker niet gaan kijken joh.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:07 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Ja. Zie hun motto (''Maak morgen ...) en het feit dat ze zich sterk profileren als ''klimaatomroep''. Het voorheen katholieke (KRO) en protestantse (NCRV) profiel hebben ze nauwelijks nog - inhoudelijk dan, het moralisme is er nog altijd.
Waarom is dit ook weer gelinkt aan politiek? ik denk dat ze gewoon een slim en grappig persoon gevonden hebben. En Tina (die commercieel naar tv kijkt) was inderdaad ook best positief, om die redenen denk ik. Ze was wel, en ik denk terecht, kritisch over de scheduling.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:08 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Mwah. Dat ze niet genoemd werd betekent niet per se dat het een verrassende keuze is. KRWoke-NCRV kennende wilden ze waarschijnlijk dolgraag een linkse vrouw. Denk wel dat Cornelisse een betere keuze is dan Francis van Broekhuizen en ZÉKER dan Margriet van der Linden.
Ze was ooit de bazin bij SBS6, best succesvol ook nog. Daar vloeien dingen zoals haar Insta-account uit voort.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:51 schreef TLC het volgende:
Waarom krijgt Tina betaald om wat over tv programma's te vinden ? En wie de neuk is Tina dan, wie heeft dat wijf uitgevonden ?
Nee alleen Vlaamsequote:Op dinsdag 22 april 2025 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft Paulien eigenlijk meegedaan met de Nederlandse editie?
Van de Vlaamse weet ik het wel.
Ze is wel in de finaleweken gekomen toen. Vijf reguliere afleveringen gezeten en nog drie in de finaleweken. Uiteindelijk 6e gewordenquote:
Hoe dan? Echt nog geen glimlach hier.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Paulien ook altijd supergrappig.
Zelfs hier kom je niet om woke heen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:08 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Mwah. Dat ze niet genoemd werd betekent niet per se dat het een verrassende keuze is. KRWoke-NCRV kennende wilden ze waarschijnlijk dolgraag een linkse vrouw. Denk wel dat Cornelisse een betere keuze is dan Francis van Broekhuizen en ZÉKER dan Margriet van der Linden.
Even aangevuldquote:Op woensdag 23 april 2025 10:21 schreef spapaars het volgende:
1995: Nationale Wetenschapsquiz - deelname
2012: De Slimste Mens ter Wereld - deelname
2013: Wie is de Mol? - winnaar
2014: Verborgen verleden - deelname
2015: Avondvierdaagse - binnen de tijd
2017: De Kleine Lettertjes - deelname
2017: De Kwis - gast
2018: Tokidoki - presentatie
2019: Madurodam - Penningmeester
2020: Tokidoki, tweede seizoen - presentatie
2022: Kiespijn - kandidate, team links
2025: De slimste mens - jurylid (vanaf zomer 2025)[11]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paulien_Cornelisse
Het is een kwestie van geduld tot het modewoord/stopwoord voor degenen die hun rechtse mening niet goed kunnen uiten, woke, helemaal geen betekenis meer heeft.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs hier kom je niet om woke heen.![]()
Wiki:quote:Op woensdag 23 april 2025 08:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze is wel in de finaleweken gekomen toen. Vijf reguliere afleveringen gezeten en nog drie in de finaleweken. Uiteindelijk 6e geworden
Heel dom lijkt ze iig niet.quote:...Daarna volgde tussen 1988 en 1994 het Barlaeus Gymnasium. Vervolgens studeerde ze een jaar op de Brandeis-universiteit in Waltham bij Boston. Van 1995 tot 2000 studeerde ze psychologie aan de Universiteit van Amsterdam. In het jaar 1998–1999 studeerde ze aan de universiteit van Hiroshima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |