Ja, dat was echt. Het had ook niet veel gescheeld of deze tuthola was de leider van de VVD geweest in plaats van Rutte.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:06 schreef svann het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezien.
Was het echt?
Maar hij kent wel de Griekse mythologie, dat is al eens eerder gebleken. Herman hoefde alleen maar “mythologie” te zeggen om te winnen.quote:
Herman stond er gewoon het beste voor, op het moment dat DR 5 antwoorden moest geven, stond Herman op winst. Ik denk ook dat hij expres de goede antwoorden niet gaf, want hij had door moeten raden, wetende dat DR heel goed in Griekse mythologie is.quote:
Leuke rode draad. Spannende finale. Herman verloor even z'n coolheid. Op naar merrege..........quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Aan het begin zei hij van wel, hij wil Klaas Dijkhof nog eens tegenkomen.
Ze zat zondag bij dat vreselijke ochtendprogramma van WNL. Ze was euforisch over de overwinning van Trump, en vooral zijn uitzettingsbeleid.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, dat was echt. Het had ook niet veel gescheeld of deze tuthola was de leider van de VVD geweest in plaats van Rutte.
Volgens mij hebben al die finalisten Gymnasium.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar hij kent wel de Griekse mythologie, dat is al eens eerder gebleken. Herman hoefde alleen maar “mythologie” te zeggen om te winnen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:16 schreef TLC het volgende:
Ik had ook nog nooit van dat joeptoep programma gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |