Matig? Hij wist niets!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank redt zich toch na een matige puzzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat ze dus nu in ieder geval niet lukken.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:17 schreef Marcoss het volgende:
Morgen dus de 3 deelnemers met de hoogste scores ooit in 1 aflevering
[ afbeelding ]
Ik stoor me er vooral bij de normale edities aan dat er soms veel sterke kandidaten geclusterd zijn waardoor er mensen afvallen die op een ander instroommoment makkelijk de finaleweek hadden kunnen halen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:01 schreef Robinson00 het volgende:
Anniko was ooit een keer winnares en een keer tweede bij de Slimste Mens, dat is een mooie prestatie en bewijs dat die eerste keer geen toevalstreffer was. Ze had daarom wat mij betreft thuisgehoord in de finaleweek
Plus je weet het natuurlijk niet op voorhand hoe goed iemand gaat zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:17 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik stoor me er vooral bij de normale edities aan dat er soms veel sterke kandidaten geclusterd zijn waardoor er mensen afvallen die op een ander instroommoment makkelijk de finaleweek hadden kunnen halen.
Maar bij de slimste slimste editie is dat onvermijdelijk en heb ik er vrede mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |