Tsja, dan had ze niet af moeten vallen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:01 schreef Robinson00 het volgende:
Anniko was ooit een keer winnares en een keer tweede bij de Slimste Mens, dat is een mooie prestatie en bewijs dat die eerste keer geen toevalstreffer was. Ze had daarom wat mij betreft thuisgehoord in de finaleweek
Dan had je met de kandidaten van dit seizoen wel een hele volle finaleweek gehadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:01 schreef Robinson00 het volgende:
Anniko was ooit een keer winnares en een keer tweede bij de Slimste Mens, dat is een mooie prestatie en bewijs dat die eerste keer geen toevalstreffer was. Ze had daarom wat mij betreft thuisgehoord in de finaleweek
Lisa is zeker, Klaas lijkt me ook, maar daarnaast geef ik Roelof en Frank het meeste kans.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:34 schreef Niels_ het volgende:
Ik gok op een Grande Grande Finale met naast Lisa Klaas en Roelof. Al zou ik Gover ook wel geinig vinden, niet in de laatste plaats omdat ik hem steeds meer begin te waarderen. Komt serieuzer over dan voorheen. Al was dat Playboy-verhaal - waargebeurd of niet - natuurlijk hilarisch.
Ik las in dit topic dat ze dat nou juist niet gedaan heeft...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dan had ze niet af moeten vallen.
Hier kan ik flauw op reageren, qua afvallen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dan had ze niet af moeten vallen.
Frank Heinenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:05 schreef svann het volgende:
Vorige week weinig gekeken.
Hoe heet die Frank verder?
Vooral door de 3 antwoorden (en dus meteen 120 punten) bij het fragment van Herman. Had eigenlijk wel verwacht dat hij daar meer van zou wetenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank redt zich toch na een matige puzzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |