Mooi, ze is weg. Maar dat was het niet alleen, hoor. Ze deed ook zomergasten. Misschien is het haar onzekere ego dat stoort.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:04 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Snap ik wel. Dat programma dat ze een paar jaar op primetime op Nederland 1 had was echt verschrikkelijk. Qua onderwerpkeuze en activisme, maar ook vanwege het feit dat Van der Linden zeer aanwezig was en een zeer matige interviewer (al heeft ze afgelopen jaar wel de Sonja Barendprijs voor beste interview gewonnen...) én luisteraar.
Het is gewoon een naar mens.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Op de een of andere manier zit Margriet enorm in mijn allergie. Uit psychologisch oogpunt zegt dat wat over mij..![]()
Stom mens.
Ja, op het einde toen Tom ging zakken dacht ik ook nog 'als ie nou een goed antwoord geeft is dat best ongunstig, want dan is hij al ver naar beneden gezakt en Margriet mag dan beginnen'quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Philip moet zijn mond houden, niet helpen bij het rekken. Als hij per ongeluk een goed antwoord geeft, is zijn beurt ook over. Als Philip mee gaat leuteren, is die kans kleiner.
Ja, die had ik ook als antwoord verwacht!quote:
Ik had niet de illusie dat je me zou begrijpen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was er lomp aanDus hij moest wat op de lippen ligt even uitstellen en dan als laatste prettig verwoorden.
Hij was bewust niks nieuws meer aan het zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, op het einde toen Tom ging zakken dacht ik ook nog 'als ie nou een goed antwoord geeft is dat best ongunstig, want dan is hij al ver naar beneden gezakt en Margriet mag dan beginnen'
Philip bemoeit zich er veel vaker mee, best storend. Bijvoorbeeld ook als een kandidaat tijdens de puzzelronde heel lang naar een antwoord zoekt en nog relatief weinig seconden overheeft (''Denk om je seconden!''). Het moet aan de kandidaat zelf zijn om daaraan te denken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Philip moet zijn mond houden, niet helpen bij het rekken. Als hij per ongeluk een goed antwoord geeft, is zijn beurt ook over. Als Philip mee gaat leuteren, is die kans kleiner.
Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had niet de illusie dat je me zou begrijpen.
Als ''mentaliteit'' al een antwoord was lijkt me de kans klein dat Balkenende daarnaast nog een apart antwoord was. Was best veilig om Tom om dat te roepen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:53 schreef tong80 het volgende:
Lieve Anniko is wel een beetje dik geworden.Verder in de finaleronde naaide hij zichzelf bijna. Bij VOC liet ie de tijd lopen, maar noemde wel Balkenende. Voor hetzelfde geld was dat een juist antwoord. Verder raar bij Snelle niet de hazenlip en bij Dali wel de snor. Tuinboon en paneermeel zijn toch debiele vragen ? Niet leuk iig geval. Ook had bij Knokke natuurlijk 'Festival' één van de antwoorden moeten zijn. Verder niet zo'n leuke uitzending. 2 mindere kandidaten. Denk daarom veel geouwehoer van Maarten. Op naar maandag vanavond.
Je hebt gelijk. Niet bij stil gestaan. Een klein beetje gevaarlijk dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:37 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Als ''mentaliteit'' al een antwoord was lijkt me de kans klein dat Balkenende daarnaast nog een apart antwoord was. Was best veilig om Tom om dat te roepen.
Die vliegt er maandag wel uit, denk ikquote:
Het was wel smullen net de namen van de finalisten in beeld. Ik verheug me er ter zeerste op.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die vliegt er maandag wel uit, denk ik
Al ja hij wel sterk in de dagfinale, vandaag ook weer na een behoorlijke achterstand om mee te beginnen
Ik twijfelde altijd over hem. Vond z'n columns altijd goed in Spijkers met koppen. Net als Joost Kleine heeft ie iets dat me wel raakt. Ik denk dat hij nu na een aantal aflevering zichzelf goed neer zet. Nog steeds schuurt het soms, maar het is wel authentiek. Ik mag hem wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:34 schreef Niels_ het volgende:
Ik gok op een Grande Grande Finale met naast Lisa Klaas en Roelof. Al zou ik Gover ook wel geinig vinden, niet in de laatste plaats omdat ik hem steeds meer begin te waarderen. Komt serieuzer over dan voorheen. Al was dat Playboy-verhaal - waargebeurd of niet - natuurlijk hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |