Dat had eigenlijk wel een antwoord moeten zijnquote:
Klaas niet, ik ben niet zo'n Klaas liefhebberquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:09 schreef svann het volgende:
Deze week gaat iedere afvaller jammer zijn.
Oh ik hoop juist dat ie de finale haalt. Doe maar ipv Herman.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:06 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Klaas niet, ik ben niet zo'n Klaas liefhebber
Kom niet aan Hermanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik hoop juist dat ie de finale haalt. Doe maar ipv Herman.
Ik ben groot fan van Herman maar hij moet niet 2x op rij gaan winnenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom niet aan HermanVerder weer een heerlijke uitzending. Jaren geleden dat ik een programma niet wilde missen.
Hij is nu in de finaleweek al 2x ontsnapt aan de finale. Gisteren had ie pech met de galerij, maar de puzzel gaat ook vrij moeizaam.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Frank wordt wel een beetje teveel opgehemeld.
Hij had dan ooit de hoogste score met 2 erg matige tegenstanders, maar in die reeks van 5 uitzendingen was ie ook maar mwa..
Ik vind hem wel sympathiek. Zoals de meesten van deze deelnemers.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Frank wordt wel een beetje teveel opgehemeld.
Hij had dan ooit de hoogste score met 2 erg matige tegenstanders, maar in die reeks van 5 uitzendingen was ie ook maar mwa..
Het liefst heb ik Lisa als winnares. Anders Danny Sjonny. Beiden beetje raar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Herman maar hij moet niet 2x op rij gaan winnen
Ik vind het altijd zo vreemd dat de vragen erg verschillen. Wat weet je van de Perzik, of wat weet je van ABBA. Ook raar dat de eerste ronde vrijwel geen invloed heeft met de weinige seconden die je kunt winnen. Of zie ik het verkeerd ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is nu in de finaleweek al 2x ontsnapt aan de finale. Gisteren had ie pech met de galerij, maar de puzzel gaat ook vrij moeizaam.
Dat zeg ik ook niet, maar er wordt af en toe over hem gesproken alsof hij de grootste kanshebber is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sympathiek. Zoals de meesten van deze deelnemers.
Ik kijk het pas sinds deze jubileum reeks. Ik trok al die onwetende BNers niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar er wordt af en toe over hem gesproken alsof hij de grootste kanshebber is.
Hij haalde destijds maar net de finaleweek.
Bleef er natuurlijk wel tot het einde. Toernooispeler denk ik.
Voortaan alleen de finaleweek kijken, dan valt het wel mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk het pas sinds deze jubileum reeks. Ik trok al die onwetende BNers niet.
Ik heb wel vertrouwen in m'n naamgenoot. Ik hoop niet dat de sidekick een popi jopi is. Ik vernam iets over die operazangeres.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voortaan alleen de finaleweek kijken, dan valt het wel mee.
Zal wel erg zuur aanvoelen, de eerstvolgende editie, weer nitwits en het Gouden duo afwezig.
Het zit sowieso allemaal heel dichtbij elkaar nu. Dat geldt al voor het hele seizoen, maar voor de finaleweek helemaal. Lisa lijkt me de grote favoriet, maar dat is puur omdat ze maar 1 aflevering door hoeft te komen. En ook Lisa had er eigenlijk al uit moeten liggen als Hiske gewoon normaal doet..quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar er wordt af en toe over hem gesproken alsof hij de grootste kanshebber is.
Hij haalde destijds maar net de finaleweek.
Bleef er natuurlijk wel tot het einde. Toernooispeler denk ik.
Dat zijn nog steeds geruchten, gok dat ze wachten met de bekendmaking tot dit seizoen afgelopen is. En ik denk dat ze met verschillende mensen gaan werken, niet met 1 vastequote:Op woensdag 29 januari 2025 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in m'n naamgenoot. Ik hoop niet dat de sidekick een popi jopi is. Ik vernam iets over die operazangeres.
Dat vermoed ik ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds geruchten, gok dat ze wachten met de bekendmaking tot dit seizoen afgelopen is. En ik denk dat ze met verschillende mensen gaan werken, niet met 1 vaste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |