Of de Vrije school, daar gooien ze je in de vijfde klas dood met Griekse mythologie. (5e klas =groep7).quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben al die finalisten Gymnasium.
Of passen op 1 of 2 seconden ja zodat de ander eigenlijk ook door moet. Nu had Donny sowieso gewonnen, ook als hij geen antwoord wistquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hebben die niet even mythologie roept.. sowieso, als de tegenstander nog maar één antwoord moet geven zou ik het tot 0 seconden blijven proberen.
Dus overduidelijk dat ze knettergek is. Ze is een tijdje bizar populair geweest bij een bepaalde groep.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zat zondag bij dat vreselijke ochtendprogramma van WNL. Ze was euforisch over de overwinning van Trump, en vooral zijn uitzettingsbeleid.
Zoals Faber.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dus overduidelijk dat ze knettergek is. Ze is een tijdje bizar populair geweest bij een bepaalde groep.
Er is al eens eerder een mythologievraag in de slotronde geweest, toen lepelde DR in 3 seconden alle 5 de antwoorden op. Was over Odysseus geloof ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of passen op 1 of 2 seconden ja zodat de ander eigenlijk ook door moet. Nu had Donny sowieso gewonnen, ook als hij geen antwoord wist
Was dat niet vorige week bij Eva?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zat zondag bij dat vreselijke ochtendprogramma van WNL. Ze was euforisch over de overwinning van Trump, en vooral zijn uitzettingsbeleid.
Zou ook kunnen. Iig een programma waar ik langs zapte en niet lang bleef hangen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was dat niet vorige week bij Eva?
Heb r gezien naast ER activiste Hannah Prins iig, die was wat minder enthousiast over Trumpquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Iig een programma waar ik langs zapte en niet lang bleef hangen.
Nog net geen Rutger Castricum.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:41 schreef Martinello het volgende:
Maarten op twee zenders tegelijk, dan ben je iemand.
Ah, zo heet ze dus.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:48 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Kiki Schippers in het publiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |