Waarom is onze Thierry niet uitgenodigd? Of zijn wij als Nederland toch een maatje te klein.quote:CBS News also reported that Hungarian prime minister Viktor Orbán has been invited.[23] El Salvador's president Nayib Bukele, Italian prime minister Giorgia Meloni, and last democratically-elected Georgian president Salome Zourabichvili are also reportedly invited.[24]
Israeli prime minister Benjamin Netanyahu and Argentine president Javier Milei are reportedly planning to attend.[25][26] Former Brazilian president Jair Bolsonaro has indicated that he is an invitee, but he would need his confiscated passport to be returned by the government in order to travel.[27] Russia confirmed that President Vladimir Putin did not receive an invitation.[28] Trump stated that he had not invited President Volodymyr Zelenskyy to his inauguration but expressed willingness to welcome him if he decided to attend.[29] Former British prime minister Liz Truss will attend the inauguration.[30] Ecuadorian president Daniel Noboa and Paraguayan president Santiago Peña are also planning to attend.[31]
The foreign ministers of QUAD nations including, S. Jaishankar from India, Penny Wong from Australia, and Takeshi Iwaya from Japan, will also attend the inauguration. They are expected to meet with Trump the day after the ceremony for discussions.[32][33][34]
French Reconquête politicians Éric Zemmour and Sarah Knafo, as well as Identity–Freedoms leader Marion Maréchal, will also attend the ceremony.[35][36] Spanish Vox leader Santiago Abascal is also reportedly planning to attend the ceremony.[37] Belgian Vlaams Belang leader Tom Van Grieken, Reform UK leader Nigel Farage, Alternative for Germany co-leader Tino Chrupalla, and former Polish Prime Minister Mateusz Morawiecki have also confirmed their attendance.[38] Members of the Bundestag Jan Wenzel Schmidt and Beatrix von Storch alongside her husband Sven von Storch have confirmed their attendance.[39] AfD co-leader Alice Weidel[39] and Freedom Party of Austria Herbert Kickl, who was invited, will not attend the ceremony.[40]
Die man is natuurlijk ook niet goed, maar sommige mensen gaan wel enorm in meltdown mode.quote:
Ze hebben in de periode de slavernij afgeschaft. Zou het daar aan liggen?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ergens tussen de New Amsterdam destijds en nu is het misgegaan.
@Coco wordt opgezocht door mijn linkse vriendin @xpompompomxquote:Op maandag 20 januari 2025 18:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kijk mensen, deze mod heeft wat aan te merken op dit topic, maar durft dat kennelijk niet in het topic zelf te doen.
Dat hebben andere landen ook gedaan dus dat is het niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:37 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ze hebben in de periode de slavernij afgeschaft. Zou het daar aan liggen?
Dat is onvermijdbaar wanneer men 100% emotioneel en 0% rationeel handelt.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die man is natuurlijk ook niet goed, maar sommige mensen gaan wel enorm in meltdown mode.
Rutte is een vaatdoek in vergelijking met Trump..quote:
Indiaantje spelen mocht ook in Nederland niet meerquote:Op maandag 20 januari 2025 18:38 schreef PirE het volgende:
Toch die irritante Indianen verdreven en hun land afgepakt. Is iets om trots op te zijn
Dat betekent morgen weer een tiktok ban, want Chyna.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:34 schreef MissButterflyy het volgende: Ook het Panamakanaal zal het onder Trump moeten ontzien, kondigt hij aan. "We zijn op geen enkele manier eerlijk behandeld", zegt hij erover. "China beheert het kanaal nu. We hebben het niet aan China gegeven, maar aan Panama. En we zullen het terugpakken." Het klopt niet dat China het Panamakanaal beheert. Dat is onjuist. LiveBlog nu.nl
Hadden maar slimmer moeten zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 18:38 schreef PirE het volgende:
Toch die irritante Indianen verdreven en hun land afgepakt. Is iets om trots op te zijn
Woke is voorbij.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Indiaantje spelen mocht ook in Nederland niet meer
precies. De gewone man net als in 2016quote:Op maandag 20 januari 2025 18:38 schreef matthijst het volgende:
Hij vertelt t allemaal mooi, maar vrees dat de gewone man dr geen flikker aan heeft.
Fit lolquote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef LXIV het volgende:
Hij is wel heel fit, scherp en agressief. Wat een verschil met Biden.
Beetje Adderall.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef LXIV het volgende:
love him or hate him, maar wel waar ditquote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef LXIV het volgende:
Niks nieuws, dit is hoe Trump lult bij zijn dagelijkse theekransje.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef havanagila het volgende:
"i'm going to win like never before"
Had wel wat wappiegelul verwacht, maar dit is gewoon pure propaganda
Joh, wie is dat nou niet, die man is seniel.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef LXIV het volgende:
naja als je de gemiddelde conditie van de Amerikaanse president erbij pakt dan heeft hij wel gelijk lolquote:
Hahaquote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef LXIV het volgende:
Ja. Fantastisch.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef LXIV het volgende:
Dat is die van House of Cards toch?quote:
die had tenminste inhoud.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef LXIV het volgende:
Voor veel Amerikanen is Amerika de wereld.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef Viesdik het volgende:
dat hij zegt dat iedereen in de wereld Amerika's respect zou moeten verdienen..
Dit is historisch. Een nieuw tijdperk. Hij gaat doen wat hij gezegd heeft en hij gaat dingen doen die hij nog niet heeft kunnen zeggen.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is historisch. Een nieuw tijdperk. Hij gaat doen wat hij gezegd heeft en hij gaat dingen doen die hij nog niet heeft kunnen zeggen.
Kijk eens naar zijn blik. Hij meent het echt. Hij heeft ook nog het wat af te rekenen na 6-1
Historisch, ja. Nieuw tijdperk? Nee. Amerika is al tientallen jaren een corrupte shithole, maar met Trump aan het stuur is het land echt verkocht aan de elite. Dit is de man die een dag voor zijn inauguratie een crypto scam presenteert en iedere tech miljardair op z'n feestje uitnodigt. Wat de fuck denk je nou echt dat er gaat gebeuren man?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is historisch. Een nieuw tijdperk. Hij gaat doen wat hij gezegd heeft en hij gaat dingen doen die hij nog niet heeft kunnen zeggen.
Kijk eens naar zijn blik. Hij meent het echt. Hij heeft ook nog het wat af te rekenen na 6-1
Ik denk dat het links Amerika het lachen wel zal vergaan de komende 4 jaar en daarna. Dat presidentieel pardon is ook maar een stukje papierquote:
Dit dus!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Jeetje, over polariseren gesproken.
President onwaardig 2.0.
Uhuh..quote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat het links Amerika het lachen wel zal vergaan de komende 4 jaar en daarna. Dat presidentieel pardon is ook maar een stukje papier
Kwam nog uit het Biden kamp.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef KingRoland het volgende:
Die geluidstechnicus gaat op zijn donder krijgen wanneer dit is afgelopen
Nu ik dit zie denk ik dat Trump buiten de kaders van de rechtsstaat gaat manoeuvreren. Kan ook niet anders als je zijn plannen zietquote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Historisch, ja. Nieuw tijdperk? Nee. Amerika is al tientallen jaren een corrupte shithole, maar met Trump aan het stuur is het land echt verkocht aan de elite. Dit is de man die een dag voor zijn inauguratie een crypto scam presenteert en iedere tech miljardair op z'n feestje uitnodigt. Wat de fuck denk je nou echt dat er gaat gebeuren man?
Pimgodquote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef Viesdik het volgende:
Wij hadden ook ooit een held in Nederland. We hadden Pim Fortuyn.
Groter dan Trump.
Dat zie je al vrij snel als een veroordeeld crimineel de president wordt.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat het links Amerika het lachen wel zal vergaan de komende 4 jaar en daarna.
Dan krijgen ze, door deze onzin, juist weer een linkswappie ipv rechtswappie.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:45 schreef Junglebeast het volgende:
We gaan het allemaal wel zien. Ik ben eerder benieuwd naar het tijdperk na Trump. Wie gaat het dan doen en op welke manier? Is er dan nog een MAGA of is de GOP gesplitst?
ben blij dat het christelijke geluid wel wat luider wordt maat.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zie je al vrij snel als een veroordeeld crimineel de president wordt.
MAJAquote:
Dat.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
hou je smoelquote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef over_hedge het volgende:
godverdomme wat kut al dat god gezeik.
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:53 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal kijkt straks de samenvatting in Journaal in Makkelijke Taal
Of hij lult uit z'n nek zoals ie altijd doet? Want daar krijg je stemmen mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
Hij zal concrete zaken in z'n hoofd hebben om snel uit te voeren. Hij wekt hele hoge verwachtingen, dat betekent dat hij of snel door de mand zal vallen of dat hij snel de eerste beloftes gaat inlossen.
En ik gok niet dat hij de geschiedenisboeken in wil gaan als loser.
Mooi voor USA, slecht voor ons. Ik kijk met een bleek gezicht naar zijn speech.
We are fucked.
Ik dacht dat Christenen tegen criminaliteit waren? Tien geboden enzo. Gij zult niet liegen? Trump op het lijf geschrevenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben blij dat het christelijke geluid wel wat luider wordt maat.
Geen DAADKRACHT in Nederland.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
Hij zal concrete zaken in z'n hoofd hebben om snel uit te voeren. Hij wekt hele hoge verwachtingen, dat betekent dat hij of snel door de mand zal vallen of dat hij snel de eerste beloftes gaat inlossen.
We are fucked.
Lol. Biden heeft net zijn hele familie gepardonnedquote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zie je al vrij snel als een veroordeeld crimineel de president wordt.
Pushen richting kinderen? Ervaren jouw kinderen dit dan? Want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. Dat pushen van dat LHBT onzin richting kinderen moet stoppen. Ook al walg ik van zowel rep als dems, de dems willen dat juist wel.
Dit verklaart zoveelquote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Zo'n hoedje is wel kek wanneer je kalend bent.
Godtsgod*quote:
De komende regeerperiode in één gebaar samengevat, Hallelujah!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Biden is geen veroordeeld crimineel.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol. Biden heeft net zijn hele familie gepardonned
Mattheüs 6:14-15quote:Op maandag 20 januari 2025 18:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik dacht dat Christenen tegen criminaliteit waren? Tien geboden enzo. Gij zult niet liegen? Trump op het lijf geschreven
Uiteraard is dat bedacht door een kalend iemandquote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Zo'n hoedje is wel kek wanneer je kalend bent.
Nog nietquote:Op maandag 20 januari 2025 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Biden is geen veroordeeld crimineel.
Als hij slim is dan begint hij met zaken die op het randje zitten en gaat dan geleidelijk steeds verder. Zo met kleine stapjes. Zo kunnen de mensen die met hem mee gaan op zeker moment niet meer terug en kan hij ze letterlijk alles laten doen wat hij wil.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
We are fucked.
Ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pushen richting kinderen? Ervaren jouw kinderen dit dan? Want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Eindelijk geld voor infrastructuur in de VS dusquote:Op maandag 20 januari 2025 18:50 schreef Junglebeast het volgende:
Ergens heb ik het gevoel of ik naar een docu uit Duitsland in de jaren 30 heb gekeken.
Wij moesten vroeger op basisschool de namen van alle Bijbelboeken uit ons hoofd leren.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:50 schreef KingRoland het volgende:
Mocht je meer willen weten over de bijbel dm maar @:buitendam
kaouquote:Op maandag 20 januari 2025 18:51 schreef Zorro het volgende:
Zijn ze speciaal naar binnen gegaan voor de kaou, doet ie nog een sjaal om. Aansteller.
? We stoppen alle oorlogen!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:50 schreef Junglebeast het volgende:
Ergens heb ik het gevoel of ik naar een docu uit Duitsland in de jaren 30 heb gekeken.
Ik ken wel koala'squote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand linkje naar een stream? Ik keek lui op NPO1
cnn op youtubequote:Op maandag 20 januari 2025 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand linkje naar een stream? Ik keek lui op NPO1
Dat manouvreren buiten de rechtstaat zal best meevallen, in alle huizen/rechtbanken/parlementen heeft ie een meerderheid. Hij zal wel tegengewerkt worden, en dat zal op onorthodoxe wij worden aangepakt. Daarin zal hij misschien (ver) buiten de kaders van de rechtstaat kunnen gaan. Ik denk dat ie ook geen keus heeft, anders zal die speech van 20 minuten geleden herinnerd worden als een grote grap.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als hij slim is dan begint hij met zaken die op het randje zitten en gaat dan geleidelijk steeds verder. Zo met kleine stapjes. Zo kunnen de mensen die met hem mee gaan op zeker moment niet meer terug en kan hij ze letterlijk alles laten doen wat hij wil.
Behalve met de kartels. En Panama. En Groenland. En het Midden Oosten.quote:
ik heef hem getweet, zal je op de hoogte brengen van de likesquote:Op maandag 20 januari 2025 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Trump wil op mars
Dank u! Dus niet op "onze" CNN op tv?quote:
is wel in het belang van de VSquote:Op maandag 20 januari 2025 18:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Behalve met de kartels. En Panama. En Groenland. En het Midden Oosten.
I knowquote:
had het moeten zeggen, dan had ik beter mijn best gedaan op de paintquote:Op maandag 20 januari 2025 18:54 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heef hem getweet, zal je op de hoogte brengen van de likes
Kan ook maar dacht dat je per se een stream wildequote:Op maandag 20 januari 2025 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank u! Dus niet op "onze" CNN op tv?
Ik denk niet dat het gaat meevallen. Er is niets dat daar op wijst.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat manouvreren buiten de rechtstaat zal best meevallen, in alle huizen/rechtbanken/parlementen heeft ie een meerderheid. Hij zal wel tegengewerkt worden, en dat zal op onorthodoxe wij worden aangepakt. Daarin zal hij misschien (ver) buiten de kaders van de rechtstaat kunnen gaan. Ik denk dat ie ook geen keus heeft, anders zal die speech van 20 minuten geleden herinnerd worden als een grote grap.
Dit kan voor ons heel serieus worden. Als het zo is dat wij een militaire bondgenoot verliezen, wij enorm moeten ombuigen om defensie op 3% of meer moeten krijgen, onze economie vertraagt door importheffingen dan wordt het voor de EU een extitentiele crisis.
Straks Snoop nogquote:Op maandag 20 januari 2025 18:55 schreef matthijst het volgende:
Ach, een jood, een neger, nog ff een Italiaan.
Nog Mexicanen die wat mogen doen zo?
Suriname hequote:Op maandag 20 januari 2025 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Dat mokkel van de NOS wenste ons een fijn weekend.
hij gaat het echt doen hequote:
Russische is beter.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
traan gelaten bij het Amerikaans volkslied
Einde aan oorlogen waar Amerika niet bijgetrokken wil zijn. Hij heeft het letterlijk over future battles gehad!!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:55 schreef Tengano het volgende:
Einde aan alle oorlogen; Israels' handen worden weer gebonden dus.
En het einde aan de levens waarvan ze denken dat het een illegaal is, en die persoon een agent heeft omgelegd.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:55 schreef Tengano het volgende:
Einde aan alle oorlogen; Israels' handen worden weer gebonden dus.
Blijkt niet livequote:Op maandag 20 januari 2025 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan ook maar dacht dat je per se een stream wilde
Hax?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat ga je doen in de pauze?
Dikke lul Dikke lul dikke lul lul lul...quote:Op maandag 20 januari 2025 19:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Klinkt als een carnavalskraker dit
Straks worden de decreten getekend. Dus het gaat gebeuren.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gaat meevallen. Er is niets dat daar op wijst.
Alles wat trump gezegd heeft bleek geen verkiezingsretoriek, want hij herhaalt het nu nog een keer.
Zelenski is zijn koffers nu aan het pakken...quote:Op maandag 20 januari 2025 19:02 schreef Tourniquet het volgende:
Nog 23 uur over om de oorlog in Oekraïne te beëindigen.
Hij heeft zijn eigen crypto scam lopen op het moment.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef over_hedge het volgende:
Geen bitcoin genoemd. Kut president. Nu al
Drugkartels die notabene bestaan dankzij de vraag uit de VS naar drugs.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:01 schreef PicoMMP het volgende:
Oke, dus hij wil de Mexicanen in Mexico houden, maar ondertussen bestempelt hij kartels als terreurorganisaties. Door dat laatste moet hij Mexicanen juist het land in laten
Waarvoor?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zelenski is zijn koffers nu aan het pakken...
Nee dat is m'n oma heeft een stomaquote:Op maandag 20 januari 2025 19:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Klinkt als een carnavalskraker dit
ja best bizarquote:Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen crypto scam lopen op het moment.
God. Je zoekt het op en post het hier.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:07 schreef Ali_boo het volgende:
Kan iemand deze mensen in een inrichting stoppen? Zo ziek van deze dramaquens:r
[ x ]
Wat vind je van zo'n filmpje?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
God. Je zoekt het op en post het hier.
Is dat die opblaaspop?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:09 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is toch geen robot maar een man confirmed
Waarschijnlijk is ze nu een beetje getriggerd.quote:
-4quote:Op maandag 20 januari 2025 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
Hartstikke zonnig daar, kon prima buiten
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Flapdrol. Jij hebt overal een moreel oordeel over. Maar hier weer niet.
Wat diskwalificeer jij jezelf ontzettend zeg.
ik denk dat ie een borrel drinkt. verder was ie al zo dement als ik weet niet wat. maar ok.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef Viesdik het volgende:
hoe zou biden zich nu voelen in die helikopter?
eenzaam?
joop stronthoopquote:Op maandag 20 januari 2025 19:17 schreef rutger05 het volgende:
Op Joop bericht men niet onverdeeld positiefover de inauguratie van de nieuwe president Trump.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)-heel-kleine-menigte
sloom en moe en vergeetachtig.. niet dementquote:Op maandag 20 januari 2025 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat ie een borrel drinkt. verder was ie al zo dement als ik weet niet wat. maar ok.
Van wie zijn deze mooi verpakte borsten?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:09 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is toch geen robot maar een man confirmed
Geen ideequote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van wie zijn deze mooi verpakte borsten?
sjah hierom vond ik house of cards wel goeie serie.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
sloom en moe en vergeetachtig.. niet dement
Denk wel dat hij zich eenzaam voelt. Moet haast wel. Van het een op het andere moment ben je gewoon weer een nobody die out of the picture is.
Dat doet echt wel wat met je.
Dat was het punt ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:20 schreef kree het volgende:
ff serieus trouwens, ik heb ff niks positiefs gehoord over rest wereld behalve USA?
Jullie wel?
capuchonjongen is belg heequote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
dat je als nederlander dit allemaal volgt joh
de vrouw van Bezos.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van wie zijn deze mooi verpakte borsten?
Nou dat het panamakanaal zo'n fantastisch project was!quote:Op maandag 20 januari 2025 19:20 schreef kree het volgende:
ff serieus trouwens, ik heb ff niks positiefs gehoord over rest wereld behalve USA?
Jullie wel?
skipquote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Met een schuimbekkende Timmermans.
haha ja 10000000 man de dood in gewerkt daar, maargoed het is er wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou dat het panamakanaal zo'n fantastisch project was!
Vooralsnog niet. Heeft hij nog geen kans toe gehad ookquote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Met een schuimbekkende Timmermans.
Hij hep d'r zin an!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:38 schreef Dutch_view het volgende:
Het klinkt nou niet bepaald energiek ofzo
Leuk toch. Real life south parkquote:Op maandag 20 januari 2025 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
dat je als nederlander dit allemaal volgt joh
Een nobody? President ben je voor altijd. Altijd Secret Service agenten om je heen en die spotlights blijven echt nog wel even hoor.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
sloom en moe en vergeetachtig.. niet dement
Denk wel dat hij zich eenzaam voelt. Moet haast wel. Van het een op het andere moment ben je gewoon weer een nobody die out of the picture is.
Dat doet echt wel wat met je.
Ja, die zal wel balen dat hij nu op nummer 3 staat.quote:
canada zijn ze ook niet zo op verzot toch? of nu trudeau weggaat weer wel?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:27 schreef kree het volgende:
ff denken met welk volgend land zullen ze oorlog verklaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |