is wel in het belang van de VSquote:Op maandag 20 januari 2025 18:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Behalve met de kartels. En Panama. En Groenland. En het Midden Oosten.
I knowquote:
had het moeten zeggen, dan had ik beter mijn best gedaan op de paintquote:Op maandag 20 januari 2025 18:54 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heef hem getweet, zal je op de hoogte brengen van de likes
Kan ook maar dacht dat je per se een stream wildequote:Op maandag 20 januari 2025 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank u! Dus niet op "onze" CNN op tv?
Ik denk niet dat het gaat meevallen. Er is niets dat daar op wijst.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat manouvreren buiten de rechtstaat zal best meevallen, in alle huizen/rechtbanken/parlementen heeft ie een meerderheid. Hij zal wel tegengewerkt worden, en dat zal op onorthodoxe wij worden aangepakt. Daarin zal hij misschien (ver) buiten de kaders van de rechtstaat kunnen gaan. Ik denk dat ie ook geen keus heeft, anders zal die speech van 20 minuten geleden herinnerd worden als een grote grap.
Dit kan voor ons heel serieus worden. Als het zo is dat wij een militaire bondgenoot verliezen, wij enorm moeten ombuigen om defensie op 3% of meer moeten krijgen, onze economie vertraagt door importheffingen dan wordt het voor de EU een extitentiele crisis.
Straks Snoop nogquote:Op maandag 20 januari 2025 18:55 schreef matthijst het volgende:
Ach, een jood, een neger, nog ff een Italiaan.
Nog Mexicanen die wat mogen doen zo?
Suriname hequote:Op maandag 20 januari 2025 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Dat mokkel van de NOS wenste ons een fijn weekend.
hij gaat het echt doen hequote:
Russische is beter.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
traan gelaten bij het Amerikaans volkslied
Einde aan oorlogen waar Amerika niet bijgetrokken wil zijn. Hij heeft het letterlijk over future battles gehad!!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:55 schreef Tengano het volgende:
Einde aan alle oorlogen; Israels' handen worden weer gebonden dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |