Uhuh..quote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat het links Amerika het lachen wel zal vergaan de komende 4 jaar en daarna. Dat presidentieel pardon is ook maar een stukje papier
Kwam nog uit het Biden kamp.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef KingRoland het volgende:
Die geluidstechnicus gaat op zijn donder krijgen wanneer dit is afgelopen
Nu ik dit zie denk ik dat Trump buiten de kaders van de rechtsstaat gaat manoeuvreren. Kan ook niet anders als je zijn plannen zietquote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Historisch, ja. Nieuw tijdperk? Nee. Amerika is al tientallen jaren een corrupte shithole, maar met Trump aan het stuur is het land echt verkocht aan de elite. Dit is de man die een dag voor zijn inauguratie een crypto scam presenteert en iedere tech miljardair op z'n feestje uitnodigt. Wat de fuck denk je nou echt dat er gaat gebeuren man?
Pimgodquote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef Viesdik het volgende:
Wij hadden ook ooit een held in Nederland. We hadden Pim Fortuyn.
Groter dan Trump.
Dat zie je al vrij snel als een veroordeeld crimineel de president wordt.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat het links Amerika het lachen wel zal vergaan de komende 4 jaar en daarna.
Dan krijgen ze, door deze onzin, juist weer een linkswappie ipv rechtswappie.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:45 schreef Junglebeast het volgende:
We gaan het allemaal wel zien. Ik ben eerder benieuwd naar het tijdperk na Trump. Wie gaat het dan doen en op welke manier? Is er dan nog een MAGA of is de GOP gesplitst?
ben blij dat het christelijke geluid wel wat luider wordt maat.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zie je al vrij snel als een veroordeeld crimineel de president wordt.
MAJAquote:
Dat.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is historisch. Een nieuw tijdperk. Hij gaat doen wat hij gezegd heeft en hij gaat dingen doen die hij nog niet heeft kunnen zeggen.
Kijk eens naar zijn blik. Hij meent het echt. Hij heeft ook nog het wat af te rekenen na 6-1
hou je smoelquote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef over_hedge het volgende:
godverdomme wat kut al dat god gezeik.
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:53 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal kijkt straks de samenvatting in Journaal in Makkelijke Taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |